Ik zou het gewoon vóórdat je aflsuit ff synscroniseren. Ik weet eigenlijk niet hoe je hem dat automatisch laat doen ( ik weet ook of dit mogelijk is ). EDIT: Dit is mogelijk. Bij eigenschappen kun je een schema maken om hem te synchroniseren op bepaalde tijden.
Nja, vaag voer ik al die gegevens, laatste 4 creditcardnummers, telefoon nummer etc begintie weer overnieuw. Ik wacht nog wel even hiermee...
WORKSHOP 1.1 "JE GAMER CARD OP JE DESKTOP...the easy way...zonder randjes " 1, rechtermuisknoppie klik op je desktop en selecteer eigenschappen 2, kies bureaublad 3, kies bureaublad aanpassen 4, kies tab website en dan nieuw 5. vul in http://gamercard.xbox.com/MARVIC NL.card (na "/" je eigen gamertag; ik heb een spatie erin, dat is die %20) TADA je gamer card op je desktop...zonder irritante "randjes"
*oude post weg Edit:/ Alles is gelukt . Maar je hoeft alleen te Sychoniseren wil je hem Updaten? Doet hij dus niet zelf?
ga bij de eigenschappen van die Active Desktop item kijken, ga dan naar het tabblad schema. Daar kun je simpel en eenvoudig schema maken. Ik had het ff vlug gedaan, dus ik heb een schema gemaakt dat hij elke dag om 15.00 uur refresht, maar dat is nog niet nodig omdat ik geen 360 heb, als ik die heb, dan maak een een scheme om elk uur te refreshen.
Hoe kan je dat Schema instellen? Dat hij die GamerCard om het uur Refresht? Dat is namelijk wel gaaf. Zolang niet alles dan gaat hangen, als hij gaat Re freshen .
Rechterklik > Eigenschappen > Tab Bureaublad > Bureaublad Aanpassen > Tab Website > Gamercard Selecteren > Eigenschappen > Tab Schema Dan krijg je dit: En dan klikken op: Toevoegen
Jups, heb het al gevonden . Kan ook simpel. Links, boven je GamerCard zit een blokje (verschijnt als je in de buurt van de bovenkant van je GamerCard komt). Dan idd op Eigenschappen klikken, en dan kan je het instellen. Wel relaxed dat dat mogelijk is!
Ja maar, ja maar, ja maar hoe komen jullie aan refresh elk uur? Ik krijg maar 'e'en optie en dat is eens per dag refreshen.
Ik ga nu ffies een schema maen voor een refresh elk uur ( rlx ). Dan moet je bij schema ééns per dag en dan voor 1 t/m 24 uur. wel rlx je gamercard op je bureaublad
Jups ik ook. Dus SupahMaster, hoe kan je instellen dat hij OM het uur een Refresh doet? Want idd, hij kan maar om de dag ingesteld worden, en dan ook nog eens op een bepaald tijdstip.
ik probeer ook een gamer card aan te maken maar hij zegt in verband met mijn leeftijd mag ik er geen aanmaken maar ik ben 18 jaar dan zou ik er tog wel een aan moeten kunnen maken kan iemand mij mss ff helpen en zeggen hoe ik dat aanpas bedankt
Dan even naar je Inbox gaan. Hotmail dus. Dan staat er links in beeld, Instellingen, of Opties ofzo. Daar klik je op. Dan krijg je een scherm met verschillende keuzen. Hier klik je op PRIVÉ! Dan kan je je leeftijd veranderen. Ik heb gewoon 1980 opgeschreven inplaats van 1989. EN VERWIJDER JE COOKIES!! Ik denk dat je dat eerst eens moet proberen! Hiervoor : Extra>Internet Opties> Cookies verwijderen.
Je moet er een toevoegen voor elk uur. Dus om de dag om 1.00 en dan weer toevoegen om de dag om 2.00 en dan weer toevoegen voor 3.00 en één voor 4 uur t/m 0.00 snappiej
graag gedaan Lol ik had ingesteld voor m'n gamercard dat ik 18 was, gemaakt en nu weer teruggezet naar 12 lol
Is het gelukt dan*) ?! Als er nog vragen zijn, moette ze maar gewoon even stellen. Wat ik Trouwens wel ECHT gaaf vind, is dat je kan zien hoelang iemand niet online is gweest en welk spel hij toen gespeeld heeft !