1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Xbox Live Marketplace

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Martini, 30 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Bijna alle xbox live games ondersteunen content download... alleen gebeuren de downloads niet meer via de game zelf ... maar via 1 centrale plek ... namelijk Market Place
     
  2. Martini

    Martini O RLY

    Berichten:
    1.034
    Leuk Bevonden:
    2
    Klopt, maar toch PDZ is een van de games die geen content download ondersteund.
    Kijk maar op de achterkant van je PDZ hoesje, bij het Live gedeelte zie ik alleen online multiplayer, leaderboards en voice, als je bij Kameo kijkt zie je duidelijk content download staan, dat hebben ze ook laten zien met hun Winter Warrior Pack.
    Ik kan het ook verkeerd hebben, maar ik ga uit van de feiten die me worden gegeven :)
     
  3. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    pdz krijgt wel content download.

    heb gehoort dat ze bezig zijn met sommige maps een remake te maken van de n64 game voor de xbox360
     
  4. Martini

    Martini O RLY

    Berichten:
    1.034
    Leuk Bevonden:
    2
    "gehoort", heb je een bron of iets anders wat meer info heeft, want het kunnen net zo goed geruchten zijn.
     
  5. ThaBEN

    ThaBEN Active Member

    Berichten:
    877
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan helaas ook geen bron meer vinden maar had ergens gelezen dat er wel degelijk downloadable content zoukomen. Onder andere de optie Dark-Ops. Wat veel van de N64 versie nog wel herrineren.
    1 speler is hierin Joanna dark en de andere speler een tegenstander in het level. Soort Co-op maar dan ipv joanna helpen Joanna proberen te stoppen. Hierin heb je als evel guy wel bijna geen levens maar zodra je dood gaat wordt je automatisch een andere NPC uit het level.
     
  6. Martini

    Martini O RLY

    Berichten:
    1.034
    Leuk Bevonden:
    2
    Mja dat noem ik eerder een update/patch, met content download bedoel ik echter nieuwe levels, personages, kostuums en wapens.
     
  7. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    We kunnen weer adem halen ;)

    bron:http://www.computerandvideogames.co...eogames.com/news/news_story.php(que)id=129815

     
  8. UltraTiger

    UltraTiger Unregistered User

    Berichten:
    136
    Leuk Bevonden:
    0
    da's minder leuk.. :{
     
  9. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Even een vraagje. Ik heb sinds vandaag xbox 360. Ik zit nu op de maand gratis live. Dit bevalt deels goed :9 Ik zit namelijk met het volgende probleem:
    Als ik pgr3 demo dowload (wat erg traag gaat) gaat mijn xbox op een gevegen moment automatisch disconnecten van LIVE. Tevens gaat mijn controller "uit". Is hiet wat tegen te doen? Ik wil onder het downloaden namelijk gewoon lekker beneden tv kijken zonder dat ik steeds naar boven hoef te lopen.
     
  10. ThaBEN

    ThaBEN Active Member

    Berichten:
    877
    Leuk Bevonden:
    0
    jah ik ken het maar dit komt als je gaat downloaden staat de cursor automatisch op cancel download. Dus als jij je controller op een gegeven moment weer aanzet en op een willekeurige knop drukt dan cancelt die meteen.

    Wat ik altijd doe is begin met downloaden en schuif dan de cursor 1 omhoog op (play file ofzoiets). Nu heb ik zelfs wanneeer de controller uitvalt en je beeldscherm dus uitfade dat hij gewoon doorgaat met downloaden als je opnieuw je controller activeert. Moet je maar eens testen. Werkt bij mij tenminste.
     
  11. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Dedankt :) Bij deze geprobeerd. Ik ga even tv kijken :9
     
  12. SupahMaster

    SupahMaster Guest

    Je moet de screensaver uitzetten.
     
  13. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Nee, je moet je cursor op de goede plek zetten zoals al staat beschreven ;) Werkt perfect :)
     
  14. WarriorSan

    WarriorSan Somewhere in the system...

    Berichten:
    857
    Leuk Bevonden:
    1
    Vaag dan heb ik altijd geluk gehad denk ik want ik heb al heel veel gedownload maar ik heb nog nooit gehad dat ik per ongeluk op cancel drukte..
     
  15. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Net voor ik een download start, zet ik de controller gewoon even uit, en dan start ik de download met de afstandbediening.
     
  16. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Hoelang duurt het bij jouw voordat een download klaar is? Zit je op draadloos of bedraad netwerk? Bij mij duurt het downloaden dusdanig lang dat de controller uit gaat. Daardoor cancelled ook mijn download als de cursor op de "verkeerde" plek staat. Maar de oplossing is dus de cursor 1tje naar boven te doen :)
     
  17. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Maakt niet echt uit of die stopt. Want als je op dowload again drukt gaat ie gewoon verder waar die was.
     
  18. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0

    Yoooo:) mystery (speel is wat vaker met me damn:))

    Mare goed dak ff langs kwam ik wist nog niet dat er demo van PGR 3 was. Ga ik zo dowloaden. Ik heb over dit spel serieus getwijfeld maar overwogen om het niet te doen.
    Verder ken ik vrij veel mensen die over dit spel aan het twijfelen waren dus dis zeer goed nieuws.:)

    ps: mystery eerst volgende keer dat je online komt moet je PDZ spelen:p

    arg dubbelpost:mad::confused:
     
  19. L3MMING

    L3MMING Command & Conquer !!

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    makkelijkste manier om te zorgen dat je controller niet uit gaat is door hem op de play and charge kit aan te sluiten...
     
    Laatst bewerkt: 17 jan 2006
  20. rorast

    rorast Active Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    nou, dat klinkt als een heel gedoe met die met die draadloze controllers, blij dat ik er een met draad heb, als ik er een bij ga kopen in de toekomst word dat er ook gewoon een met draad. Hup gewoon stroom uit de 360. Wanneer is draadloos nou echt handig? Als je verder zit dan het snoer lang is, en hoe vaak komt dat nou voor? Als je bang bent om over een snoer te struikelen ben je ook niet echt lekker bezig. Maargoed.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina