1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Centraal] xbox live 2.0 (problemen met updaten)

Discussie in 'Games' gestart door Go Ahead Eagles, 20 aug 2003.

  1. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Dat betekend dus dat xbox zomaar van alles op je xbox kan zetten. Heeft het nu om als je voorlopig niet op live gaat dit te updaten, of is het dan totaal nutteloos omdat je er dan toch niks mee kan doen?
     
  2. the Outblast

    the Outblast hoi

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    hij update nu trouwens wel via een router, wat de oorspronkelijke update niet deed
     
  3. x-box player

    x-box player Just because

    Berichten:
    1.138
    Leuk Bevonden:
    1
    Hoe kom je btw aan dat beeld, waar je je up en download snelheid en nog wat andere dingen kan zien?
     
  4. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Uit de xbox live faq ;)

    Kan ik mijn connectie ook testen met mijn Xbox?

    In je Xbox Live Dashboard kun je checken of jouw connectie snel genoeg is voor Xbox Live. De eerste stap is kijken of de computer, modem en/of router en Xbox goed aangesloten zijn. Is alles klaar voor gebruik, dan volg je de stappen hieronder.

    1) Ga naar het dashboard en naar het Xbox Live submenu.




    Start de troubleshooter van af het Network Settings menu (select Connect en vervolgens de A knop indrukken ).Als het goed is zie je dan 4 groene circles, alle testen zijn succesvol ( de 4de test "Connected to Xbox Live" ).


    2) Als de 4 tests klaar zijn kan je de diagnostic screen selecteren door op de Y knop te drukken.




    Zie je nu de juiste snelheden staan? Dan ben je waarschijnlijk gereed om Live te gaan! Als de diagnostic screen 0 upload speed, 0 download speed en 100% packet loss weergeeft, dan kan er een probleem zijn met je ISP of router configuratie (dit ligt aan de Maximale Transferable Units welke verhoogt moet worden in je Router of door jouw ISP).
     
  5. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    Jeempie, Fardo! Waar haal je toch telkenmale weer dat engelengeduld vandaan?

    Ik kan er maar op één manier op reageren: _O_ _O_ _O_ _O_

    Jaja, ik weet dat dit offtopic is, maar af en toe mag ik best eens een complimentje uitdelen als dat verdiend wordt.
     
  6. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    Dat settingsmenu zat ook al in versie 1 van de Xbox Live 2.0 update. Ik vind de menu's nu wat logischer, ofschoon je er even aan moet wennen dat dat ding zomaar inlogt terwijl je hem alleen maar inschakelt.

    Overigens valt me op dat de "P" waarden van m'n Xboksie nu wat beter lijken te zijn. (Heb het een tijdje niet getest)

    Zie ook de Demon thread. Ik zit nu op een consistente 20/22 tot 20/25 waarde, die prima is voor live gaming. Hmmm... Zou het dan toch aan het dashboard gelegen hebben?
     
  7. GameGuru NL

    GameGuru NL Allo...?

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg nog aldoor die melding van Xbox live service dat et niet beschikbaar is.. terwijl ie wel een stukje download. Ik heb een multikabel power abbonement, snelheid tot 1024 kbps downstream en 128 kbps upstream en een E-tech router.. Normale content kon ik wel altijd downloaden alleen deze niet..
    :'-(
     
  8. Phrenesis

    Phrenesis Active Member

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    1
    xbl update

    Ik ging net ff op Live en toen stond er dat ie iets moest downloaden, hebben meer mensen dit gehad.
    En volgens mij is er niks veranderd. Weet iemand wat er precies gebeurt is?
     
  9. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb het ook gehad gisteren, wat er gebeurd is weet ik niet :)
     
  10. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    ik heb het idd ook gehad, zullen wel paar kleinigheidjes zijn geweest ^^
     
  11. Phrenetic

    Phrenetic Gamer.nl Fanboy

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien de gefixte 2.0 versie (2.1?) :)
     
  12. MisTicMac

    MisTicMac Active Member

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee er zaten een aantalbugs in het nieuwe dashboard bv als je zeg maar van menu keuze wisselde of bijvoorbuild als je in de chat zit je druk op b om deze te verlaten en je deed dan de lade met een spel er in dicht dan kwam hij wel terug in het hoofd menu maar het spel lade hij niet meer. Nu werkt dit gewoon weer dat hij het spel gaat laden ook al switch je tussen de menu´s.

    Wisten jullie al dat er een easter egg in het dashboard zit??
    Je kunt als je in het hoofdscherm zit op xy drukken of yx en dan gaat het schermpje over je beeld lopen. Op deze zelfde mannier kun je het ook weer uit zetten.
     
  13. DutchBastard

    DutchBastard 360 addict

    Berichten:
    623
    Leuk Bevonden:
    2
    Cool... denk ik, vanavond ff proberen... Hebben ze eigenlijk iets veranderd aan die beelden die je kan krijgen wanneer je muziek afspeelt?
     
  14. Phrenesis

    Phrenesis Active Member

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    1
    En toen hij klaar was met downloaden werd ik meteen doorgestuurd naar mijn muziek. Heeft het ook iets met mijn muziek te maken of was dat gewoon toeval?
     
  15. gerjan

    gerjan Guest

    Toeval denk ik, was je daar toevallig voor de update?

    als je Y drukt ofzo krijg je fullscreen beelden bij muziek:D
     
  16. the master

    the master On Live I am thebest

    Berichten:
    628
    Leuk Bevonden:
    0
    y en dan x dacht ik toch?
     
  17. jeroen18

    jeroen18 boks ouwe

    Berichten:
    153
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje over Live 2.0

    Ik heb Live en ik heb nog steeds dezelfde oude dashboard.

    Me xbox zei dat ik een update moest downloaden en dat wou ik doen alleen het ging elke keer gigantisch traag dus heb ik me box uit gedaan.

    Nu wil ik het nog eens proberen alleen vraagt hij er nooit meer om, ik weet dus niet hoe ik nu 2.0 kan krijgen.. :mad:

    kan iemand me helpen???
     
  18. TheGreatMo

    TheGreatMo www.thegreatmo.tk

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    0
    direct connection proberen. Hier zijn al tientalle treads aan gewijd...
     
  19. jeroen18

    jeroen18 boks ouwe

    Berichten:
    153
    Leuk Bevonden:
    0
    ow ok sorry voor deze thread dan, ik zal ff goed zoeken..
     
  20. ImpulzZ

    ImpulzZ Katie Holmes

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij, is er inmiddels nog een andere update te downloaden waarmee je deze problemen niet hebt. dus ik dacht dat je eerst die downloadt, en daarna Live 2.0 :confused: ? correct me if I'm wrong, ikzelf heb geen live dus ik vertel alleen maar wat ik ergens heb gelezen
     

Deel Deze Pagina