[Centraal] Xbox Live Marketplace

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Martini, 30 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Er worden idd een hoop dingen beloofd, en niet nagekomen. GRAW heeft nooit een datum gekregen, dat was meer de hoop van een aantal mensen. Maar die Arcade games hadden er al 3 weken geleden op moeten staan. The Outfit had er idd ook gewoon moeten zijn. Maarja, dat krijg je als je ergens datums aan gaat hangen. In de toekomst zal dat dus minder vaak het geval zijn, en moeten we maar afwachten.

    Maar sowieso vind ik Marketplace tegenvallen. Er komt zo is af en toe een nieuwe trailer, die al lang via je PC te downloaden waren, zoals bijvoorbeeld ook die GRAW filmpjes. Xbox Live Arcade wordt een succes genoemd, maar wat moet je anders met je punten die je hebt gekocht. Natuurlijk is het logisch dat Microsoft wacht met nieuwe Arcade games, om zo hun oude nog wat meer te laten verkopen, maar ze wachten nu wel belachelijk lang. En ik vertik het om die punten uit te geven aan die Arcade games van nu, tenminste, voor de prijs waar ze nu voor weg gaan. 5 Euro voor de simpelste spelletjes, en 10 voor de wat grotere. Een beetje veel geld als je het mij vraagt, dan koop ik wel een 2e hands PS2 spel op een ruilforum. Als ze nu voor de helft of minder weg gingen, had ik misschien al mijn punten al opgemaakt, maar nu dus niet.

    Ook ga ik niet betalen voor een theme of gamerpicture, ook al zoiets. Naast de 30 standaard plaatjes, mag je betalen voor ieder ander plaatje, op een enkel plaatje na, en dan zijn ze ook vaak niet eens vantevoren fatsoenlijk te previewen. En met themes hetzelfde. Alles kost geld, en ik weiger er iets voor te betalen, die xbox 360 was al duur genoeg.

    En dan vind ik heel Marketplace compleet onoverzichtelijk. Featured Downloads, waar dient dat voor? Waarom niet gewoon een sectie waar je alle Xbox Live Arcade games in 1 opslag kan zien, Alle demo's op 1 pagina te zien, alle trailers op 1 pagina, etc. etc. Per game tabbladen, met Trailer, Demo, thema's, gamerpictures. Gewoon simpel en overzichtelijk, en niet 300 items naar beneden scrollen.

    Ik wil elke dag bijvoorbeeld alle IGN filmpjes in HD kwaliteit op mijn 360 zien, ook ingame, alle videoreviews e.d., ipv wat je nu voorgeschoteld krijgt.
     
  2. funkmasterill

    funkmasterill BAD member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    gewoon halen altijd wel leuk ;)
     
  3. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    HIJ IS ER JONGENS< THE OUTFIT< MAAR ACH< DAT WISTEN JULLIE AL< MISSCHIEN NU WEL< DUS down hem evve voor online demo fun
     
  4. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Jah, dit was al een tijdje bekend....
    Maar bedankt voor de informatie :p.
     
  5. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    Maar tja, ik dacht, post het evve hier, ben ik hier de eerste met het goede nieuws, is het niet.
     
  6. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Omg waar staat dat ergens anders dan? ik ben weer zwaar telleurgesteld mystery :)

    Maar goed dat je het post serieus sam ik ga em meteen dowloaden.


    FUnkieeeeee welkom op deze site:D;)
     
  7. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Jonguh, niet zo seuren :cool:
    Je moet wel de juiste topics natuurlijk volgen, wil je dat soort informatie krijgen...
    ZOals zoiets misschien?
     
  8. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    haha, ja, daar heb je helemaal gelijk in, als je bij nieuweberichten kijkt en dan bij demo's, moet daar wel iets aan de hand zijn, is het niet.
     
  9. karf

    karf Real Fake Blood

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn weer nieuwe dingen in de Marketplace te vinden:
    - Arcade: Jewel Quest
    - Gammo trailer

    En als je nauw een VS/UK account hebt dan kan je ook de demo van Ridge Racer 6 downloaden
     
    Laatst bewerkt: 10 mrt 2006
  10. Tha)Sven

    Tha)Sven Pillz-E

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarvan is die gammo trailer precies?
     
  11. karf

    karf Real Fake Blood

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je denkt alles te hebben gehadt....

    Een St. Patrick’s day gamerpic pack en een St. Patrick’s day theme

    [​IMG]
     
  12. Lt Lemmens

    Lt Lemmens A Dutch Ghost

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    0
    wat de 360 allemaal kan enzo van dat soort dingen en dat ie ZOW goed is ;)
     
  13. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    heb ik nog niet gezien in europa ..a nders werd dat mijn gamerpic :9
     
  14. karf

    karf Real Fake Blood

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb een amerikaans account en daar staat hij nu. Er zitten er 3 in een pack.
     
  15. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
  16. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een vraagje, ik weet niet of ik hem in het juiste forum stel maar goed.
    Zometeen is mijn drie maanden kaart afgelopen en dan wil ik een jaar kaart kopen. Mijn drie maanden kaart loopt tot 23 maart. Stel dat ik nog 6 dagen heb en ik zet er een jaarkaart op. Verdwijnen die 6 dagen dan of heb ik dan een jaar en 6 dagen? Ook vind ik het erg kut te zien wanneer het afloopt ik weet het omdat ik een email kreeg van het xboxlive team waar instond tot wanneer het liep. Maar als ik op xbox live kijk staat er 03/06 Dus maart 2006. Maar niet de datum in maart erg verwarrend.
     
  17. Opheodrys

    Opheodrys Allround gamer

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    1
    die dagen blijven gewoon staan!

    hou de datum aan die je gekregen hebt,zit je altijd goed!!!
     
  18. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    Binnenkort ook arcade games van Mortal kombat 3 en Streetfighter 2. Super gaaf old scool vechten :),
     
  19. Bosbeest

    Bosbeest Beast in the dark

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    0
    mk3 was kut, maar sf2 is rete gaaf!
     
  20. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kom je nou weer aan Mortal Kombat 3?

    Edit: Gevonden, wist ik helemaal niet :)
     
    Laatst bewerkt: 18 mrt 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina