1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Centraal] xbox live 2.0 (problemen met updaten)

Discussie in 'Games' gestart door Go Ahead Eagles, 20 aug 2003.

  1. jeroen18

    jeroen18 boks ouwe

    Berichten:
    153
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm ik heb die centrale thread doorgelezen maar er staat nergens iets over in dat er gewoon compleet NIKS gebeurt...

    er gebeurt bij mij dus helemaal NIKS.. hij zegt niet eens dat er iets up gedate moet worden.. :mad:
     
  2. nielzo

    nielzo Guest

    dat langzame is normaal hoor
     
  3. jeroen18

    jeroen18 boks ouwe

    Berichten:
    153
    Leuk Bevonden:
    0
    uhm ja dat snap ik ondertussen ook wel maar dat is ook niet het probleem als je tenminste de vraag hebt gelezen..
     
  4. ImpulzZ

    ImpulzZ Katie Holmes

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
    misschien moet je gewoon es alle menu'tjes in het dashboard afgaan en zoeken naar iets waarbij Download of Update staat :confused: daar is vast wel een menuutje voor lijkt me zo?
     
  5. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Je kan natuurlijk ook altijd nog de MS klantenservice raadplegen. Die kunnen je zeker verder helpen. Hier zitten ook maar mensen met meningen die je zelf ook kan bedenken volgens mij.
     
  6. jeroen18

    jeroen18 boks ouwe

    Berichten:
    153
    Leuk Bevonden:
    0
    uhm misschien was ik daarom ook wel op zoek naar mensen die de feiten kennen en niet alleen hun eigen mening geven...

    maar ik heb gelezen dat die update offline is gehaald dus ik denk dat het daardoor komt..
     
  7. Phrenesis

    Phrenesis Active Member

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    1
    En als er nou iemand op vakantie is geweest ofzo. Dan heeft ie um dus ook niet. En kun je hem dan ook nergens meer krijgen?

    Een vriendin van mij kon het helemaal niet downloaden. En die heeft dat nu ook nog niet gedaan. Is er echt helemaal geen andere manier om het toch te krijgen?
     
  8. jeroen18

    jeroen18 boks ouwe

    Berichten:
    153
    Leuk Bevonden:
    0
    uhm nou, er zitten een hoop bugs enz. in hoorde ik en daar werken ze aan.. zodra dat gebeurt is zullen we het wel merken neem ik aan.. hoop ik..
     
  9. Maista

    Maista slaughter

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    echt vaag trouwes bij mij, ik ben sinds pas live en had dus die eerste update gekregen die uiteindelijk binne was. merkte verder niks van die update, maar toen deed ik unreal erin en moest ik weer een update downe, krijg hiermee ook alleen maar "live is not responding". ik kan dus niet live met unreal.
    Level downloaden met splinter cell heb ik hetzelfde probleem.
    Moto Gp demo werkt dan weer wel live, snap er niks meer van :confused:
     
  10. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik kan die update ook niet downloaden. Mijn internet is een paar weken down geweest dus heb ik de mogelijkheid niet gehad. Komt hij nooit meer terug ofzo? Zou wel vet genaaid zijn...

    K kan nu bijvoorbeeld geen MechAssault spelen en geen content downloaden.... :mad::mad::mad:
     
    Laatst bewerkt: 14 okt 2003
  11. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Welke provider heb je? Wat zijn jouw snelheden ... enz ... wat is je setup?
     
  12. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb Wanadoo Broadband, 512/128 geloofk.
    Maar dat moet toch niet uitmaken? Meer mensen kunnen het toch niet meer downoaden?
     
  13. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Naar mijn weten kan iedereen nu alles downloaden ... dus moet het probleem aan jou kant liggen ... Heb je een router? Welke modem heb je?
     
  14. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Nee ik heb geen router. Ik heb een ICS verbinding met mijn computer. Ik heb een Motorola SB5100E SURFboard Cable Modem.
     
  15. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Bedankt voor je hulp. Maar ik probeer het net nog eens en nu doet ie ut wel... K snap dr nix van, maar oke :D:D

    Edit: Echter, als ik MechAssault opstart moet hij nog steeds een updat downloaden, en dan zegt hij wel weer: 'Xbox Live is not responding'.... :mad:

    Edit: Ook die doet het inmiddels, ksnap echt niet waarom, maar opeens downloade hij wel de update :confused: :D
     
    Laatst bewerkt: 18 okt 2003
  16. goakhan

    goakhan Uns4n1ty

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    2
    jongens hebben jullie ook problemen met chatten....mij lukt het niet...geeft de hele tijd de 'trouble shoot' beeld aan dat er iets is met mn verbinding (terwijl ik gewoon op live kan)....ik vroeg me af of dit alleen bij mij het geval is........
     
  17. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    Nee, ik heb geen problemen met chatten...

    Maar voor problemen met de VoCo hebben we wel een speciaal topic voor je: Hiero
     

Deel Deze Pagina