vandaag me eens bezig gehouden met die mspoints en las het volgende op xbox.com:
Microsoft has further plans for Points that go far beyond Xbox Live Marketplace. Welcome to the Points era!
Gamers kunnen ook punten krijgen voor verschillende acties in de toekomst. Het is een heel eenvoudig systeem, maar het zorgt ervoor dat al die geweldige premium content op Xbox Live beschikbaar is voor een hele nieuwe community van gamers.
misschien een gedacht om die punten van achievements in mspoints om te zetten ofzo?
en:
In de toekomst kun je de punten misschien zelfs inwisselen voor echte dingen, zoals hardware-accessoires voor je Xbox 360 (dit is echter speculatief, Marketplace zal eerst alleen downloads aanbieden).
als ik toch points moet halen in de winkel kan ik net accessoires kopen zonder te moeten wachten op de verzending...
Hoewel je voorlopig nog geen transacties kunt uitvoeren met andere gamers, wil Microsoft het uiteindelijk mogelijk maken dat gebruikers van Xbox Live door gamers gemaakte content kunnen kopen en verkopen. --> SWEET
Laatst bewerkt: 4 jun 2006