1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Xbox Live Marketplace

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Martini, 30 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sharpshooter

    Sharpshooter Active Member

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    [off topic] zeg nou niets over core-bezitters tegen dulleNL ;) [/off topic]
     
  2. SupahMaster

    SupahMaster Guest

    Dan kunnen ze beter gewoon guides maken om die baan zelf te maken als ze geen Xbox Live hebben. En dan nog, die banen zijn hartstikke klein. Dre meeste core bezitters ( waaronder ikzeld ) konden niet aan een premium komen en
    kopen er dan toch een HDD of mem card bij.
     
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    _O_

    iemand die hem door heeft ;)
     
    Laatst bewerkt: 11 feb 2006
  4. M@cer

    M@cer PES Freak

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik mag toch hopen dat ze gewoon met compleet nieuwe steden zullen komen in de toekomst..
     
  5. ThaBEN

    ThaBEN Active Member

    Berichten:
    877
    Leuk Bevonden:
    0
    King Kong Demo is nu te downloaden op marketplace! 574,95 MB groot!
    Als je hem niet kan vinden kijk dan tussen FEATURED CONTENT ;)

    Enjoy!
     
  6. karf

    karf Real Fake Blood

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    whoot hoe lol. dit is nouw echt een goed forum. Echt nergns staat dit kom ik hier kijken... en hopa!! Trouwens er zijn nog meer coole downloads. Zo is er een thema voor Hexic :) doe ik woensdag wel allemaal. Eindelijk is Xbx live weer helemaal cool!!!
     
    Laatst bewerkt: 13 feb 2006
  7. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    mee eens, jammer alleen dat ik geen internet meer heb:+

    gelukkig heb ik kingkong al.
    Ik hoorde van een vriend van mij dat er tussen nu en de release een demo komt van Ghost Recon AW, weet iemand een datum?
     
  8. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Neej, de datum is niet bekend.
    Ubi zegt idd namelijk wel, dat er héél snel een DEMO van Ghost Recon: AW gaat uitkomen.
    Hopelijk wordt dat idd deze week, en anders volgende week, aangezien het spel al 10 Maart uitkomt!
     
  9. Romius

    Romius Active Member

    Berichten:
    290
    Leuk Bevonden:
    0
    Meestal is er op donderdag ook altijd wat nieuws te downloaden? Hopelijk zit Ghost Recon er dan bij ja, daar zit ik ook al op te wachten :D
     
  10. Edris

    Edris Gamechick

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    ik volg altijd Major Nelson's blog. Alle nieuwtjes van de marketplace direct hier te vinden. Want na een tijd weet je niet meer waar wat te zoeken want er gaan nog een hele hoop downloads bijkomen.

    http://www.majornelson.com/index.php
     
  11. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Chill ik download hem nu ook.

    Tip of Glitch: Als je aan het downloaden bent *bijv King Kong* begint altijd bij 5%. Dat is normaal, maar als je daarna weer uit de download gaat, dus druk op Cancel Download ofso *iig de B knop* en daarna weer Download Agian doet begin je op 50%!!!. Heerlijk!, gaat echt stukke sneller. Ben er zelf een keer achter gekomen omdat ik per ongeluk op B drukte. Naja iig veel download plezier :cool:
     
  12. Beumah

    Beumah ----

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    0
    dan gaat ie gwoon veel langzamer verder dus heb geen zin
     
  13. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Neen? Want ik doet het wel altijd, en volgens mij gaat het echt sneller...
     
  14. Beumah

    Beumah ----

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij nie zou wel heel erg vreemd zijn dat als je hem cancelled dat ie dan er in 1keer voor de helf op staat :confused:
     
  15. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    uhuh dat is ook raar. Maar probeer het maar is :). Ik heb ook geen id waarom hij direct naar 50% gaat. Nog maar 20% en ik heb hem alweer binnen :D
     
  16. ThaBEN

    ThaBEN Active Member

    Berichten:
    877
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee is ook niet zo! Hij geeft gewoon 50% aan als geheugensteuntje dat je al eerder bezig was met downloaden maar dat je download de vorige keer onderbroken was.
    Als je canceled gooit hij het binnengehaalde gedeelte niet weg. Check maar eens je harde schijf als je een onderbroken download hebt. Dan zal die dat ook aangeven dat er gegevens opstaan van een niet voltooide download. Gooi je die gegevens van je schijf af dan zal hij ook weer beginnen bij 1% de eerst volgende keer dat je het gekozen bestand download.

    Maar als je 2 console's naast elkaar zou zetten en je zou tegelijk beginnen met downloaden (1 op de normale manier en de andere op de cancel manier) dan zal je zien dat ze beiden tegelijk klaar zijn met downen.

    Oftewel op de cancel manier gaat die van 50% naar 60% evensnel als dat je op de normale manier van 10% naar 30% gaat.

    Zou me ook heel sterk lijken dat hij bij bijvoorbeeld PGR3 demo van 1 gig, meteen 500MB download in 1 seconde met die cancel manier:p
     
    Laatst bewerkt: 14 feb 2006
  17. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Magic 8)

    Maargoed, die demo van King Kong werkt niet eens goed. Eerste gevecht tegen de T-Rex doet het niet eens _O_

    Wat een bout demo 8)
     
  18. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    wat doet het dan niet? ik kan toch echt tegen die dino vechten hoor, alleen verlies ik steeds :+
     
  19. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    ja maar als je driscoll bent komt die andere rex niet opdagen :cool:
     
  20. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    /verkeerde thread
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina