1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Xbox Live Clans.

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door WouteR, 25 apr 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Hoewel het clan-gebeuren nog echt op gang moet komen is het leuk als je die clans iig al een klein plaatsje op het forum kan geven met in de toekomst een veel interessanter concept.

    Het is heel simpel; Vul onderstaand lijstje in (Maakt daarbij gebruik van de vBcode die de vragen dikgedrukt maken!) en houd je aan de volgende regels:

    - Lijst ingevuld in normaal Nederlands.
    - Gebruik gemaakt van de vBcode die de vragen dikgedrukt maken.
    - Websites die worden gelinkt moeten puur en alleen clan-websites zijn. Mocht dat niet het geval zijn worden de links verwijdert.
    - Korte omschrijving/bijzonderheden moet beknopt blijven.
    - De clan wordt maar één keer vermeld in het topic. Geen dubbel-posts oid. Ook vragen we je, als de clan wordt opgeheven, je post dusdanig te bewerken dat dat duidelijk is.

    Zodra het topic dermate groot is dat het een tweede deel verdient worden alle clans in de eerste paar posts geplaatst.

    Naam van de clan/groepering:

    De volgende games worden gespeeld:

    Bestaande uit hoeveel leden (op het moment:

    Maximaal aantal leden:

    Zoekende voor leden?: Ja/Nee.

    Website:

    Leeftijdslimiet:

    Speeltijden:

    Aard van de clan: Uber-competetief / Alleen voor amusement!

    Accepteert clan wars voor de volgende games:

    Een leuk stukje over de geschiedenis van de clan (beknopt en normaal houden graag):

    Een voorbeeldje:

    Naam van de clan/groepering: XBW - XboxWorld.nl

    De volgende games worden gespeeld: Mario Sunshine en Metroid Prime

    Bestaande uit hoeveel leden (op het moment: 6000

    Maximaal aantal leden: Unlimited!

    Zoekende voor leden?: Ja.

    Website: www.Xbw.nl (ditmaal dus een illegale link :))

    Leeftijdslimiet: 99! *generaliserend.

    Speeltijden: Alleen tussen 00.00 en 01.00

    Aard van de clan: Alleen voor amusement!

    Accepteert clan wars voor de volgende games: Tetris en Pacman.

    Een leuk stukje over de geschiedenis van de clan (beknopt en normaal houden graag): -
     
  2. Rio

    Rio Terror

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Naam van de clan/groepering: Terror Squad

    De volgende games worden gespeeld: Unreal Championship, Mech Assault, Ghost Recon er volgen natuurlijk meer!!!

    Bestaande uit hoeveel leden (op het moment): 8

    Maximaal aantal leden: Op het moment is er nog geen limiet dus join ons als je intresse hebt.

    Zoekende voor leden?: Ja!

    Website: We Unleash The Terror

    Leeftijdslimiet: Er is geen limiet zolang er maar wel serieus gespeeld word!

    Speeltijden: Nog in overleg met onze members. Zodat het iedereen goed uitkomt.

    Aard van de clan: Vooral Uber-competetief maar het is natuurlijk wel voor amusement bedoeld!

    Accepteert clan wars voor de volgende games: Unreal Championship, Ghost Recon en er vogen natuurlijk meer!

    Een leuk stukje over de geschiedenis van de clan: We bestaan nog maar net dus we hebben nog geen wars gehad wel hebben we binnenkort onze eerste uc training met onze leden.
     
    Laatst bewerkt: 26 apr 2003
  3. xboxuser

    xboxuser Weedbox

    Berichten:
    537
    Leuk Bevonden:
    0
    Naam van de clan/groepering: CIA (combat instagator alliance)

    De volgende games worden gespeeld: Unreal en Gohst Recon

    Bestaande uit hoeveel leden (op het moment: 5

    Maximaal aantal leden: Onbekend

    Zoekende voor leden?: Als we gamers tegen komen die ons leuk lijken kunnen ze zich misschien toevoegen. Wel moeten de clan starters (ik en nog 2 andere gasten) het er mee eens zijn!!!

    Website: Komt eraan!!!

    Leeftijdslimiet: Zolang het gamen nog goed gaat, maakt het niet zoveel uit. Wel het liefst mensen van rond de 15-20 ofzo

    Speeltijden: Meestal in de avond. Ronde een uur of acht tot 12.

    Aard van de clan: Fun first, winning second.

    Accepteert clan wars voor de volgende games: Unreal en Gohst recon.

    Een leuk stukje over de geschiedenis van de clan (beknopt en normaal houden graag):
    Nou, ik en 2 andere gasten (nog een nederlander en een Ier) werden best goede Live- vrienden en besloten om een clan te maken. Voor de rest is er niet zoveel geschiedenis.


    Nog een opmerking: We spreken voornamelijk (bijna altijd) Engels. Dit is omdat we serieus genomen willen worden en het zo leuk mogelijk willen houden. Ook vinden we dat iedereen het beste gewoon Engels kan spreken zodat er geen irritaties ontstaan etc. Ja, denk bijv maar eens aan de meeste Fransen, errug irri dus.
     
    Laatst bewerkt: 25 apr 2003
  4. SplinterCell

    SplinterCell Guest

    Naam van de clan/groepering: The Southpark Clan {SP}

    De volgende games worden gespeeld: Halo

    Bestaande uit hoeveel leden (op het moment: 7

    Maximaal aantal leden: Geen

    Zoekende voor leden?: Ja

    Website: www.southparkclan.tk

    Leeftijdslimiet:geen

    Speeltijden: Meestal in het weekend

    Aard van de clan: Fun eerst

    Accepteert clan wars voor de volgende games: Halo

    Een leuk stukje over de geschiedenis van de clan (beknopt en normaal houden graag): Verschillende clans opgericht nu tot deze gekomen...
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 29 apr 2003
  5. DarkSoldier

    DarkSoldier Sniper

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    3
    .

    Naam van de clan/groepering: DarkSquad

    De volgende games worden gespeeld: GR en UC

    Bestaande uit hoeveel leden (op het moment):7

    Maximaal aantal leden:niet te veel, rond de 10 of zo

    Zoekende voor leden?: Nee, niet echt, maar als we een tegenkomen waarvan wijdenken dat we em in onze clan moeten hebben, nemen we em wel aan

    Website:www.groundx.nl

    Leeftijdslimiet: maakt echt niets uit hoor

    Speeltijden: meestal rond de 8 uur

    Aard van de clan: er tussen in, we spelen voor het plezier, maar houden ook regelmatig clan wars

    Accepteert clan wars voor de volgende games: GR en UC

    Een leuk stukje over de geschiedenis van de clan: IK en nog twee andere ( the stealthgod en eliminatorx) begonnen de clan en we zijn samengevoegd met EDF
     
  6. The SoldieR

    The SoldieR Active Member

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    Naam van de clan/groepering:The Painkillers

    De volgende games worden gespeeld:Unreal Championship , Ghost Recon , MotoGP , Mechassault ,

    Bestaande uit hoeveel leden (op het moment:7 leden

    Maximaal aantal leden:8

    Zoekende voor leden?: Ja

    Website:http://tpkpainkillers.cjb.net/ alleen forum doet het de rest is in de maak

    Leeftijdslimiet:Maakt niet uit

    Speeltijden:Wij willen het liefst clan wars tussen :19:00 t/m 00:00

    Aard van de clan:Zeker wel op zoek naar Clan Wars!!!

    Accepteert clan wars voor de volgende games:Unreal Championship , Ghost Recon , MotoGP , Mechassault ,


    Een leuk stukje over de geschiedenis van de clan (beknopt en normaal houden graag):

    Wij bestaan nog niet zo lang en we hebben pas een clan match achter de rug en dat beviel ons ZEER goed8 9
     
    Laatst bewerkt: 25 apr 2003
  7. thr

    thr Active Member

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    Naam van de clan/groepering: The Dutch Ghosts

    De volgende games worden gespeeld: Ghost Recon serie. Als afleiding spelen we ook andere games.

    Bestaande uit hoeveel leden op het moment: 25+

    Maximaal aantal leden: Nvt

    Zoekende voor leden?: Elke enthousiaste GR gamer is welkom. De gemiddelde leeftijd van de clan ligt redelijk hoog. De praktijk leert dat de DG voornamelijk de iets oudere GR gamer aanspreekt. We spelen echt voor de fun. Onder (versus) en met (co-op) elkaar. Ben je ook zo'n GR gamer kom dan eens langs op onze website en join een sessie. Wie weet heb je zin om je bij ons aan te sluiten... Cu online.

    Website: http://www.dutchghosts.nl

    Leeftijdslimiet: 17+

    Speeltijden: Meestal later op de avond tot diep in de nacht

    Aard van de clan: Strictly 4 fun

    Accepteert clan wars voor de volgende games: Niet echt van toepassing, we spelen voornamelijk voor de FUN met en tegen elkaar.

    Een leuk stukje over de geschiedenis van de clan (beknopt en normaal houden graag): De Dutch Ghosts is vlak na de introductie van Xbox live <140303> begonnen als een website met gamertags van nederlandse Ghost Recon gamers. De eerste mail die ik kon traceren volgt hier:
    - Max Qubit (voorheen THrzone)
     
    Laatst bewerkt: 3 sep 2005
  8. 100%Jean

    100%Jean Guest

    Naam van de clan/groepering: The BBE Clan

    De volgende games worden gespeeld:
    Halo (Bij gebrek aan goede Live spellen, maar dit zal veranderen met Halo 2....)

    Bestaande uit hoeveel leden: 11 leden

    Zoekende voor leden?: Nee

    Website:WWW.THE-BBE.TK

    Website: Meestal 's avonds, vooral op vrijdag en zaterdag.... op XBconnect..

    Aard van de Clan: Oorspronkelijk gestart voor wat amusement, maar tegenwoordig proberen we toch de status wat hoog te houden...

    Accepteert clan wars voor de volgende games:
    Alleen Halo voorlopig..

    Info over de BBE Clan:
    De afkorting BBE staat voor Bijzondere Bijstands Eenheid. Meer info over de echte BBE vind je op de site.
    De Clan is opgericht in september 2002, door 5 vrienden inclusief mezelf. Omdat Halo multiplayer nou eenmaal zo verslavend is zijn we steeds beter geworden en nogal bekend op XBconnect.
    In het begin waren we ook te vinden op Gamespy, maar XBconnect leek zijn werk stukken beter te doen dus daar kan je ons nu vinden voor een uitdaging:9
    We kregen steeds meer aanvragen van mensen die ook in de clan wilden, maar we hebben alleen de beste toegelaten omdat we wel een beetje op niveau wilden blijven..
    We spelen voornamelijk Capture The Flag in Blood Gulch, het gaat gewoon niet snel vervelen en het vereist natuurlijk enige taktiek. Er zijn iig niet veel clanmatches die we verloren hebben...
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 28 apr 2003
  9. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    MOTO GP2 clan

    opgeheven
     
    Laatst bewerkt: 25 nov 2003
  10. wilco

    wilco Active Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    0
    Naam van de clan/groepering: De Slechterikken

    De volgende games worden gespeeld: Op het moment; Mechassault (volgen wellicht meer, hangt van members af)

    Bestaande uit hoeveel leden (op het moment): 1

    Maximaal aantal leden: TBA

    Zoekende voor leden?: Ja.

    Website: (Nog?) niet

    Leeftijdslimiet: geen

    Speeltijden: Zodra er iemand online is.

    Aard van de clan: Alleen voor amusement!

    Accepteert clan wars voor de volgende games: Geen clan wars

    Een leuk stukje over de geschiedenis van de clan : Na het zoveelste slacht partijtje van mij.. en het geslachte kalf ben ik dus voor de zoveelste keer. Leek het mij eens beter om gewoon eens wat meer spelers te zoeken zoals ik. Ik ben niet zo'n fanatic, zoals sommige hier (no offence). Ik wil online spelen gewoon wanneer ik tijd/zin heb. En ik heb ook geen zin om te oefenen/trainen/oid om beter te worden. Gewoon lekker spelen. De ene keer verlies je, de andere keer win je.

    Hoe je je aanmeld: PM mij
    Voor meer info: PM mij
     
  11. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Mag ik vragen waarom je een clan start als je geen clanwars wilt spelen noch wilt oefenen/trainen? :cool:
     
  12. wilco

    wilco Active Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil meer een groep spelers bij elkaar hebben, waarvan we weten dat onze skills wel dicht bij mekaar zullen liggen. Eigenlijk gewoon wat betere kansen creeeren om te winnen. Ik vind het zelf namelijk niet leuk als ik amper 3 seconden in leven kan blijven in een spel dat nog 15 minuten duurt. En het liefst een groep zodat je niet hoeft af te spreken wanneer we weer eens zullen spelen. Maar dan (hopelijk) gewoon kunt spelen wanneer je wilt, omdat er toch wel iemand online is.
     
  13. Max Calibur

    Max Calibur Unreal King

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Dead clan
     
    Laatst bewerkt: 6 jun 2004
  14. Tycho

    Tycho Guest

    kut site
     
  15. Vivi Ornitier

    Vivi Ornitier Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    Naam van de clan/groepering: DLB - Don't Look Back

    De volgende games worden gespeeld: Unreal Championship

    Bestaande uit hoeveel leden (op het moment: 5

    Maximaal aantal leden: 20

    Zoekende voor leden?: Ja

    Website : www.dlb-clan.tk

    Leeftijdslimiet: geen

    Speeltijden: ??

    Aard van de clan: we hebben graag fun,maar willen ook wel winnen (daar draaien wars nu eenmaal om ;) )

    Accepteert clan wars voor de volgende games: Unreal Champiônship

    Een leuk stukje over de geschiedenis van de clan (beknopt en normaal houden graag):
    zie site :)
     
  16. Max Calibur

    Max Calibur Unreal King

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo nou weer een kut site Tycho?? Der is toch niks mis mee??
     
  17. DarkSoldier

    DarkSoldier Sniper

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    3
    We( darksquad) zoeken nieuwe leden, want van de 11 members, zijn er nu nog maar 3 over, dus we zoeken nieuwe leden:

    -als 1e moet je aardig zijn
    -als 2e moet je niet voor de statistics spelen maar voor de fun!
    -als 3e moet je wat skills hebben die wij testen in een try-out ( systeempje waar wij kijken hoe goed je bent)

    games die we spelen : GR, UC, RTCW( maar alleen FPS games, en ongeveer alle FPS die zullen volgen voor live)

    als je wilt joinen: stuur me een mailtje op: shooter_god@hotmail.com
     
    Laatst bewerkt: 8 jun 2003
  18. DarkSoldier

    DarkSoldier Sniper

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    3
    Naam van de clan/groepering: DarkSquad

    De volgende games worden gespeeld:UC,GR,RTCW( en alle FPS die volgen)

    Bestaande uit hoeveel leden (op het moment:3

    Maximaal aantal leden:6 of 7

    Zoekende voor leden?: Ja, heel erg, als er iemand wik joinen, stuur een mailtje naar: shooter_god@hotmail.com, en je moet wel ff een try-out doen

    Website:confused:ubforum op www.x-power.be

    Leeftijdslimiet:maakt niet uit

    Speeltijden:maakt niet uit

    Aard van de clan: er tussen in,we willen graag officieel spelen, maar amusement gaat het ook om
    Accepteert clan wars voor de volgende games:UC, GR, RTCW9 en alle FPS die volgen)

    Een leuk stukje over de geschiedenis van de clan (beknopt en normaal houden graag):de 3 oprichters zijn: darksquad dls, darksquad drl en ik darksquad djz, dls is weg, maar nu zitten drl en ik er nog in, en we hebben nog een lid erbij: marnixio
     
  19. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    Naam van de clan/groepering: Conquer Clan (cnq)

    De volgende games worden gespeeld: Unreal Championship, Return To Castle Wolfenstein, MechAssault, Ghost Recon, Halo en Medal Of Honor Frontline Assault

    Bestaande uit hoeveel leden (op het moment:6

    Maximaal aantal leden: nog geen maximum

    Zoekende voor leden?: Ja

    Website:http://www.conquer-clan.net (binnenkort online)

    Leeftijdslimiet: minimaal 16 jaar

    Speeltijden: verschillend

    Aard van de clan: Alleen voor amusement!

    Accepteert clan wars voor de volgende games: Halo, Unreal Championship en Medal Of Honor Friontline Assault


    Geschiedenis: Begin 2003 begonnen als een Counter Strike clan, Halo en Unreal Championship clan, toch ging de clan 1.5 maand geleden uit elkaar. Nu, zijn we terug, flink aan het oefenen en volledig gericht op de Xbox.
     
  20. the man

    the man Space ninja's 4 ever

    Berichten:
    95
    Leuk Bevonden:
    0
    Naam van de clan/groepering: SPACE NINJA'S

    De volgende games worden gespeeld:HALO UC GR MGP

    Bestaande uit hoeveel leden: 32

    Maximaal aantal leden: zolang het maar toffe gasten zijn oneindig (en zeker geen franssen!!!)

    Zoekende voor leden?: nee, als mensen willen joinen ok

    Website: in progress met clan forum en space ninja game

    Leeftijdslimiet: 15 + meeste zijn rondom de 16-17

    Speeltijden: what ever

    Aard van de clan: Alleen voor amusement! (en winnen eventueel)

    Accepteert clan wars voor de volgende games: als er games komen waar dit goed mee gaat

    Een leuk stukje over de geschiedenis van de clan (beknopt en normaal houden graag):

    Omdat we niet allemaal Xbox live hebben (misschien al opgevallen aan de antwoorden) gamen we vooral bij mij op zolder met max 16 man. Wij zijn vrij goed wbt HALO, wij hebben al veel titels op onze naam staan.

    We zijn altijd in voor nieuwe gamers en uitdagers.

    WIJ ZIJN DE SPACE NINJA'S
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina