1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Xbox 360 Live, GamerCards

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door MYSTERY X, 22 okt 2005.

1. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Rijke ouders 8) ... maar goed wel cool

2. MrX

MrX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Toxic: Wat jij hebt, heb ik ook :cool: (maar wat ik heb, heb jij nog niet, heheheh :D )

Anyways, jouw snelheid is voor 1 Xbox 360 zat voor 8 tegen 8, zonder lag.

3. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Totdat die vreugde ophoudt, door het vele laggie gebeuren :cool: .
    3 Xbox 360's gek?
    Hebben ze alle twee gezegt dat ze eentje gaan halen?

Goeiehemel zeg.

4. Toxic Squirrel

Toxic Squirrel 1+1=2

Leuk Bevonden:
    0
    ja alleen nog niet gelijk bij de launch en mijn kleine broertje moet nog ff sparen dus.
    Dus eerste 3 maanden hopelijk 6 maanden ;) blijft het internet stabiel anders blok ik gewoon zijn port in de router:D.

5. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    probleem: ik ging me gamecard laast aanmaken en dit mislukte omdat de letters onleesbaar waren: heel erg klein.
    Ik denk dat dit aan me computer instellingen ligt of heeft iedereen dat? Op deze site kan ik wel gewoon alles lezen...:'-(

Maar het echte probleem ik wou het net opnieuw proberen. En toen zei hij dat dat email adres dus bezet was. En toen ik het probeerde met me msn adres lukte dat niet. Ik wil graag me andere wissen zodat ik opnieuw met me zeelandnet.nl account een nieuwe aan kan maken. Hoe doe ik dit???:'-(
    Als je me kan helpen alvast bedankt:) _O_

6. Toxic Squirrel

Toxic Squirrel 1+1=2

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij moet je dan ctrl in houden en dan scrollen.
    edit net getest en het werkt

Laatst bewerkt: 10 nov 2005
  7. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Toppertjeee_O_ :) dankje egt super ik wist echt niet:eek:
    Zo 1 probleem opgelost:) iemand ideetje over 2de probleem zie mijn topic hierboven.

8. MYSTERY X

Leuk Bevonden:
    31
    Dat lag idd gewoon aan je beeld instellingen :p.

Over de GamerCard zelf, dit ligt aan Xbox.nl

Ook ik kan er niet heen om mijn vriendenlijst te bekijken of andere GamerCards.
    Server is overbelast of er wordt iets ge-update ofzo.
    Even wachten dus :)!

9. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Maar die GamerCard moest je toch aanmaken op xbox.com. Niet dat dat veel uitmaakt denk ik..:)
    Maar ik had het zeg maar een keer geprobeerd met me email adres--> maar dat mislukte een beetje. Toen probeerde ik het net nog een keer maar me Adress is zeg maar al in gebruik omdat ik het al wel een keer had geprobeerd. Ik wil het liefst over nieuw beginnen. Ik heb wel een mail gestuurd naar t een of t ander geen idee of ik er iets aan heb. Dus wordt afwachten of nieuwe mail maken:mad:

Anyway wederom bedankt voor je hulp:)

Maar iemand oplossing voor 2de probleem ik heb niet zo veel zin om nieuwe mail aan te maken.:mad:

Laat maar al gelukt!!! helemaal zelf gedaan! lolz

Laatst bewerkt: 16 nov 2005
  10. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
    Weet iemand of ik mn gamertag nog kan wijzigen in mn gamercard? Ik wil mn andere account online laten zien, maar wel met mn normale e-mailadres (waarmee ik dus geregistreerd ben met die oude gamertag).

Ik heb al van alles geprobeerd en elke keer als ik mn email adres invoer koppelt hij automatisch die oude tag eraan, als ik bijv. opnieuw probeer in te loggen. Opnieuw registreren kan niet met hetzelfde emailadres. En ik kan nergens een optie vinden om een andere tag op te geven... Kan ik dat passport misschien helemaal weggooien om vervolgens opnieuw aan te maken?

Avb :9

11. MYSTERY X

Leuk Bevonden:
    31
    /\
    Ik geloof wel dat je het dan zo zou moeten doen!
    Ook kan het zo:
    Je hebt nu dus een GamerTag aan je Email hangen. Maar die GamerTag wil je niet. Je hebt ook nog géén live op de Xbox gehad toch? Maar je wilt alleen die Naam reserveren?

Dan moet je een gewoon snel een nieuwe email maken (maakt niet uit wat), daar die GamerTag aan hangen, die je NU aan je goede email hebt hangen.
    Als je dat doet, gaat die GamerTag naar dat email adres, en is JOU goede email adres weer vrij.

Probeer het even :)!

12. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
    Thx doed [​IMG] Even oude gamertag aan nieuw emailadres gehangen en daarna kwam mn echte emailadres weer vrij voor mn andere gamertag :)

13. MYSTERY X

Leuk Bevonden:
    31
    Is dus Gelukt? :D

Heel mooi.
    Sta soms versteld van mij eigen, om dat antwoord duidelijk genoeg te kunnen formuleren voor andere mensen :+

14. Arie_Bombarie

Arie_Bombarie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Een vriend heeft nu Live en ook dus een Gamercard, maar daar komen niet de games in die hij heeft gespeeld.

Is dit een instelling ergens?

15. shinobi

shinobi ninja master flex

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net support gebeld over een probleem met me oude gamertag, ik wilde namelijk mijn oude gamertag gebruiken in de tijd van xbox voor de 360. De oude account had ik gecancelled en nu mag ik hem nietmeer gebruiken.

Tevens wordt de naam nietmeer vrijgegeven, ik vind dit een heel slecht punt.

Is er iemand die hetzelfde heeft meegemaakt?

16. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Check!
    Graveheart gecanceld, en kon dus niet meer tot leven gewekt worden, dat deden ze niet. Je hebt 2 maanden om je tag te 'redden', daarna is ie voor altijd weg.

In mijn geval was het snel opgelost tho. :)

17. shinobi

shinobi ninja master flex

Leuk Bevonden:
    0
    Ow dacht dat ik de enige was bijna, ik snap niet dat als je nog je CC gegevens heb je niet je oude account kan gebruiken. Weet iemand toevallig waarom ze zoiets doen?

Geef dan teminste de naam vrij.

18. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    De helpdeks medewerker wist mij te vertellen dat het een geautomatiseerd systeem was.
    Na 2 maanden vervalt de tag, en is deze simpelweg 'kapot'.

Naam veranderen in 'dode' tags doen ze ook niet, om abuse te voorkomen.
    Hij heeft me toen een langdradig voorbeeld gegeven, maar dat bleef niet echt hangen omdat op dat moment m'n 360 voor m'n neus stond te spinnen. ;)

Je zou de helpdesk even kunnen bellen, om te vragen wat nou precies de reden erachter is.
    Ik denk dat er wel meer mensen 'gedupeerd' zijn op deze manier.

19. mrvain

mrvain Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kan ik ook een gamerprofiel verwijderen? ik heb er namelijk twee, 1 zonder en 1 met gamercard

Laatst bewerkt: 8 nov 2007
  20. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Even een schopje.

2 vraagjes met betrekking tot gamercards.

1:
    Als ik deze op mijn bureaublad wil plaatsen, krijg ik er een groot grijs vlak rechts en onder van. Komt dit mogelijk omdat ik dual monitor heb en Ultramon erop heb draaien?

2:
    Kan ik niet ingelogd blijven op Xbox.com/Hotmail? Steeds als ik op xbox.com iemands profiel/gamercard wil bekijken moet ik inloggen (tenzij sessie nog actief is). Wachtwoord en emailadres opslaan werkt niet.

Deel Deze Pagina