1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Centraal] xbox live 2.0 (problemen met updaten)

Discussie in 'Games' gestart door Go Ahead Eagles, 20 aug 2003.

  1. Fireballs_nl

    Fireballs_nl OF JE WORST LUST!

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    Het lukt me nog steeds niet! 11.49u :'-( Iemand wel op dit moment?
     
    Laatst bewerkt: 11 sep 2003
  2. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Heb je ook last van download problemen met andere games ... welke provider heb je + modem ... mogelijk weer een soort van MTU of andere connectie probleem (NB als je deze info veteld bespreken we dit straks in de centrale topic van je provider)
     
  3. Fireballs_nl

    Fireballs_nl OF JE WORST LUST!

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nooit problemen gehad met xboxlive.

    Dus ik wil best wel weer alle details gaan geven, maar het feit is dat ik al vanaf vorig geen enkel probleem heb gehad. Daarnaast heb ik voor het eerst vandaag (onderstaand geldt dus alleen voor vandaag!):

    - meldt hij (of het nou vanuit een game is of meteen vanuit de dash) dat ie een update moet gaan doen
    - start ie het live filmpje op (zoals altijd)
    - SOMS gaat hij eerst naar de troubleshoot en doet de diag, komt alles door en gaat automatisch weer naar het volgende scherm (MEESTAL gaat hij meteen door)
    - updating xbox live of zo, niet uitzetten enz.
    -10 seconden daarna krijg ik Live service not responding try again later
    - dan kan ik weer op ok drukken en gebeurt weer alles vanaf het begin.... LEUKE LOOP! (not)

    Mede door dit laatste bericht zegt mij dat er iets eerder met LIve is dan met mn verbinding omdat ie altijd ook de diag goed doorstaat als ie daarin mocht komen natuurlijk...

    Daarnaast zie ik via het web dat (toevallig??) niemand van de 80 friends die erin staan online is....

    Iemand andere ideeen??????

    :'-(
     
    Laatst bewerkt: 11 sep 2003
  4. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    welke provider? Welke modem? welke connectie ... etc
     
  5. Fireballs_nl

    Fireballs_nl OF JE WORST LUST!

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    Hebbie wel mn verhaal gelezen? -nooit problemen gehad- :'-( :'-( :'-(

    Anyways:

    CISTRON MAXX = DL 7800 kbps UL 512 kbps :+
    ZYXEL PRESTIGE 314

    :9
     
    Laatst bewerkt: 11 sep 2003
  6. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    Uh, daar ligt het aan. Je Xbox zit gewoon aan de verkeerde kant van je ADSL verbinding. :+ :D

    (Nee hoor, ik begrijp wel dat je UL en DL verwisseld hebt). ;)

    But seriously... Deze update duurt tergend lang. Kan het zijn dat jouw spul gewoon een timeout krijgt? Het zou zomaar eens kunnen zijn dat het te druk was op de Live server(s) en dat je even moet wachten tot er meer capaciteit is.
     
  7. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    Effe wat anders: Nadat de update klaar was (om ongeveer 8:25 uur) kreeg ik vanmorgen gewoon het oude dashboard, maar dan zonder de Friends optie. Die was gewoon pleite. Heeft iemand anders ook zoiets gehad of doken jullie allemaal meteen het nieuwe Xbox 2.0 dashboard in?
     
  8. Fireballs_nl

    Fireballs_nl OF JE WORST LUST!

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo? :+
     
  9. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224


    De zyxel prestige 314 staat op de lijst van niet compatible router/modems :{

    http://www.xbox.com/nl-NL/live/start/connect/faq/routers.htm
     
  10. Fireballs_nl

    Fireballs_nl OF JE WORST LUST!

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    Uhhh :eek: :eek: :eek: *shame on me*

    In de router hadden we even SUA/NAT IP'tje (mocht je weten wat dat is) naar het verkeerder ipadres gezet (SCHAAAM)

    En weet je wat.... het is geupdate...

    1 klein detail over het hoofd gezien |:- |:- |:-

    Maar toch bedankt Pejannl voor je aandacht! _O_

    / edit ennuh

    Aardig dat je het opgezocht hebt, maar dat is helaas bullshit, wij zijn het bewijs dat het gewoon WEL werkt!!! Maar goed, dat kon jij niet weten, even voor de goede orde.... (dat die Zyxel dat gewoon laat staan die info is hun probleem O-) )
     
    Laatst bewerkt: 11 sep 2003
  11. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    mooi dan is ie wel compatible (andere firmware)!
     
  12. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
  13. Fireballs_nl

    Fireballs_nl OF JE WORST LUST!

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    En DAT is helaas ook niet het geval :+ . De nieuwere versies zorgen wel dat het xboxlive compatibel is....MAAR ook dat je DL met 40% naar beneden gaat |:-

    Dus teruggezet naar de oude incompatibele firmware en zoals het HIER STAAT - HOEZO BEWERKELIJK ingesteld....no problemo! :D
     
    Laatst bewerkt: 11 sep 2003
  14. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Jeb .... maar op de xbox live site was het nog niet vermeld ... eigenlijk een beetje slordig van MS ...

    maar ja nu weer on-topic

    Hoe bevalt het Chat hok ;)
     
  15. Fireballs_nl

    Fireballs_nl OF JE WORST LUST!

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    Zie hierboven :'-( , maar inderdaad NU WEER ONTOPIC... thnx voor jullie hulp!
     
  16. Fireballs_nl

    Fireballs_nl OF JE WORST LUST!

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat me verder is opgevallen is de AUTO-SIGN IN optie onder de oude SETTINGS tab :confused: Geen idee wat het doet (aangezien we 2 accounts hebben op de xbox)
     
    Laatst bewerkt: 11 sep 2003
  17. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ik denk dat ie de laatste account dat gebruikt word automatisch word gebruikt om in te loggen ... betekend dat je van af nu altijd on-line bent ... ik maak vanavond screenshots ... :)
     
  18. jayroon

    jayroon A Dutch Ghost

    Berichten:
    144
    Leuk Bevonden:
    0
    offtopic nog/weer: Je bent me nu ff kwijt, ik heb ook een zyxel prestige modem/router, en ik kom gewoon op xbox live, maar af en toe dondert ie eruit. Is de oplossing dan om deze filter in te stellen?

    /Mod Niet doen, boyz! Ga met je modem verhaal verder in deze thread: http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?threadid=20099 PJ
     
  19. Fireballs_nl

    Fireballs_nl OF JE WORST LUST!

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    In 1 woord en heel simpel omdat we dat ook hadden -oorzaak zijn pakketjes die niet goed verwerkt kunnen worden- (niet de nieuwe firmware installen dus):

    JA!
     
    Laatst bewerkt: 11 sep 2003
  20. jermain

    jermain

    Berichten:
    873
    Leuk Bevonden:
    18
    [​IMG]
    [​IMG]
    kwaliteit is fucked up maar kheb geen tv in dus deed het ff met me camera
     

Deel Deze Pagina