[Centraal] Xbox Case en Controller Modding! Deel 2

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door WouteR, 15 feb 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mad

Mad geregistreerde gek

Leuk Bevonden:
    0
    zijn er nog mensen die recent hun box gepaint hebben, en die pics met ons willen delen??
    zou cool zijn

2. Nicotjeh.

Nicotjeh. Guest

3. Mad

Mad geregistreerde gek

Leuk Bevonden:
    0
    ja die had ik al gezien.

4. Greywolf

Greywolf X-box gamer

Leuk Bevonden:
    0
    je kunt de verf van je jewel volgens mij zo het beste er af halen, ik heb het zelf niet geprobeerd, maar met de ruiten in het huis, toen daar verf op zat ging het perfect.

Men neme een bak met water, wat spiritus er bij, gooi je jewel er in. Pak een scheermesje en ga met dat scheermesje heel voorzichtig over je jewel heen, zou perfect moeten warken, als je heel voorzichtig bent.
    Je kunt ook gewoon je jewel flikt nat maken met dat spul i.p.v. hem erin te gooien.

5. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    Nee werkte bij mij niet, omdat de jewel van plastic is en je ruit van glas. Het bijt als het ware in plastic !

6. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    Mensen, er zijn ook stickers, dat weet IEDEREEN, maar deze kennen jullie nog niet allemaal: http://www.xbskins.net/named skins.html Want, (het staat al in de url) NAMED-xboxskings, zet je eigen naam erop! :D :D :D, ik weet alleen niet of het nou wel of niet stickers zijn, maar het zag er iniedergeval vetjes uit, worth checking out

7. Greywolf

Greywolf X-box gamer

Leuk Bevonden:
    0
    ja, maar als je zelf spuit heb je toch iets wat van jezelf is. enne die plaatjes die op die site staan vind ik niet mooi.

8. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    jah, maar dit is simpel, dat is moeilijk :D

Laatst bewerkt: 13 apr 2003
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina