The Hive Clan
Ik schrijf dit even omdat vassilli een andere thread had geopend met waar The Hive clan in stond. dus ik dacht ik plaats onze clan dan ook maar even. ik vraag me alleen af wie vassilli eigenlijk is...
Apu? Seal? Iemand anders misschien?
Maarja ik begin even met de vragenlijst
Naam van de clan/groepering:
The Hive
De volgende games worden gespeeld:
Return to Castle Wolvenstein, GR:IT, en in de toekomst wellicht ook Rainbow Six en Counterstrike, en nog veel gewone fungames, die lang niet iedereen heeft
Bestaande uit hoeveel leden (op het moment):
eeeh, ongeveer 14 denk ik
Maximaal aantal leden:
geen vastgesteld limiet. we nemen gewoon mensen aan die we gezellig vinden en een beetje skills hebben
Zoekende voor leden?:
Nee, niet echt maar gezellige mensen zijn soms wel welkom
Website:
binnenkort de duurste clan site van NL waarschijnlijk. 500 euro voor de site en dit is nog wel een vriendenprijsje, ze zijn er al ruim 1 maand mee bezig (naast de andere sites die dat bedrijf heeft), weet niet waarom hij het zo duur wil, maar hij moet het zelf weten (de clanmaster dus).
Leeftijdslimiet:
geen, De clan master noemen wij al ouwe zak, hij heeft graag iemand die ouder is
Speeltijden:
s'avonds vooral, als het PS Online een beetje afgezakt is zal het waarschijnlijk wel weer elke avond zijn
Aard van de clan:
competetief & amusement! clanmatches zijn competetief natuurlijk maar de meeste matches zijn alleen maar amusement.
Accepteert clan wars voor de volgende games:
de meeste shooters. dus ook de shooters van de toekomst
Een leuk stukje over de geschiedenis van de clan:
we hebben 5 clanmatches gehad 3 gewonnen 2 verloren. Verder is de clan vooral gebaseerd op Amusement en daardoor is het eignelijk gewoon ontstaan, een paar vrienden die als Clan door het leven gingen. Een andere clanmember is ook goed bevriend met ze toen zaten wij in een eigen opgerichte clan. maar we zijn samengevoegd omdat het zo wel gezellig was met de andere Hivers.
Dat was't...
Laatst bewerkt: 31 okt 2003