1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Xbox Live Marketplace [deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 27 aug 2006.

  1. WesleyF

    WesleyF Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb dat nooit gehad :confused: vrienden van me hebben het wel
     
  2. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    .. Dus die Southpark aflv kan ik ook nie downen? :mad: Jammer.. Nja wachten op de EU marketplace! :) Heeft duitsland al wel een goede marketplace dan, aangezien ik hoor over duitse accounts maken..?
    Kd8 dat wij hem nog niet hadden aangezien we geen Elite hebben, dat wanneer de Elite hier komt er warschijnlijk ook wel een goede videomarketplace
     
  3. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Demo Time :cool:

    Demo: Blacksite Teaser (Germany only) 583.7 MB
    Demo: FlatOut Racing and Derby (Europe only) 751.1 MB
    Demo: Juiced 2: Hot Import Nights 1.31 GB

    Zometeen maar is Juiced 2 downloaden :eek:
     
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Juiced vond ik niks. Flatout was wel vet :cool:
    (en dat terwijl ik tot nu toe alleen maar heb verloren :+)
     
  5. battlefiel31 nl

    battlefiel31 nl EnVy DaMaG3R

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    ik krijg een nederlandse site klopt dit?
     
  6. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Is er ook een lijst met gratis themes en gamerpics? In het kader van "ons bin zuunig" en "ik weiger nog meer te betalen voor live" :+
     
  7. Dead Rising

    Dead Rising viel tegen

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een amerikaanse account gemaakt om HD film trailers te kunnen downloaden, maar nu krijg ik iedere keer "This item is not available from your current location". Demo's doet ie niet moeilijk over maar de trailers wel.

    Weet iemand hoe ik dit op kan lossen? (Ik heb de console al ingesteld op US).
     
  8. berenscheet

    berenscheet Guest

    is niet op te lossen helaas. MS heeft alles wat op de amerikaanse Video marketplace staat verbannen voor mensen buiten amerika..dus is gewoon wachten.
     
  9. Dead Rising

    Dead Rising viel tegen

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah, balen zeg.
     
  10. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Exact, zo zit het.
    Video marketplace kunnen wij van de herfst verwachten toch?
     
  11. badname

    badname Active Member

    Berichten:
    389
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap iets niet. Als ik bij marketplace xbl arcade ga, staat er sensible world soccer tussen, volgens google is die al lang uit? MAAR ik kan alleen een trailer downloaden en ik wil heelgraag deze arcade game, whats going on people?? help!
     
  12. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    hij is nog niet uit
     
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Is er een site waar ik themes kan previewen?

    www.dashboardthemes.com is dood. :'-(

    Ik zie net wel dat op de Marketplace zelf soms ook wat previews staan :)
    Had ik nog niet eerder gezien.

    [​IMG]

    [​IMG]

    //edit: trouwens wel leuk om dat verschil te zien tussen foto 1 en 2 (1 met crappy digi camera, andere met camera op telefoon. )
     
    Laatst bewerkt: 21 sep 2007
  14. psp-user

    psp-user Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben nogal noob op t moment,
    maar als je xbox live hebt, kan je hier bij marketplace dan gratis demo´s downloaden of moet je daar ook nog voor betalen?

    en is dit de enige plaats waar je demo's kan downloaden of zijn er meer xbox live places waar je kan downloaden?

    Grtzzz
     
  15. The Bolster

    The Bolster --

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Demo's zijn gratis. En alle downloads komen van de Marketplace :)
     
  16. psp-user

    psp-user Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Dankje, beetje bij beetje leer ik meer over de 360. Moet ff van de noob-heid af hehe.

    Als ik m heb ga ik snel aan de slag!
    Grtz
     
  17. EdgeNumber

    EdgeNumber Active Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Even een totale Noob vraag tussen door.

    Ik heb nu een normale nederlande account, en ik wil wel eens rondneuzen op de amerikaanse marketplace. Dus ik heb een amerikaans hotmail adres aangemaakt, een amerikaanse gamertag.

    maar wat gaat er nu gebeuren als ik uitlog op mijn xbox, en inlog met mijn USA account?

    mijn save games kan ik niet gebruiken onder mijn USA account, maar blijven deze gewoon op mijn hd staan? Alle dingen die ik tot nu toe heb gedownload op marketplace, blijven die op mijn hd staan, of moet ik die opnieuw downloaden als ik weer ben ingelogd op mijn nederlandse account?

    kortom word de inhoud van je hd gewist als je onder een andere account inlog, of krijg je alleen toegang tot dat deel van je hd wat dat je heb gedowload en heb gesaved onder de desbetreffende account?

    is er kans dat ik geblocked of gebanned word door MS.

    ik heb al op diverse plekken gezocht op deze vragen, maar ik krijg zoveel hits dat ik de bomen door het bos niet meer zie staan.
     
  18. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0

    Alles blijft gewoon op je HD staan. Er mogen gewoon meerdere acounts bestaan op de 360. Ik heb er een stuk of 8 voor mensen die langskomen.

    Je kan volgens mij bij alles demo's en trailers, alleen d save games staan natuurlijk op het andere acount dus die zijn niet beschibaar.

    Geband zal je niet worden al kan het zijn dat je met je amerikaanse acount nog steeds niks uit de U.S. kan downloaden. Microsoft probeert het tegen te houden. Vooral de films downloaden lukt vaak niet. Sommige mensen doen het al tijden, anderen lukt het niet. Maar het zal je niet gebeuren dat je niet meer op live kan of iets dergelijks. Je nederlandse acount is in elk geval zeker veilig.
     
  19. EdgeNumber

    EdgeNumber Active Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    ok, das mooi. ik had het al vreemd gevonden als je elke keer al je downloads opnieuw moest downloaden. maar ik wilde het even zeker weten. vanavond dus maar even een bezoekje brengen aan onze buren aan de overkant.
     
  20. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    Vandaag komt Yaris ( Arcade Game ) op het Amerikaanse Marketplace GRATIS! Niet vergeten dus! :)

    ( Hij is er nu nog niet. )
     

Deel Deze Pagina