1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Xbox Live Marketplace

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Martini, 30 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. basovich

    basovich Guest

    hij is nu klaar, kijken wat het is :).

    EDIT:

    hmm, van de GRPX moet je het niet echt hebben..nja doodgaan is volgens mij onmogelijk en als je 30 kills in 10 seconden wilt hebben..ben je bij het goede adres :)..
    Het is ook erg jammer als je bijv. een paar van die rotsen voor de weg ziet liggen (dat dat dus het einde van het level is (de grens) je gewoon tegen een doorzichtige maar aanloopt :confused:..
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 28 jul 2006
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    is er maar 1 level?
     
  3. basovich

    basovich Guest

    volgens mij wel..ben nog niet klaar, ik zit ook pas op 608 kills dusja :+...

    EDIT: hmm net doodgegaan, moet weer helemaal overnieuw beginnen, geen zin in :9..maar het ziet er opzich best grappig uit :)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 28 jul 2006
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    :lol:

    klinkt dus alsof het gewoon een heerlijke game is om je frustraties weg te hakken :)

    even verstand op nul, en hakken maar :9
     
  5. Opgeduveld

    Opgeduveld Active Member

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    0
    Vet!

    Als ik dalijk thuis ben gelijk ff downloaden!
     
  6. basovich

    basovich Guest

    idd, alleen vind ik het grafisch echt ZWAAAAR tegenvallen, bij de meeste spellen kun je dus bijv. ergens tussendoor lopen (hierbij dus een 'pijl en boog' tower) waarbij eigenlijk gewoon die balken hoog genoeg zitten om er tussen door te lopen, maar hierbij is er dus gewoon een soort glas geplakt waardoor je er gewoon tegenaan loopt |:- ..dat vind ik wel tegenvallen voor een 360 game..verder vind ik de mist wel weer mooi, mrja je moet er gewoon van houden..maar voor mij was de lol er al na 5 min. vanaf.
     
  7. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Het ziet er erg gelikt uit, ik ben ook te spreken over de graphics. Ik heb hem nog niet uitgespeeld want ik ging dood bij de 2045 kills. Damn, ik deed een special attack ik weet niet meer precies hoe, maar ik lanceerde een enorme lichtflits af en schoot daarmee 1000 enemys de lucht in die allemaal (!) dood gingen!

    Ik ben zeer te spreken over deze demo. :eek:
     
  8. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind N3 wel een mooi spel. Gameplay vind ik maar dom, beetje trollen om hakken. Is echt totaal niet mijn game, maar een demotje is wel ff leuk.
     
  9. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Wordt voor mij toch wel kopen. Zal het niet dagen achtereen spelen en een ninja gaiden is het ook niet, maar het ff mooi en lkkr hakken is wel heel goed uitgwerkt :cool:
     
  10. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Eerste keer dat ik de demo speelde niet overtuigt, toch nog es gespeeld, zit meer diepgang in dan je op het eerste oog ziet.

    Rode meter vullen door orbs, als die vol zit attack doen ermee, zoveel mogelijk gasten in die attack neermaaien, krijg je blauwe orbs voor. Een aantal rode attacks zorgt ervoor dat je blauwe meter vol komt. Als je die vol hebt kan je een super attack doen. In de eerste levels is dat een soort lichtbol waar iedereen in verdwijnt.

    Je kan door shit te pakken jezelf upgraden en in het status screen kan je items die je uit schatkisten haalt equipen. Nieuwe wapens en charms (net zoals in diablo eigenlijk).

    En als je het beetje onder de knie hebt kan je vette combo's doen. En hoe hoger je geleveld bent hoe vetter de aanvallen.

    Die angel wings zijn echt vet, moet je op een hd scherm gewoon zien, ziet er vet uit. Filmpjes zijn ook heel vet tussendoor. Game lijkt me zeker cool. maat van me gaat em halen, kan ik em mooi lenen:+
     
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    dus dat moet je ermee doen :eek: :+

    ik dacht dat het allemaal automatisch gebeurde 8)
     
  12. ThaBEN

    ThaBEN Active Member

    Berichten:
    877
    Leuk Bevonden:
    0
    Op de Amerikaanse XBLM staat nu te downloaden:

    - Dead Rising Webisode 2
    - Dead Rising Extended TV Spot



    Die extended tv spot is gruwlijk 8)!!!

    En op het einde van de spot staat:


    "Dead Rising PLayable Demo
    Coming Soon To Xbox Live Marketplace"
     
  13. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    @BlueEyedNigga

    Zag ut ook net van die demo !!

    Hijs 8 aug uit dus denk dat die demo er deze week op is :cool:. (hoop ik zo`n zin in xD)
     
  14. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Saints Row demo is er.. ;)
     
  15. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Saints Row demo nu ook te downloaden.
     
  16. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Echt super leuk, Saint's Row. Nu wachten op Dead Rising, lijkt me ook fantastisch.
     
  17. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    De arcade game Street Fighter 2: Hyper Fighting is nu te downloaden
     
  18. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Dead Rising demo vanmiddag op Marketplace

    Volgens dit bericht, zou over een klein half uurtje de demo online moeten staan op de marketplace!
     
  19. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Oh beter :D.

    GTR trailers zijn ook tedownloaden. Weet niet of die al bekend waren maar ik zag ze net staan.
     
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    dat nieuws kon ik wel gebruiken na de grote klap dat er voorlopig geen Gears of War demo zou komen

    ik hoop dat er dan een optie is om het snel opnieuw te starten, ipv dat ie iedere keer terug gaat naar het dashboard
     
    Laatst bewerkt: 4 aug 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina