1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Centraal] xbox live 2.0 (problemen met updaten)

Discussie in 'Games' gestart door Go Ahead Eagles, 20 aug 2003.

  1. jayroon

    jayroon A Dutch Ghost

    Berichten:
    144
    Leuk Bevonden:
    0
    Okiedooks, we gaan het proberen, hoop dat ik het zooitje niet vernaggel!

    Thanks for the uitleg en link.
     
  2. majestik

    majestik Gaming 24/7

    Berichten:
    67
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn ik wacht de hele tijd ong 8 min dan zegt hij not responding try again later, dit ligt toch neit aan mij hoop ik?
     
  3. WarriorSan

    WarriorSan Somewhere in the system...

    Berichten:
    857
    Leuk Bevonden:
    1
    Xbox Live 2.0 is er!!!

    Ik deed net de Xbox aan om Live te gaan toen kwam de mededeling dat er eerst een belangrijk update moest worden gedownload en daar is Xbox Live 2.0 dashboard. Als je een internet verbinding met xbox Live account hebt start automatisch het nieuwe dashboard op. (haal de ethernetkabel er uit en je start de xbox op dan komt gewoon het oude dashboard)
    de nieuwe functies zijn al vaker gezegt maar dit zit erbij:

    -Friends (hier kom je in je Friendlist)

    -Voice Chat (hier kun je een voice sessie hosten en vrienden uitnodigen om mee te chatten zodat je niet hetzelfde spel hoeft te hebben om met elkaar te praten, je kunt je zelf offline zetten, je kan zelfs de stemmen via de speakers laten gaan!)

    -Account management (het beheren van je account ect. hetzelfde als eerst)

    -Main menu (hier start je het oude dashboard mee op zodat je bij je andere instellingen kan komen zoals memory,music,settings ect.

    In het nieuwe dashboard zie je telkens heel overzichtelijk wie er online zijn of je friend request hebt of een game invite

    Enjoy the new Xbox live 2.0 Dashboard!!
     
  4. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    beter schiet het hier op met nieuw inet, dan kan ik er ook snel gebruik van maken, ben zeer benieuwd en klinkt goed!
    Alhoewel er een centrale thread over is..
     
  5. WarriorSan

    WarriorSan Somewhere in the system...

    Berichten:
    857
    Leuk Bevonden:
    1
    sorry was zo enthousiast dat ie er was dat ik dat nog niet gezien had. sluit deze maar
     
  6. Emile

    Emile oude garde

    Berichten:
    1.137
    Leuk Bevonden:
    0
    zeker wel lekker is dit, maar niemand is online :mad:
     
  7. XBOXLIVE!

    XBOXLIVE! Guest

    Coool! Ik ga het gelijk downloaden!!:D
     
  8. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
  9. WarriorSan

    WarriorSan Somewhere in the system...

    Berichten:
    857
    Leuk Bevonden:
    1
    _O_ Xbox Live 2.0 Rules !! _O_
     
  10. WarriorSan

    WarriorSan Somewhere in the system...

    Berichten:
    857
    Leuk Bevonden:
    1
    tevens is er in het "oude dashboard" wat nu het Main menu heet onder Settings twee nieuw optie bij gekomen:

    -Network Settings = hier kom je gewoon in het bekende network settings menu. alleen via een andere weg.

    -Auto Sign-in = daar kun je instellen of je wilt dat het nieuwe Xbox live 2.0 automatisch opstart bij het vinden van een internet verbinding als je de xbox aan zet anders start het oude dashboard (Main menu ) op. Hierbij gebruikt ie de laast gebruikte Xbox live account (als je er meerdere hebt.)
     
  11. WarriorSan

    WarriorSan Somewhere in the system...

    Berichten:
    857
    Leuk Bevonden:
    1
    Tevens in het Network Settings menu bij Advanced een submenu - Wireless- bij gekomen voor de nieuwe binnenkort verkrijgbare officiƫle wirreless netwerk adapter voor de Xbox.
     
  12. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    heel goed WarriorSan ... gelukkig hoef ik niet veel up te daten :)
     
  13. WarriorSan

    WarriorSan Somewhere in the system...

    Berichten:
    857
    Leuk Bevonden:
    1
    Geen dank. Ik heb ook wat nadelen gevonden (nadelen is groot woord maar viel mij gewoon op). Het is mij opgevallen dat de geluidkwaliteit met het chatten wat minder is bij de voice sesie dan als je met elkaar chat onder een spel. Ik denk dat ze de kwaliteit relatief laag hebben gehouden (het aantal Kbit/s voor de stem overdracht) zodat ook mensen met een lage upload voor veel of 16 mensen een voice sessie kunnen hosten. Tevens hebben ze nu ook een geluidje toegevoegd als iemand online gaat in je friendlist maar ook als ie offline gaat. Ik had net een voice sessie gehad met z'n tienen maar omdat je het geluid wat harder moet zetten om de mensen goed te verstaan gaat het geluid van als er mensen online/offline gaan ook een stuk harder en aangezien ik ongeveer 70 mensen in mijn Friendlist heb (en er dus ook meer mensen online/offline kunnen gaan) ging op een gegeven moment elke keer dat geluid af als er iemand online/offline gaat. beetje irretant. Ik heb nog niet iets gevonden omdat uit tezetten maar dat voice chatten is echt gaaf kun je eindelijk chatten zonder dat je dat iemand moet storen in een spel of dat je telkens tegen mensen moet zeggen dat je niet gaat spelen maar dat je gewoon aan het praten bent.

    Wat zeur ik eigenlijk over?!:confused: Xbox Live 2.0_O_
     
  14. diazull

    diazull game junkie

    Berichten:
    335
    Leuk Bevonden:
    0
    ben al de gehele dag bezig en nog steeds lukt het niet "xboxlive is not responding"????
    is het zo druk ofzo?
     
  15. Perfect_Shit

    Perfect_Shit Chimairist

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    2
    ik weet niet hoor, maar het enige wat ik nieuw heb gezien is de voice chat??

    en dat is voor zover ik heb kunnen zien het enige grote verschil (op meer overzichtelijkheid na dan) :confused:

    /edit: en diazull, volgens mij zit er gewoon een kabel niet aangesloten ofzo, of misschien Norton Antivirus aan als je via de pc hebt aangesloten... ik kon het in een keer downloaden...
     
    Laatst bewerkt: 11 sep 2003
  16. Vegeta NL

    Vegeta NL The Immortal

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    re

    Misschien een beetje domme vraag maar hoe zit het nou met Live! Aware?

    Is dat al geinstalleerd nu en zo ja werkt het alleen met offline games die nog uit moeten komen of ook met oude offline games?
     
  17. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Daanos is online, playing PSO

    Kreeg ik te zien toen ik in de voice chat sectie zat.
    Das toch dat Live! Aware ?
     
  18. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Re: re

    Live Aware bestaad al ... dat je kan zien dat iemand een single player game aan het spelen is (bijv. moto gp)

    Live Alert - berichten sturen om iemand uit te dagen komt begin volgend jaar (voor de release van Halo 2)
     
  19. Violator

    Violator Guest

    Help....
    Ik kan niet connecten met xbox live... om te updaten...
    er staat dan could not connect to xbox live...

    mijn verbinding: Xs4all basic, ik maak verbinding via een andere pc en niet via router of hub....

    help mij
     
  20. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    welke modem heb jij? Heb je al eens problemen gehad met het downloaden van content? linkje XS4ALL praten we daar verder ;)
     

Deel Deze Pagina