1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Xbox Live Marketplace

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Martini, 30 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vassie

Vassie XBOX 360 OWNER

Leuk Bevonden:
    0
    Die fight night demo kan iedereen downloaden en de filmpjes waar over gesproken word zijn op het moment alleen nog maar de xmen trailer en de mission impossible trailer..die andere hebben wij ook al een tijd..

2. maximus79

maximus79 Active Member

Leuk Bevonden:
    3

zucht.

3. BuSSiE

BuSSiE BuSSiE

Leuk Bevonden:
    0
    In Japan hebben ze btw geen fight night demo :p
    Ik heb hem al gespeeld maar wat mij vooral opvalt is de moeilijkheidsgraad. Ik heb voor de grap 1 ronde helemaal niks gedaan en ik ging nog steeds niet tegen de grond. Hebben jullie hier ook last van of ben ik een natuurtalent :D

4. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    wow de nieuwe ali is geboren hehe

5. maximus79

maximus79 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Niets doen heb ik niet geprobeerd maar ik denk dat dit een makkelijke tegenstander is want je ramp hem zo tegen de vlakte. (hij staat alleen wel vaak nog!!)
    En ik moet zeggen dat het er heel mooi uit ziet!! of niet!_O_ (vooral de achtergrond heeft leuke details)

6. BuSSiE

BuSSiE BuSSiE

Leuk Bevonden:
    0
    Ja het ziet er zeker goed uit. Er zitten wel nog een paar kleine foutjes in, soms kijk je helemaal door je tegenstander heen en ik vind ook dat je een beetje traag beweegt, maar misschien hoort dat ik heb de eerste 2 delen nooit gespeeld. Het zou kunnen dat je sneller wordt naarmate je je verder ontwikkelt in het spel.

Over het geheel genomen lijkt het mij zeker wel een vet spel. Ik heb die demo nu al een paar keer gespeeld en ik ga m nu nog een keertje spelen _O_

Laatst bewerkt: 5 jan 2006
  7. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Is de demo wel vet jah?
    Ik ga hem zo direct ook maar eens downloaden, ben namelijk wel benieuwd.

Vooral graphisch lijkt mij dit een prachtige game :), alleen de sport zelf is dan weer minder.

8. BuSSiE

BuSSiE BuSSiE

Leuk Bevonden:
    0
    Ja de demo is cker vet, zowel grafisch als qua gameplay. De sport vind ik over het algemeen ook niet zo leuk om naar te kijken, geef mij maar K1 of MMA, maar zelf spelen is wel leuk

9. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb pas die Holiday Theme gedownload voor Kameo op de Marketplace. Wat is het en waar staat het?? Er stond "Free" voor, dus ik downloaden. Maar ik kan niet vinden waar het staat. Of moet je dan het spel hebben??

10. Aligator NL

Aligator NL Guest

@Perfect Mark
    deze Theme staat gewoon in het teken van de Kerst. Als je hem gedownload hebt druk je een keer op de ring of light en ga je naar personal settings en vervolgens naar Themes en dan moet ie erbij staan ;)

11. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oh jah, bedankt. Wist niet dat je op de ring of light moest drukken. Zat eerst gewoon alle menu's af te zoeken. Staat een stuk gezelliger dan de default settings *)

12. Aligator NL

Aligator NL Guest

@Perfect Mark
    ja idd ;) Ik heb de kerst theme nog steeds in mijn dashboard staan, het heeft wel iets :)

13. MvDrunen

MvDrunen PS3 ID: MvDrunen

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoefde dat niet eens te doen op de ring of light te drukken. Hoeft volgens mij niet eens ;)

14. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vraag: Stel ik koop een arcade game, mijn Xbox 360 crasht.. ik krijg daarna een nieuwe.. kan ik hem dan weer gratis downloaden, of moet ik dan weer betalen? En zijn de Microsoft Points goedkoper in de winkel dan dat je ze via het dashboard koopt of maakt het niet uit?

Laatst bewerkt: 6 jan 2006
  15. Aligator NL

Aligator NL Guest

@Nicos
    Als je de points in de winkels haalt ben je even duur uit dus....Wanneer je een arcade game download en de xbox crasht zou je de arcade game opnieuw moeten downloaden maar dan als het goed is gratis, de kans is klein dat je xbox gaat crashen hoor bij het downloaden van een arcade game :) ;) maar je weet het nooit :)

16. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, dat bedoel ik niet. Stel dat m'n Xbox het gewoon begeeft.. niet tijdens het downloaden, maar gewoon op een ader moment, en ik krijg een nieuwe Xbox moet ik dan nog een keer betalen?

17. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Ik denk dat je HDD gewoon blijftt bestaan.
    Oftewel, als je Xbox 360 Crasht, er niets met je HDD gebeurt.
    En dat je HDD dus mag houden of ze hem bij MS intact laten.

18. Martini

Martini O RLY

Leuk Bevonden:
    2
    Helaas voor de mensen die 'm niet gezien hebben maar de content is verwijderd.

- Gelukkig Nieuwjaar! (480p)

19. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou, meestal moet je de harde schijf ook inleveren, dus mijn vraag is eigenlijk: als je betaalde content download, wordt dat op de een of andere manier gekoppeld aan je account, waardoor je deze content gratis kan downloaden als je een nieuwe Xbox krijgt??

20. Martini

Martini O RLY

Leuk Bevonden:
    2
    Je content is gekoppeld aan je account, niet aan je Xbox 360 zoals bij Xbox (1), je hebt ook de mogelijkheid om je content te kopieren op je MU, soms vereist het dan ook een activering met je account, bijvoorbeeld bij Xbox Live Arcade games.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina