Jow menze!
Ik heb dus een paar weekjes geleden, samen met X impulse, maar eens onze controllers geverfd.
Nu volgen de foto's van mijn controller, dus X impulse... (dat was een hint
Tis bij elkaar zo'n halve Mb aan foto's, dus beware 56k's...
==========
We hebben eerst onze jewels afgeplakt met tape:
Hierna zijn we begonnen met verver (jaja, écht verven, niet spuiten (was te duur ))
We hebben het een paar keer over moeten verven (stuk of 3 keer geloof ik). Maar toen zag het er dus wél goed wit uit.
Uit eindelijk bleek de verf toch onder het tape op het jewel te zijn gekomen Gelukkig viel de 'schade' bij mij normale controller mee, die heeft een jewel waar je de verf zo vanaf kunt vegen, dus dat was wel makkelijk. Maar bij de S-controller van X impulse ging het helaas niet zo makkelijk, maar na hard poetsen met van-alles-en-nog-wat was het overgrote deel er daar ook wel af (geloof ik)
Na het hele wit gebeuren wilde ik er nog wat op, anders vond ik het ook weer zo saai, dus:
Jaja, blauwe strepen die doorlopen van de voor anar de achterkant. Dit heb ik gedaan door de lijnen af te plakken met tape, maar zoals je misschien kunt zien is dat niet helemaal succesvol gelukt (de verf loopt erg makkelijk onder het tape door...).
Maar gelukkig had ik nog een penseeltje en heb ik de randen verder daarmee afgewerkt.
Toen heb ik besloten toch nog maar te gaan lakken, dit keer wel met een spuitbus:
Helaas viel de lak een beetje oranje achtig uit, en dit is vooral goed te zien bij de stukken waar de lak zich ophoopte (bij de randen).
Maar al met al toch een geslaagde mod, al zeg ik het zelf
==========
Dit was het alweer, hoe vinden jullie het geworden??
Ikzelf vind het wel jammer dat de lak een beetje geel/oranje is uitgevallen, maarja dat wist ik ook niet vantevoren (vantevoren had ik nog niet eens bedacht dat ik wilde gaan lakken...)
Verder is het allemaal wel aardig gelukt.
edit: ohja, door de lak en de verf gingen de knopjes een beetje stroef, dus heb ik met een minuscuul schuurpapiertje daar de boel weer een beetje weg moeten schuren (aan de binnenkant dus eigenlijk, je ziet er verder niks van)
Laatst bewerkt: 17 mrt 2004