Het werkt voor geen meter, eerst zat ik met die netcode te kloten en toen was dat eindelijk goed en nu kan ik die troep niet aanmaken want een of andere server is down, arghhhhhhhh De service voor het koppelen van gamertags is op dit moment niet beschikbaar. Probeer het over een uur nog een keer.
DUSSSSSSSSSSS...lieve 06 gebruikers, zoals ook eerder vermeld, heb ik mijn foonnr. in een vast nummer veranderd en krijg je dus bv 010 en xxxxxxx en dat werkte prima Met een mobiel nr. is dat mij namelijk niet gelukt.
Het probleem is juist dat ik geen vast nummer heb... ik woon op mezelf en ben de hele dag niet thuis, vandaar dat ik weinig aan een vaste telefoon heb. Zou het ook kunnen als ik het nummer van mijn werk zou doorgeven??? ik ben nu aan het werk dus kan ik het niet direct uitproberen. Maar even voor de duidelijkheid. Ik woon en werk in Rotterdam dus dan zou het er als volgt uit moeten zien?? (zo niet laat het even weten) verzonnen gegevens uiteraart Gamertag: Jerhui Name of Card Holder: J. SMIT Last 4 digits of your credit card: 1234 Area Code: 010 Phone Number: 9876543 Postal Code: 3000 KK
Moet ik ook mijn me msn paspport dezelfde email gebruiken als die ik voor xbox dashboard heb gebruikt?
Nee in 1e instantie niet. Tenzij je in het dashboard van xbox je telefoonnummer veranderd naar die van je werk en die opslaat, dan kun je pas via internet HETZELFDE nummer gebruiken zoals je die je in je xboxaccount nu hebt staan.
Hmm die MotoGP2 rankings zijn niet gesorteerd op ranking - Althans, bij Friends dan. Beetje listig, heb je er dus nóg weinig aan.
Dat snap ik.... maar zoals ik al zei kan ik nu niet bij mijn Xbox.... zal dus moeten wachten tot vanavond. Hoe dan ook bedankt voor je antwoord P.S. Klopt de rest wel zoals ik het van plan ben in te vullen??
Wat bedoel je? Ik snap je namelijk niet, ik heb ook mijn hotmail / .net passport adres gebruikt en dat werkt gewoon wel.
ik heb als adres Cooltrunks12@passport.com maar ik heb het nu met mijn eigen @home email gedaan duz...
Ik hebt het nu al zo vaak gedaan en ik weet zeker dat ik alles goed heb ingevuld, maar nog steeds zegt ie dat er iets niet klopt . Ik word er ziek van.
Ik heb egt tig keer de GOEDE gegevens ingevult, alleen komt 'ie steeds met "het komt niet overeen, bla bla bla bla bla" en volgens mij komt wel overeen met m'n xbox! Straks nog ff checken! Maarre, als mijn gamertag na 3 keer is geblokkeerd, voor hoe lang zal dit nou zijn? Het zou niet logisch zijn als die blokkering voor altijd was, want als iemand anders de gamertag probeerde "kraken", zou de echte eigenaar nooit meer bij z'n gamertag komen! Snappie?
nu zegt ie weer niet dat het nietr overeenkomt maar dat het n9iet beschikbaar is probeer het over een uur nog eens *Flipt
Damn het stikt van de fouten+lekken in het systeem.... IK w8 wel tot alles veilig is, en de fouten eruit zijn gehaald!