1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Xbox 360 Live, GamerCards

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door MYSTERY X, 22 okt 2005.

1. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    OP je bureauBlad doe je Rechtermuisknop en Eigenschappen.
    Dan krijg je een venster met, Eigenschappen voor Beeldscherm.
    Daarin staan allerlei tab-bladen toch?
    Éérste is Thema's, twee is gelijk Bureaublad, Derde is Schermbeveiliging, Vierde is Vorgevind en vijfde is Instellingen.

Maar bij jou staat de 2e, bureaublad erniet?!

2. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Bij mij staat het anders:confused: , dit staat er dus vanboven he:
    Eigenschappen voor beeldscherm, en daaronder staat dan:
    achtergrond(niet thema's), dan schermbeveiliging(als tweede)..., en bureaublad staat er gewoon niet tussen:eek:
    en als derde heb ik: vormgeving, 4de:effecten, 5de: web, 6de: instellingen...

3. MYSTERY X

Leuk Bevonden:
    31
    Huh? :'-(
    Heb jij Windows Xp?
    Dus gewoon normale versie.

Want dit is wel heel vreemd. Dit gaat ook mij, mijn petje te boven.
    Hiervoor zal toch echt een Expert aante pas moeten komen:cool: , want ik weet het ook niet.
    Er was ook een mogelijkheid dat je het via Word ofzo deedt, staat ook hier ergens in de Thread.
    Maar die begrijp ik niet.

* gaat denken aan een oplossing

Edit:/
    Over die WORD oplossing. Dat moet dus via je BureauBlok.
    Maar ook voor deze oplossing heb je je bureaublad nodig, wanneer je op rechtermuisknop drukt en klikt op eigenschappen.
    Vind het wel erg vreemd dat je geen Bureaublad kan kiezen.

Laatst bewerkt: 30 okt 2005
  4. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Nee, ik heb geen windows xp:'-( , mijn broer wel,maar dat is zijn pc he, shit he,maja,ik ga eens kijken naar die oplossing via word,...in deze tread,maar ik ga het straks doen, of morgen, want ik moet door(en straks nog naar een feestje, dus mss dat ik vandaag geen tijd meer heb), ik zal je iets weten te zeggen of het gelukt is, maar je bent echt al heel fel bedankt!!!!:)

5. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    @mystery x, ja, tussen vormgeving he, staat bureaublad als item? en daar kan ik nog allemaal andere zaken kiezen?
    Edit: Maar ik zal straks nog eens proberen, of morgen, en dan roep ik de hulp van mijn broer in, die kan me misschien helpen, die kent enorm veel van computers,... dus hopelijk he:), in ieder geval, je bent heeeel fel bedankt, als ik xp had, was het in orde geweest:D,maja, toch bedankt he kerel!;)

Groeten Boss

Laatst bewerkt: 30 okt 2005
  6. PR Skywalker

PR Skywalker klaar voor 360

Leuk Bevonden:
    0
    hoe krijg je sterren of kan je pas sterren krijgen als je 30 spellen onl,ine speelt
    want ik heb net een potje halo gedaan en staat nog niks op
    mss komt het doordat ik hard werdt geown omdat iedereen vertrok

7. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    alleen met xbox 360 games kan je gamerpoints verdienen ... je krijgt ook alleen sterren als andere mensen je straks gaan waarderen (via xbox 360 live)

8. Occisor

Occisor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoe gaat dat eigenlijk in zn werk :{ .. dat gamers je gaan waarderen :confused:

9. SnackNL

SnackNL Vroeger: Gamer2005

Leuk Bevonden:
    0
    gaat daar niet enorm mee gecheat worden???

10. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    nee, alleen vreemden kunnen jou eenmalig waarderen en alleen als ze minimaal 1x tegen jou gespeeld hebben ... dus het gecheat valt wel mee

11. MYSTERY X

Leuk Bevonden:
    31
    En dan moeten mensen je niet gaan Focken :p. Als iedereen in een lobby, jou gaat naaien, sta je zo op nul sterren.
    Begin je nu eigenlijk gewoon met 3 sterren?!
    Oftwel, is dat straks het begin? of begin je gwoon met 0 sterren?

12. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    je begint met 3 sterren

13. Martini

Martini O RLY

Leuk Bevonden:
    2
    Maar hoe komt het dan dat meeste mensen 0 hebben? :confused:

14. Offtrack

Offtrack ForzaGT :)

Leuk Bevonden:
    6
    Omdat nog niemand een xbox 360 heeft en dus is ingelogd via Xboxlive Gold?

15. MYSTERY X

Leuk Bevonden:
    31
    Maar er zijn gewoon een aantal personen hier, die die 3 sterren wel al hebben staan:p .
    Dus ik denk, dat dat een BUG ofzo is.
    En idd, als iedereen zich straks echt aanmeld op zijn Xbox 360, komt dat gelijk goed lijkt mij.

16. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Als jij aangeeft dat je nog wel een keertje met die persoon zou willen spelen krijgt hij positieve feedback. Als jij aangeeft dat je liever niet meer met een bepaalde persoon speelt dan geef je feedback. Voordat die persoon vervolgens (negatieve) feedback krijgt wordt je een aantal vragen gesteld, o.a. waarom je niet meer met die bepaalde persoon wilt spelen. Als jij dan als antwoord geeft omdat die persoon te goed voor jou was dan zal deze persoon geen positieve of negatieve feedback ontvangen, maar je zal waarschijnlijk ook niet meer met hem gematched worden. Geef jij aan dat deze persoon aan het cheaten was of iets dergelijks zal hij negatieve feedback krijgen.

De positieve en negatieve feedback zal dus invloed hebben op je aantal sterren. Je zal overigens ook zoveel mogelijk gematched worden met mensen met dezelfde reputatie. Dus cheaters, mensen die schelden en noem het maar op zullen op den duur alleen met elkaar gematched worden.

Of het helemaal lekker werkt weet je nu natuurlijk nog niet, er zullen altijd mensen zijn die misbruik zullen (proberen te) maken van het systeem maar als de meerderheid van de mensen verstandig met het systeem omgaan is er niets aan de hand.

17. dennizzz

dennizzz Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Klinkt als een goed systeem... jammer genoeg zullen er altijd bepaalde personen zijn die het leuk vinden dit in de war te sturen.

18. dark-man

dark-man Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgensmij zijn alle mensen die momenteel 0 sterren hebben, mensen die een Xbox Live abbo hebben (op het moment). de mensen met 3 sterren hebben als het goed is geen xbox live.

maar vraag me niet waarom 8)

19. MYSTERY X

Leuk Bevonden:
    31
    /\
    Zou goed kunnen idd :p.
    Maar ook ik vindt dit wel een goed idee, en ik denk wel dat het goed loopt.
    Als je gwoon normaal speelt, dan kan er best één ventje zijn dat je probeert te naaien door te roepen dat je Cheat. Maar zolang je niet de rest tegen je krijgt, is er niets aan de hand lijkt mij.

20. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    @ Mysterie x, ik heb e vraagje, wat is eigelijk het voordeel, dat je je gamertag op je desktop hebt staan? En inverband met uwe gamertag site, wat is daar het grote voordeel van, allé, het is allemaal cool via pc, maar ik kan toch ook nog gewoon via de 360 alles veranderen, van mijn gamertag, en noem maar op he?

Deel Deze Pagina