1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Centraal] xbox live 2.0 (problemen met updaten)

Discussie in 'Games' gestart door Go Ahead Eagles, 20 aug 2003.

  1. Xevin

    Xevin Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij ging het ook niet onmiddellijk. Kreeg dus scherm da Live moest geupdate worden. Em begon met updaten en plots kwam er da het nie ging ofzo (kweet tekst nie meer). Kon dan helemaal nie meer op Live, iedere keer DNS error. Ik las dan op site da da kan liggen aan je pc, dat ICS (internet connection sharing) niet meer juist geconfigureerd is. Dus ik dan maar ICS via laptop gedaan in plaats van pc en toen lukte het wel allemaal weer. Dus bij mij wast blijkbaar ICS die nie meer werkte. Aangezien jij het ook via ICS doet kun je misschien proberen ICS opnieuw in te stellen. Misschien helpt het.

    /Mod Schrijf alsjeblieft normaal Nederlands. "Da da" is taal die door baby's gebezigd wordt en niet door grote kerels. PJ
     
  2. Broes

    Broes x-user

    Berichten:
    849
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij lukt het ook nog steeds niet (kabelfoon) :mad:
    Downloaden van content ging voorheen altijd wel, dus.... Misschien is het nog gewoon te druk op internet.

    Op aanraden van Fardo nu geplaatst in Kabelfoon topic.
     
    Laatst bewerkt: 11 sep 2003
  3. K-SaN

    K-SaN Can't tell me nothin

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zag het download scherm en toen dacht: shit, dit gaat nog lang duren, want na 2 minuten zag ik nog steeds niks, na 5 minuten iets van 1% of zo. Dus ging ik maar ff TV kijken :)
    2 minuutjes later ff checken, en...het was klaar!
     
  4. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    post ook jouw gegevens even (met een korte inleiding) kabelfoon

    dr. Fardo en dr. Pejannl too the rescue
     
  5. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Okay de eerste easter egg

    als je in de nieuwe dashboard zit druk dan op X en Y en je Dashboard gaat zweven
     
  6. diazull

    diazull game junkie

    Berichten:
    335
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een chello clasic abbonement , alles zit goed aangesloten, als ie wil updaten dan krijg ik al wel een balkje te zien maar die kapt al zeer snel ermee en dan krijg ik de melding, " xbox live not responding" volgens mij ligt dat toch gewoon aan LIVE want hij kan wel een beetje downloaden voor ie ermee kapt.
    ik zit achter een linksys bfsr42 router, alles werkte verder goed!
    iemand een ideetje of is het gewoon heeeeeel druk met updaten ofzo?
     
  7. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    probeer eens ene directe connectie .. misschien is de router de bottle neck .. of het is inderdaad druk ...
     
  8. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.858
    Leuk Bevonden:
    9.242
    ik heb hetzelfde ik heb altijd zonder problemen kunnen live'n, en met updaten gaat het balkje tot de helft vol, en daarna zegt ie idd not responding :mad:
    Heeft iemand de helpdesk al gebelt?
     
  9. diazull

    diazull game junkie

    Berichten:
    335
    Leuk Bevonden:
    0
    ik lees dat zelfs canadezen er last van hebben.
    er zijn mensen die een direct connect maken en dat het dan wel wil, maar ja er zijn vast de wereld mensen achter een router die hem wel kunnen downloaden, volgens mij ligt het probleem gewoon aan de drukte of ergens bij microsoft.
     
  10. diazull

    diazull game junkie

    Berichten:
    335
    Leuk Bevonden:
    0
    direct connect was voor mij de oplossing, nu heb ik de nieuwe dashboard. wel vreemd trouwens
     
  11. Scorpy

    Scorpy XBox360 n00b

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb kabelfoon en toen ik hem ging updaten was hij in 3 min. klaar ......
    Nu nog friends zoeken ... er staat er nog maar 1 in bij mij :D
     
  12. Beatle

    Beatle xX Postduif Xx

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook dat k*t not responding probleem.
    Ik kan niet direct (gebruik ICS) want ik heb dat motorola modem dus ik moet wel via ICS!
    Alles werkte perfect en nu krijg ik live 2.0 er niet op.
    Ik kan wel nog steeds live gamen, dus mijn verbinding werkt nog wel.
    HELP!!!!!!!!
     
  13. Nicotjeh.

    Nicotjeh. Guest

    Gaaf hoor. laatste keer dat ik live speelde was paar maanden terug, toen me xbox het ineens begaaf. :mad: nu heb ik een nieuwe xbox en zondag ben ik als het goed is online op xboxlive ben wel benieuwd naar de nieuwe versie:cool:
     
  14. Jaylee

    Jaylee Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dus ook gemekker. Heb directe verbinding, maar update gaat niet, terwijl ik wel gewoon live kan spelen (ghost recon)... Iemand een idee? Of desnoods een nummer van de Xbox helpdesk :)
     
  15. Nicotjeh.

    Nicotjeh. Guest

    0800 023 3894
    Here ya go
     
  16. diazull

    diazull game junkie

    Berichten:
    335
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ken iemand die heeft gebeld en er werd hem verteld "geduld,geduld,geduld"er zijn dikke 2 miljoen mensen die de update willen hebben, het is gewoon heeeel erg druk
     
  17. Jaylee

    Jaylee Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Het kan wel druk zijn, maar vele mensen heb het al wel. Ik ben gewoon jaloers :)
     
  18. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    Da's knap. 2 miljoen mensen terwijl er totaal zo'n 600000 abonnementen geactiveerd zijn. Als je dan nog wat mensen daarvan aftrekt omdat sommige mensen twee (of meer) abbo's op een enkele Xbox hebben dan vraag ik me toch sterk af wat allemaal die mensen met een nieuw dashboard moeten?
     
  19. Majin

    Majin Bye bye~~

    Berichten:
    1.415
    Leuk Bevonden:
    0
    ja je moet vet veel geduld hebben s'morgens tot midda geprobeerd eindelijk lukte et
     
  20. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    idd, en zo groot is dat nieuwe dashboard niet hoor.. paar MB`s en dan heb je het wel gehad...
     

Deel Deze Pagina