1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Centraal] xbox live 2.0 (problemen met updaten)

Discussie in 'Games' gestart door Go Ahead Eagles, 20 aug 2003.

  1. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Voor iedereen met Problemen meld je setup ... het ligt waarschijnlijk aan router/modem instellingen maar zonder info is het zoeken naar een speld in een hooi berg
     
  2. Xante

    Xante Active Member

    Berichten:
    460
    Leuk Bevonden:
    0
    Idem dito hier. Hij doet gewoon alsof z'n neus bloedt en niks van Live 2.0 afweet. Ik connect via Speedtouch 510 modem/router, zonder iets in te stellen.

    Hoe moet ik nou in godsnaam ook maar PROBEREN de Live update te downloaden?
     
    Laatst bewerkt: 20 sep 2003
  3. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    is je speedtough getweaked? of nog niet?
     
  4. Xante

    Xante Active Member

    Berichten:
    460
    Leuk Bevonden:
    0
    Neen, niet tweaked. Ik heb ooit wel eens de kans gehad om het te downloaden, toen lukte het niet. En nu vraagt ie er niet meer om. :'-(
     
  5. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    kan je in de main menu van je xbox onder memory kijken of er een online updater bijstaat ... en kan je deze verwijderen en dan opnieuw proberen?
     
  6. Xante

    Xante Active Member

    Berichten:
    460
    Leuk Bevonden:
    0
    Staat er niet bij.

    :'-(
     
  7. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Heb je al een directe verbinding geoprobeerd ... staat je xbox in de dmz zone van de router? misschien dat er een paar porten dicht zitten
     
  8. the Outblast

    the Outblast hoi

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    no offence, maarehh, het gaat erom dat hij de update niet meer vindt, of tenminste niet meer zegt dat die gedownload dient te worden, terwijl dat eerst wel zo was, lijkt me sterk dat dat door de router komt

    ik heb precies t zelfde probleem, hij vroeg altijd voor die update, toen hing ik wou ik em aan een directe lijn hangen.....is de update zomaar verdwenen..:{
     
  9. meteorf25

    meteorf25 Active Member

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb zelf ook geen melding gehad dat er een nieuwe versie is.
    geprobeerd zonder disk erin, komt dat automatisch in beeld of kan ik op de één of andere manier hem laten zoeken nar die uppdate.
    Eigenlijk hetzelfde probleem als degene die hiervoor staat.
    Heb een speedtouch 510 multipc modem( gewoon er rechtstreeks in geplugd) en hij werkt altijd prima.
    Wie kan mij helpen, hoe los ik het op.

    Merk dit allemaal pas lat omdat ik al een maand of 2 niet meer live ben geweest tot gisteren.
    Het hele live gebeuren werkt prima, alleen geen update.
     
  10. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Hehe .... ik heb eindelijk door waarom we geen live dash kunnen downen

    "We are currently making updates to the new Xbox Live Dash. It is not available for download at this time. If you have already updated to the new Dash, you will still be able to enjoy its new features."
     
  11. Phrenetic

    Phrenetic Gamer.nl Fanboy

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    Correct me if I'm wrong, maar volgens mij heeft Microsoft de 2.0 update offline gehaald.
    Op de Xbox.com site is niks meer terug te vinden over de 2.0 dashboard en voicechat features. Alleen gamertag linking en scoreboards worden genoemd.
    Ik vermoed dat er toch een probleem is met 2.0 en dat de update pas weer beschikbaar is wanneer het gefixed is.
     
  12. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Klopt dat vermoeden heb ik ook .. ik heb al een aantal bugs gemeld aan MS (ex-beta tester) ... Maar ik heb de reactie nog niet gezien ....
     
  13. meteorf25

    meteorf25 Active Member

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    Gelukkig, bedankt Fardo, voor dit bericht. Ik was al bang dat het aan miijn verbinding/instellingen lag. Wacht nu met een gerust hart tot hij weer downloadable wordt.
     
  14. PuLse

    PuLse Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn config is niet echt simpel.
    ADSL komt binnen via een Alcatel SpeedTouch USB modem op een computer (Windows XP PRO). Daar staat internet gedeeld. Deze computer is verbonden met een switch. Aan die swtich hangen mijn Xbox en een US Robotics 802.11g acces point.
     
  15. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    Dat valt wel mee... Is een redelijk standaard voorkomende situatie.

    Je zult je MTU moeten checken en kijken of je die kunt vergroten.

    Verder zul je wat geduld moeten beoefenen, want de Live update is tijdelijk offline gezet.
     
  16. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    ff een vraagje hierover, als je de "oude" live heb, staat dat auto sing in dan ook in je settings menu. ik heb nog geen live maar misschien heeft hij wel stiekem 2.0 gedownload.
     
  17. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    Ja, ik weet niet hoe je dat zou kunnen ontdekken...

    De knowledgebase van Microsoft zegt hierover "Try switching your Xbox on", maar mijn Engels is vandaag niet helemaal...


    PS: Duh! |:-
     
  18. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    volgens mij begrijp je het niet, ik heb al een live kitje maar nog geen creditcard en omdat die versie nu niet meer te downloaden is (toch) vroeg ik me al of ik hem al heb. en dat kan ik misschien checken bij mijn setting menu.
     
  19. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Als je een luxe uitgave hebt van de dashboard dan heb je xbox live 2.0 anders 1.0 ... als je direct kan kiezen Live en je komt vervolgens in de dashboard van Live ... heb je versie 1.0.

    Staat in je settings menu een optie voor wireless networking (heb je versie 2.0
     
  20. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    Nou, vooruit dan maar.

    Als je je dashboard in gaat kun je op 2 manieren het versienummer van je dashboard vinden. Ga naar het settings menu en kies "System Info". Dan krijg je eerst een lap advocatenprietpraat en vervolgens je OS versie en je dashboard versie (met de "D" er voor). Mijn dashboard versie 2.0 is volgens mijn Xbox dashboard versie 1.00.5659.01.

    Kijk zelf maar.

    /edit: De tweede manier is via je dashboard de netwerksettigns testen en als ie meldt "Connected with Xbox Live" dan op de "Y" drukken. Je krijgt dan een scherm met een heleboel parameters, incl de versie van je dashboard.
     

Deel Deze Pagina