1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Centraal] xbox live 2.0 (problemen met updaten)

Discussie in 'Games' gestart door Go Ahead Eagles, 20 aug 2003.

  1. Perfect_Shit

    Perfect_Shit Chimairist

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    2
    :eek:

    ik had hem in een keer, supersnel, de eerste dag... de meeste mensen die ik zie op Live zeggen hetzelfde...

    dikke pech heb je dan denk...

    (en zo bijzonder is het nou ook weer niet hoor... het wordt alleen ietsjes overzichtelijker)
     
  2. XTM

    XTM Metaal

    Berichten:
    692
    Leuk Bevonden:
    1
    Problem bij updaten

    toen ik vanmiddag Live! wou doen kreeg ik dit:
    Xbox live most updat your system. Your console will now be restartet to receive this opdate. doe ik OKE en dan issie ff bezig met updaten na het halve balkje vol is komt ie met dit aan: Er staat Xbox live is not responding.
    Please try again later.


    Ik snap er geen hol van.
     
  3. The Messenjah

    The Messenjah Rotondés

    Berichten:
    687
    Leuk Bevonden:
    4
    Gewoon opnieuw proberen, dit is de beruchte 2.0 update van je dashboard. Kan je in je dash voicechatten enzo, wel lachen. Gewoon opnieuw proberen tot hij lukt.
     
  4. XTM

    XTM Metaal

    Berichten:
    692
    Leuk Bevonden:
    1
    Hmz ik heb al tiog keer opnieuw geprobeerd nog maar un paar x proberen :x
     
  5. viper

    viper .: | Xbox Master |:.

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo, vraaggie.........sinds ik live 2.0 heb start mijn xbox elke keer op in het dashboard van live, en niet meer zoals normaal:confused: . Heeft iemand anders dit ook??
    Of is er wat aan te doen??

    Gr. Martijn
     
  6. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    Ja en ja.

    Start de Xbox zonder disk, zodat je dat nieuwe dashboard ziet. Druk tweemaal "B" zodat je in het 'oude' standaardmenu komt. Kies dan "Settings". in het settings menu zie je de optie "Auto Sign-In" die je daar aan of uit kunt zetten.
     
  7. viper

    viper .: | Xbox Master |:.

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    0
    thanx!!!_O_
     
  8. XTM

    XTM Metaal

    Berichten:
    692
    Leuk Bevonden:
    1
    Update probleem

    Als ik Live wil updaten geef die als de helf van het balkje is voltooid een fout :/
     
  9. BFalcon

    BFalcon Cupra power

    Berichten:
    1.041
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik denk dat je even wat duidelijker moet zijn. Bijv. wat voor een fout geeft hij aan? Wat voor i.net connectie heb je? enz...
     
  10. Masterfragger

    Masterfragger Veluwenaar

    Berichten:
    144
    Leuk Bevonden:
    0
    Problemen met Xlive 2.0

    Ik probeer nou voor de zoveelste keer die update te downloaden maar steeds krijg ik weer dezelfde foutmeling: Xbox live is not responding. Kan iemand helpen?:'-(

    btw. ik heb chello classic, weet niet of dat er wat mee te maken heeft?
     
  11. MieZ

    MieZ Avaholic

    Berichten:
    638
    Leuk Bevonden:
    8
    classic? is dat de 'normale' versie? mss moet je ff je modem uitzetten...
    classic moet nl geen problemen opleveren...
     
  12. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    volgens mij heeft iemand in dit topic hetzelfde probleem :) moet je daar maar ff kijken.
     
  13. TheGreatMo

    TheGreatMo www.thegreatmo.tk

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had de 1ste middag Live! 2.0 al gelijk gedowned. (Dank zij Xboxworld.nl trouwens :D)

    Je kan als het niet werkt ff bij vrienden gaan checken of het daar wel werkt. (Misschien kun je daar dan ff naartoe met je xbox en daar dan update...) En anders idd gewoon direct connect update.. Dan moet het wel upgadate zijn:confused:

    Zo niet: 0800 023 3894 => Nu in het NL trouwens!!! :D
     
  14. Masterfragger

    Masterfragger Veluwenaar

    Berichten:
    144
    Leuk Bevonden:
    0
    in die thread was de oplossing om em direct te koppelen, ik heb em namelijk achter een router staan, heb ik dus net ff gedaan maar dan kan hij weer geen verbinding maken omdat de router normaal alle gegevens automatisch doorstuurt. dus nu moet ik handmatig het ip adres invullen enzo, nou weet ik het ip adres wel maar de gateway etc. niet, dus dat schiet niet op, weet iemand waar ik die gateway (en subnet mask dacht ik) kan zien, op mn pc?
     
  15. XTM

    XTM Metaal

    Berichten:
    692
    Leuk Bevonden:
    1
    XBL Updaten fout

    laat maar.
     
    Laatst bewerkt: 19 sep 2003
  16. Masterfragger

    Masterfragger Veluwenaar

    Berichten:
    144
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ze gevonden!, en heb 2.0 gedowned, thnx for the help
     
  17. mvdstam

    mvdstam Active Member

    Berichten:
    1.333
    Leuk Bevonden:
    4
    Heb ik ook maar dan met de UC update....... 'K denk dat het ligt aan de drukte door al die updates.....
     
  18. the Outblast

    the Outblast hoi

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kon mijnes neit updaten, nu had ik em direct aan mn kabel gehangen, nu zegt ie weer niet dat ik moet updaten :?
     
  19. PuLse

    PuLse Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Yep, zelfde probleem!

    Kheb mijn Xbox vandaag de eerste keer sinds 2.0 weer online gesmeten, maar hij wil niet updaten :-s Blijft gewoon oude menu's.
     
  20. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Re: Update probleem

    welke fout geeft deze ... bij welke provider zit je ... hoe heb je je xboix aangesloten? enz .. hoe meer detail ... hoe makkelijker we kunnen helpen ...
     

Deel Deze Pagina