De GamerCard op de Deskop hebben is eigenlijk helemaal niet boeiend. Dus om het te hebben is leuk, maar om er nu heel de dag mee te pielen voordat hij erop staat is niet nodig. * denkt aan gisteren ! Je kan idd, gewoon alles via Xbox.com doen. Net zo simpel eigenlijk. Zie je gelijk alles, en kan je gelijk van alles veranderen. Op de Xbox 360 kan je Themes enz. veranderen jah, maar de AVATER ofzo, moet je via de PC doen geloof ik .
jeb ... je kan alleen nog geen Koffie zetten met de xbox 360 ... maar de usb kerstboom doet het wel op je xbox 360 hoor en met de usb Cafe Pad kan je je kop koffie warm houden
die kerstboom moet ik hebben!!!! En je kan dan natuurlijk ook een ventilator kopen op USB, voor de warme zomer maanden.
Kom op zeg !!! Mjah, leuke apparaatjes, die we later nog wel een keer aan gaan schaffen. Maar relaxed dat je ook alles via de Xbox 360 kan veranderen. Dacht ik van niet. Ik hoop echter wel, dat er meer plaatjes bij gaan komen, want iedereen heeft onderhand nu dezelfde.
Dat je dus je gamercard in deze thread kan posten, omdat het een image is .. tevens kan je straks zien wat je vorderingen zijn ... gewoon grappig .. ook is de custon gamertile ook wel leuk
Wat kan je nu precies met die Site doen? Je kan ook een plaatje van 64 x 64 uploaden ofzo? Maar als ik dat doe, en op My Stats klik, gebeurt er niet veel. Kijk nu even, wat er gebeurt als ik die LINK hier plaats. Jeuj, mijn GamerCard dus, met een Goud Randje erboven? Betekent dat ik Xbox Live Gold heb? Althans, is wel de bedoeling aangezien hij gisteren op was, maar ik hem gewoon door heb laten gaan! Is goed gegaan dus, zo te zien! Edit:/ Ik heb nog altijd GÉÉN 3 sterren bij mijn Reputatie, terwijl ik wel GOLD heb. Anderen redenen hiervoor?
Het is volgens mij gewoon een bug. Iedereen die geen L!ve gehad heeft krijgt 3 sterren, iedereen die L!ve heeft/gehad die heeft 0 sterren. (Iemand postte dit nog)
What the F*ck?! Dit is wel HEEL strak , hoe heb je die voormekaar gekregen hé?! Moet ik ook hebben, want vind dat wel erg strak!
Ga naar je Gebruikerspaneel->Wijzig profiel bij website adres vul je dit in : http://live.xbox.com/member/jouwgamercard Je klikt op aanpassingen bewaren en klaar is Mystery X NL