1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Centraal] Xbconnect

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 21 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NatureGoneWild

    NatureGoneWild Nuub on steriods!

    Berichten:
    1.578
    Leuk Bevonden:
    5
    Simpelweg en kort:nee
     
  2. Carlo T.

    Carlo T. P.I.M.P.

    Berichten:
    96
    Leuk Bevonden:
    0
  3. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    ik heb de link ff gefixed
     
  4. BuGaBoO

    BuGaBoO Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    als ik host bij XBConnect lukt het niet, want ik er staat remote: not detected. :mad:

    joinen lukt wel gewoon, weet iemand misschien waarom ik niet gewoon kan hosten?
     
  5. 100%Jean

    100%Jean Guest

    Dat komt meestal als je achter een firewall zit. Als je gebruikt maakt van een router moet je 2 poorten openen, dat staat uitgelegd op http://www.xbconnect.com. Succes!
     
  6. the master

    the master On Live I am thebest

    Berichten:
    628
    Leuk Bevonden:
    0
    ze moeten een tournootje halo organiseren met pw als dat kan enne 100%jean coole avater komt toch uit zelda
     
  7. huubmeilink

    huubmeilink Guest

    Xbox Media organiseerd een Xbox Connect Tournooi. Er zijn nu al ongeveer 15 leden die meedoen en jij kunt ook meedoen! Meld je aan op ons forum. ga naar http://www.zenid.net/yabb/user6/index.php, registreer je, en ga dan naar het Xbox Connect fora. Laat je XBCnickname achter. en de games waarmee je wilt meedoen. meld je aan voor 1 juni. en word mischien Xbox Media XBC Champ. 2003! Op de site staat ook een XBC artikel voor mensen die niet weten wat Xbox Connect is of voor mensen die niet weten hoe zij het aan moeten leggen.

    ( wanneer het plaatsvind is nog niet bekend. de komende week nog niet ivm exames en tentames, waarschijnlijk in de vakantie )

    Met vriendelijke groet,

    Het Xbox Media Team.
    *)

    www.xboxmedia.tk
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 19 mei 2003
  8. NatureGoneWild

    NatureGoneWild Nuub on steriods!

    Berichten:
    1.578
    Leuk Bevonden:
    5
    Of zoals de jongen onder je zegt(dacht Jean) of je ports staan verkeerd(mischien gebruik je een Router).
     
  9. matn

    matn .

    Berichten:
    284
    Leuk Bevonden:
    0
    Huub zoals al eerder vermeld ik doe mee ;) .. waarom moest die andere eigenlijk dicht ???:{
     
  10. huubmeilink

    huubmeilink Guest

    omdat het anders te onoverzichtelijk word, dan krijg je overal XBC threadjes...daarom moest ie in centraal...toch....jongens...pfuuuu *)
     
  11. matn

    matn .

    Berichten:
    284
    Leuk Bevonden:
    0
    wrm begin je er 1 dan:confused: wanneer is dat tournament???
     
  12. balleknieper

    balleknieper .

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    4
    heey.. ik wil vanavond misschien xbconnect gaan aansluiten en we gaan van gaan van te voren naar de Mediamarkt..
    mijn vraag:
    Moet ik een router of een hub kopen?
    En wat voor een kabel? en krijg je die bij de mm?

    ik wil deze Netwerk setup:
    [​IMG]

    en wat kost die kabel ongeveer?

    alvast bedankt _O_
     
  13. Frank

    Frank Gelegenheidsposter

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je een usb modem hebt als op dat plaatje dan heeft het weinig zin om na die modem een router of hub te doen... Die versie's zijn er namelijk niet, of ze zijn uber duur...

    Maar als je met deze opstelling gewoon een goedkoop netwerkkaartje koopt (als die er nog niet inzit) van 15 euro dan moet het wel lukken. Daar koop je een crossover voor die naar je xbox loopt. (0,50 euro d/m)
    Een nadeel is wel als je zonder router werkt dat je pc altijd aan moet staan om als server te fungeren. Logisch... als er geen stroom is op je pc doet de netwerkkaart het natuurlijk ook niet ;)
    Maar als je ooit nog eens Live wilt dan werkt het met deze opstelling ook...

    Met een b'jte zoek had je het ook wel gevonden hoor. Het is omdat ik zo goed voor me medemens ben O-)

    suc6!
     
  14. balleknieper

    balleknieper .

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    4
    laat maar.. toch bedankt voor je reactie ik was al geholpen :)
    als ik een beetje goed had gelzen had ik me dit ook zelf kunnen bedenken |:- laten we maar zeggen dat ik met mijn gedachten bij het wiskunde examen van straks ben O-)
     
    Laatst bewerkt: 22 mei 2003
  15. Carlo T.

    Carlo T. P.I.M.P.

    Berichten:
    96
    Leuk Bevonden:
    0
    Wil iemand hier vanavond een potje Halo of Tony Hawk 4 spelen!?
    Als je kan hosten reageer dan ff dan beat ik je vanavond (met TH4 dan :p)
     
  16. General Chaos

    General Chaos I'm Back!

    Berichten:
    217
    Leuk Bevonden:
    0
    Restart!?

    Damn, ik probeer net XBC uit, maar als ik alles van het lijstje gedaan heb en ik XBC moet opstarten, log ik in en hij zoekt naar mijn Xbox en dan: boem, hij reboot! Hoe kan dit? :{ ??? Help mij want ik smacht naar een leuk potje!
     
  17. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik wil net als ballekniper deze opstelling:

    [​IMG]

    Kan ik dan gewoon die cross-over kabel in mijn pc stoppen (ik heb maar 1 ethernet-poort onderin) en daarna meteen spelen? Ik heb me al aangemeld. Maar moet ik nog dingen instellen, configureren. Ik heb geen zin om een cross-over kabel te kopen als hij het misschien niet eens doet.

    edit:
    Ik hoor net van the Raptor dat er verschil is tussen een 10mbit kaart en een 100mbit kaart. Waar kan ik zien welke ik heb en kan je met beide online?
     
    Laatst bewerkt: 3 jul 2003
  18. Mc2

    Mc2 [TCR]-[Snake]

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    er zit een 100MB kaart in je xbox voor live...
    maar in je p.c. zit misschien wel een 10MB kaart
    weet zo niet hoe je dat kan gaan uitvogelen
    maar die 100MB kaart in je wonderdoos is voor LIVE
     
  19. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Hej waar heb je die kabel dan gehaald? :confused: De enigste cross-over kabel die ik vandaag heb gezien kostte 10,99 voor ongever 25-50 cm kabel en dat was dan nog wel bij de Media Markt!.
     
  20. Mc2

    Mc2 [TCR]-[Snake]

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had gewoon nog ergens zo'n 5 meter kabel liggen.
    dus die heb ik maar gebruikt he :confused:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina