ik ben er net achter gekomen dat je als je hier op iemands gamertag klik je een kleine Gamercard krijgt wel mooi gedaan moet ik toegeven
ja, die link nog ff zwart zonder onderline, en hij is top.. Maar dat kan denk ik niet.. Wel erg vet though
Idd, echt gaaf. Hoe ze dit voor mekaar hebben gekregen wil ik ook wel eens weten. Ga zo direct thuis, even de link dan aanpassen van mijn GamerTag. Zit nu namelijk op school, en om dat te gaan veranderen is hier weer zo'n gepiel.
Ik weet hoe het moet. Maar telkens als ik hier iets open, krijg ik een melding van Media Flahs Player enz. Allemaal gezeik, en erg sloom . Dus verander het straks wel als ik thuis ben. Vind het wel echt een TOFFE functie !
Dat is idd gewoon erg gaaf. Dan kan je teminste zien, hoe goed bepaalde personen zijn . En of ze het waard zijn om in je Friendlist te hebben staan. Ook wil ik wel alleen mensen die regelmatig online komen, dus dat wordt straks even mijn Friendlist Refreshen gek. Gaan er aardig wat uitgekickt worden .
Ik kan dus geen gamercard aanmaken (bij stap Je gamerprofiel opbouwen): "Er is een probleem opgetreden met je informatie. Controleer de onderstaande details en verzend je informatie opnieuw." Al mijn gegevens kloppen.. ik snap niet wat het probleem is. Heeft iemand dit ook gehad? Wel onhandig dat ze niet zeggen waar het mis gaat :{
Wazige shit. Ik zou gewoon even alles nog een keer veranderen bij instellingen. (zie beginpost hoe het via Hotmail werkt) Dus echt alles opnieuw invullen, met hoofdletters kloppend enz. Dan opslaan en nog eens proberen. Ook moet je leeftijd boven de 18 zijn. Dus verander je geboortejaar even. Suc6
Met die 18 jaar heeft het niks te maken, want die melding krijg je veel eerder (heb al opgelost door 18 jaar in te vullen). Ik zit nu bij het gedeeltje wanneer je je gamertag, creditcardhouder, 4 cijfers van het creditcardnummer, postcode en telefoonnummer in moet vullen.
Weet je zeker dat je alles goed hebt ingevuld? Het systeem is namelijk Hoofdletter gevoelig enz. Dus de Credit Card houders naam moet Perfect afgekort zijn, en de 4 cijfers ervan staan achterop je CC. Check alles gewoon even goed na, je ziet vast iets over het hoofd.
Neej, Neej Op de kaart staat precies de CC naam houder. Deze moet je ook zo precies invullen geloof ik, met de puntjes erbij. Lukt het niet, dat moet je even de HELDEKS van MS bellen, zij wisten mij ook namelijk precies te vertellen hoe ik de CC houder moest schrijven. Maar het is niet (alleen?) de achternaam. Er moet in elk geval die afkorting van je PA of weet ik veel wie bij.
Pikhaar Ik zei toch dat je iets over het hoofd hebt gezien. Nou, post hem maar gelijk hier, zodat iedereen mee kan genieten .