1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Centraal] Xbconnect

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 21 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Mischien een andere versie proberen?
     
  2. HIM

    HIM Active Member

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    heb de alpha versie nu maar hij doet het alweer ik weet niet wat ik gedaan heb maar iets met de opties bij mij laptop hij blokeerde iets dat het niet toe
    liet om op XBC tegaan (toch raar want ik kon wel gewoon op Xlink :confused: )
     
  3. zembla007

    zembla007 Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    xbconnect aansluiten

    heey,

    Ik was van plan om xbconnect te gaan aansluiten, maar ik heb geen hub.
    Wij hebben een modem waar je wel meerdere aansluitingen op hebt maar als ik de xbox gewoon met een kabel op het modem aansluit en dan via de computer die ook is aangesloten op het modem xbconnect naar de xbox laat zoeken vind ie niks. Nou weet ik helemaal niet zo veel van dit soort dingen af dus zou iemand mij kunnen vertellen of dit zou kunnen werken zoals ik het nu heb aangesloten?

    Het zit dus zoiets

    telefoonkabel ---> modem met 4 uitgangen (geen usb) --->xbox
    modem met 4 uitgangen (geen usb)--->computer xbc

    en dan detecteerd de computer de xbox dus niet

    alvast bedankt,

    robert
     
    Laatst bewerkt: 6 jan 2005
  4. Michael_T

    Michael_T XLink KaI: Michael_T

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    0
    Probeer het eerst eens met de oude versie van XBConnect !
    Hier de link : XBConnect 4.1.394
     
    Laatst bewerkt: 6 jan 2005
  5. zembla007

    zembla007 Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    maar klopt mijn aansluiting?
     
  6. Michael_T

    Michael_T XLink KaI: Michael_T

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    0
  7. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Die stonden allemaal al op de openingspost.

    Maar ik heb een vraagje:

    Wij hebben momenteel 1 pc met internet in huis en mijn vader wil binnenkort een netwerk maken waar de PC van mijn zusje en de PC van mij bij aan worden gesloten. Daar hebben we dus voor mijn PC een netwerkkaartje voor nodig, een netwerkkabel en een Router.

    Is het ook mogelijk om mijn xbox op de een of andere manier er ook bij aan te sluiten? Die staat op mijn slaapkamer bijna naast mn PC.

    Ik las dat als je XBC wilt spelen via je xbox, dat je PC dan aan moet blijven staan en dat je niet op Internet kunt. Mijn vraag is dan: Is het mogelijk om het via mijn eigen PC (die aangesloten is op de PC beneden) XBC te runnen? Dat ik de PC beneden, waar internet binnen komt uit laat staan en mijn eigen PC (aangesloten op netwerk met router) aan laat staan voor XBC?
     
  8. ThomasR

    ThomasR Active Member

    Berichten:
    568
    Leuk Bevonden:
    2
    Kan iemand mij vertellen of ik de juiste netwerkkaart gekocht heb....het is een PCI Card 10/100Mbps Ethernet Adapter for network Lan card 115 van Topcom.

    De cross-over heb ik inmiddels.

    Kan ik gewoon m'n pc aan de achterkant open schroeven en de kaart erin pluggen ?

    Bij voorbaat dank... :confused:
     
  9. unXist

    unXist F5 hoer

    Berichten:
    707
    Leuk Bevonden:
    0
    Jupz dit heb ik ook gedaan, voor verdere handleidingen moet je gwoon ff op site van conect kijken. Maar jij kunt gewoon je pc openschroeven en die kaart in een leeg slot duwen, kan er mits je het goed doet niks mis mee gaan, de driver (als je geen XP hebt, die doet dit vanzelf) moet je pas installeren nadat je die kaart erin hebt zitten.
     
  10. unXist

    unXist F5 hoer

    Berichten:
    707
    Leuk Bevonden:
    0
    Het maakt niet uit op welke PC je XBC zet, zolang je PC maar een PCI (ethernetkaart heeft) kun je je xbox erop aansluiten. Dat verhaal over dat je internet niet meer ka ngebruiken als je XBC aan hebt staan is bullsh*t, het kan hoogsten zorgen voor een hogere ping waardoor je game via XBC sneller zal laggen.
     
  11. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.272
    Leuk Bevonden:
    2.945
    Nu speelde ik gister Halo 2 via XLink..
    het level uhm met die weg wat dan zoon sgans is.. (kweej ff nii hoe die heet)

    Waren 3 players(nederlanders) heel hoog gekomen met de banshee en toen gingen ze steeds hoger..
    ik zoemde in, ik zag se heel hoog springen egt 20 keer zo hoog als normaal 8) ...
    en ik ging proberen alleen mijn banshee wilde niet hoger...
    Hoe flikken ze dit :{
     
  12. unXist

    unXist F5 hoer

    Berichten:
    707
    Leuk Bevonden:
    0
    First things first: Het level wat je bedoelt heet Headlong.
    Je kan een banshee op een gewouw krijgen (gewoon beetje proberen) en dan kun je er met de sword+rocket glitch met andere personen ook komen, als je dan met meerdere op die gebouwen staat kun je hoger met de sword cancel glitch, ze springen dus niet echt al lijkt dit van veraf misschien wel zo.
     
  13. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.272
    Leuk Bevonden:
    2.945
    sword+rocket glitch
    sword cancel glitch...

    snap ik nii. wat is dat :9
    en hoe gbruik je dat dan.. wil ik ook :+
     
    Laatst bewerkt: 7 jan 2005
  14. unXist

    unXist F5 hoer

    Berichten:
    707
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, het staat in deze thread al een paar keer beschreven maar ik doe t nog wel een x speciaal voor jou.

    Sword+Rockers glitch:
    Je hebt een sword en een rocketlauncher nodig. Nou mik je met je rockerlauncher op een vijand, je crosshair wordt dan rood: NIET SCHIETEN, je moet nu twee keer op Y drukken en dan schieten, dus Y => Y => right trigger.
    Nu krijg je snelheid van een zwaardaanval en kun je naar de persoon waar je op mikte toe vliegen.

    Sword cancel glitch:
    Mik op iemand met het zwaard, wacht tot je crosshair rood wordt en schiet dan maar druk net voordat je die persoon raakt op X, nu heb je je aanval gecancelled maar heb je wel de snelheid van de aanval gekregen.
     
  15. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.272
    Leuk Bevonden:
    2.945
    @ FR@
    thanks :p

    net uitgeprobeert.. alleen snap nog nii so goed, heo je dan zo hoog komt horr.. ik schiet hard naar vooren tegen me tegenstander aan :9
     
    Laatst bewerkt: 7 jan 2005
  16. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Wordt het veel online gebruikt? Speel zelf helaas weinig online. Dit soort dingen zijn leuk om offline MP te proberen maar online is het frustrerend.
     
  17. unXist

    unXist F5 hoer

    Berichten:
    707
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel all1 connect dus ik weet niet of je met online Live bedoelt (lijkt me stuk in een XBC thread, maar tog :p ) Nee ik ben het online nog niet tegengekomen, dit is waarschijnlijk omdat het ook vrij lastig is om deze glitches online te gebruiken aangezien meestal iedereen een sword+rocket nodig heeft en overshield. Ik zou het wel zwak vinden als men het wel doet.
     
  18. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Ik speel ook alleen op XBC (geen CC en een jeweetwel xbox). Speel niet veel online. Houd het liever bij pc. Heb ook niet zo veel zin om steeds naar boven en beneden te rennen. Ik had verwacht de neXBC de uitkomst zou bieden maar valt tot nu toe nog een beetje tegen.
     
  19. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.272
    Leuk Bevonden:
    2.945
    gwoon zo op het begin instellen
     
  20. unXist

    unXist F5 hoer

    Berichten:
    707
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ok, dat heen en weer lopen is idd erg irritant, had ik eerst ook maar nu staat mn PC tegenover mn tv :p
    neXBC is idd niet wat het moet zou moeten zijn, het werkt wel maar gewoon niet goed genoeg, ik ben juist 'gedwongen' te xboxen omdat mn pc zo verouderd is dat ik er geen nieuwe games meer op kan spelen, mn CPU is 733 mhz |:-
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina