Ik heb door de fora gezocht en tevens met Google aan het zoeken geweest, maar helaas.
Het volgende, ik haal van het weekend bij Dixons een kaartje met 2100 MP's.(kraskaart was nog maagdelijk) Voer alles in zoals op het kaartje staat, druk op ok. "Invalid code, please try again".
Dan denk je van, misschien iets verkeerd ingevoerd(laat het iemand anders controleren), alles staat er zoals op het kaartje.
Na 5 pogingen
. Ik denk ga Microsoft bellen op hun helpdesk met mijn mobiel(heb geen vaste aansluiting thuis), "dit nummer is alleen vanaf een vaste aansluiting bereikbaar"
Vandaag geen tijd gehad om vanaf mijn werk te bellen. Maar een maat komt langs, en die neemt een ander ongebruikt kaartje mee.
Weer "invalid code" melding.
Met 2 kaartjes denk je ik zal wel wat fout doen(de een van Dixons de ander van FreeRS), ik heb nu een aantal mensen de code laten oplezen en iedereen komt met dezelfde cijfers en getallen.
Iemand hier ervaring mee?
Ik heb nu een beetje het gevoel dat ik ergens volledig de fout in ga.
Klik om te vergroten...