1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Xbox Live Marketplace

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Martini, 30 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb het hier al eens langs zien komen, maar zijn er meer mensen die last hebben van trage downloads vanaf Marketplace en het constant wegvallen van de download (download has been cancelled)?

    Op de forums van xbox.com hebben ze het er ook over:
    http://forums.xbox.com/1/951259/ShowPost.aspx#951259

    Iemand tips? Ik probeer demo's van spellen te downloaden maar het kost me eeuwen en ik moet steeds checken en opnieuw de download 'resumen'.

    Thx.
     
  2. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik begrijp niets van dat trage downloaden want heb al zowat alles gedownload en ging altijd supersnel (400 kb/s).
     
  3. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    Als het nou 'alleen' maar traag was... maar het is erg irritant dat om de zoveel minuten de download gecancelled wordt :mad:
     
  4. MvDrunen

    MvDrunen PS3 ID: MvDrunen

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    0
    Ligt dat niet aan je internet provider dan?
     
  5. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb nergens last van gehad sinds ik bij mijn huidige adsl provider zit; nog nooit problemen met downloaden of de verbinding gehad.

    Op die thread op xbox.com hebben ze schijnbaar ook allemaal verschillende providers en routers e.d.

    Ik zou het wel heel toevallig vinden als mijn verder perfecte verbinding hier ineens problemen krijgt.

    Het lijkt mij meer op een overbelaste server van MS... :{
     
  6. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ik heb het vermoeden dat het een Packet loss probleem is .. maar met de xbox 360 kan ik deze gegevens niet achterhalen :eek:
     
  7. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    Misschien kan je wat met de info die in die xbox.com-link is gepost? Daar zijn ze (volgens mij met een MS-man) aan het testen namelijk. Die info zegt mij weinig moet ik zeggen ;) maar misschien dat jij er iets uit kan vissen?
     
  8. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Hmm dat zijn inderdaad bijna allemaal packet loss problemen .. dat word veroorzaakt door dat je provider een slechte verbidning heeft ... wat jullie kunnen proberen is het volgende ... kijk of je problemen hebt op stille tijdstippen ... na 12:00 snachts .. of heel erg vroeg in de ochtend ... het kan wel eens erg druk zijn in jouw buurt
     
  9. EvilWasp

    EvilWasp -

    Berichten:
    1.238
    Leuk Bevonden:
    3
    Heb hier 1 keer gehad dat me download gecanceld was ja. Maar dat kan ook komen omdat m'n NAT "moderate" was. :)
     
  10. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Kunnen jullie je gegevens hier ook posten voor deze 2 websites?


    URL "A"

    http://68.142.127.15:3074/content/fffe07c4/cc2ac9ed3d64a49c16997e07f688f0a94d704136.xcp

    URL "B"

    http://68.142.127.15/content/fffe07c4/cc2ac9ed3d64a49c16997e07f688f0a94d704136.xcp

    werken beide URL's? (je hoeft de bestanden niet op te slaan)

    Xbox live gamertag -
    Datum getest + tidstip (voor log files) -
    Error Message -
    Lijst wat je kan downloaden -
    Lijst welke downloads falen -
    Provider -
    Modem -
    Connectie type (direct/ics/router) (als je een router gebruikt welke router en welke firmware)
    Xbox live test NAT -
     
    Laatst bewerkt: 22 dec 2005
  11. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik download ook super snel!!:)
     
  12. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik zal vanavond nog eens testen, maar gisteren heb ik beide urls geprobeerd en BEIDE WERKTEN PRIMA. De rest van de gegevens:

    Xbox live gamertag - Mikkel NL
    Datum getest + tidstip (voor log files) - 21/12/2005 - ca. 20.30 uur
    Error Message - "Your download has been cancelled, you can resume any time blabla" Volgens mij dezelfde melding als wanneer je handmatig zelf cancelt
    Lijst wat je kan downloaden - Mini-arcade games en themes doen het volgens mij wel goed.
    Lijst welke downloads falen - Grote(re) demo's zoals Kameo en NFS-MW, lukt uiteindelijk wel, moet alleen heel vaak download opnieuw resumen.
    Provider - Tiscali ADSL, 2mbit download
    Modem - Linksys WAG54G (modem+router)
    Connectie type (direct/ics/router) Xbox direct wired verbonden op 1 vd poorten van de Linksys
    Xbox live test NAT Passed / OK (ik ben hier 99,8% zeker van, hij vond i.i.g. geen fouten toen ik een week geleden die test deed)
     
  13. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Thnx .. dan kan ik straks weer kijken of ik wat met deze gegevens kan ... staat je NAT open ... strict of op moderate
     
  14. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    Dank je! Ik kan nu niet kijken (zit op m'n werk)... Zal vanavond checken, ik neem aan dat dit te vinden is via de webinterface van mijn Linksys toch?
     
  15. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    NAT kan je vinden als je de xbox live test uit voert .. dan kan je zien of deze open, moderate of strict staat
     
  16. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    Aha, ok, ik check vanavond!
     
  17. basovich

    basovich Guest

    goed kijken;)
     
  18. basovich

    basovich Guest

    nu ik hier toch ben heb ik een vraagje: mijn NAT verbinding staat op strict (erg k*t dus) maar hoe kun je dit veranderen?
     
  19. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    zie deze draad NAT problemen eerste post staan tips
     
  20. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    NAT staat OPEN, en ik heb voor de gein de 'screensaver' uit gezet, en het lijkt erop dat het helpt, want hij download nog steeds. Weliswaar traag, maar ik hoef niet steeds te resumen... Ben benieuwd of het nu door blijft lopen...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina