ik heb gvd geprobeer dzo card aan te maken zeg t ie ''due to your age you cannot sign in foor een xbox live account \'' ik ben gvd al 18 hoe kan dit nou ik heb mijn gamer tag ook al gelinked maar zon card aan maken kan ik niet hoe zit dat kan iemand mij helpen ik begrijp er de \balle niet van
Ik heb geen live, ik heb alleen gamercard gemaakt voor live silver, maar ik heb geen Xbox Live voor de 'huidige' xbox.
je kan het veld verkleinen als het goed is, door op 1 van de hoeken te gaan staan (Slimst is rechtsonder) en dan gewoon te verkleinen. krijg je als het goed is van die pijltjes.
Maar die gamercards op je desktop zijn niet interactief. Als ik me zone verander dan blijft hij gewoon op de oude zone staan.
Moet ik dan elke keer synchroniseren als ik nieuwe info wil? Ik krijg die domme Gamercard er maar niet op!! Echt irritant, dan krijg ik zo'n wit randje er om heen.
Volgens mij ligt dat aan instellingen van je windows. Ik heb het zelfde probleem als ik een html aanmaak.Echt irritant.
Ik heb de mijne eindelijk aangemaakt, ik moest r een nieuw email-adres voor openen, Hier is de mijne http://live.xbox.com/member/Icold101