Zoals ik al zei... je moet als netcode niet 0227 gebruiken, maar juist 022. En dan als telnr. 751xxxx.
Congratulations, Wishkid 007! You can now access your Xbox Live Friends List, scoreboards, and much more through My Xbox Live! WOEIIIIII! Hey, nu ben ik dus zeg maar in die index en ik zie daarboven staan: Start, Games, Xbox Live, Ondersteuning, maarre hoe kan ik nou m'n friends list bekijken en scoreboards enzo... Het zit best vaag in elkaar, want onderaan me beeld zie ik dat ik me gamertag moet koppelen bij die plaatjes, maarre ik ben toch al ingelogd? Waar de hel moet ik me gamertag dan aan koppelen? ik snap er echt geen reet van
nja het lukt nog steeds niet maar dat zal wel door de naam komen ofzow.. anyways, ik probeer vanavond wel met ErroX (andere Gamertag..)
Bij mij is het eindelijk gelukt Alleen kan ie mijn friendlist niet ophalen ofzo *(@). Het zit idd vaag inelkaar, op de Nederlandse site kon ik nou niet echt vinden waar ik nou moest wezen voor mijn statistieken/ friendlist. Dus ben ik naar xbox.com (US) gegaan en daar stond keurig "My Live" tussen.
ik ben ook ingelogd alleen kan ik nog steeds mijn freindslist niet zien dan zegt hij dit: There was a problem with retrieving your friends list. Please either refresh your browser or try again in a few minutes. en dat doet hij nu al de hele tyd
Waarom krijg ik dit elke keer: De service voor het koppelen van gamertags is op dit moment niet beschikbaar. Probeer het over een uur nog een keer. Vorige avond ook, vanochtend en nu Rot site! Ze konden beter alles bug-free maken
Het werkt goed hoor, maarre hoe kom je via die site bij de livestats? friendslist kan ik nu wel vinden maar de livestats helaas nog niet
Die link naar Friends list werkt hier perfect, maar als je via de "gewone weg" probeert te gaan, gaat het nooit!
EINDELIJK ONLINE! Jezus.... Maargoed, hopen dat de bugs zijn verdwenen want dit gaat niet de goede kant op.
eindelijk geen link meer naar xbox.com EIGEN SITE!!! en ranglijsten, competities, ladders, toernooien en wat je fantasie al niet kan bedenken
Nu het dus allemaal werkt is er ook een mogelijkheid voor feedback. Aldus gedaan, want als echte sportliefhebber zie ik graag voetbal on live. We weten dat het met EA voorlopig iig niet gaat lukken, dan maar MS was mijn gedachte. Binnen 12 uur reaktie, goed snel. Alleen de reaktie zelf is zeeer vaag. Er is interesse
The Gamertag Linking service is currently unavailable. Please try back in about an hour. Ik heb het nu in totaal al 8 keer geprobeerd (en er zat altijd wel een uur tussen) en het is nog geen een keer gelukt! Wel slecht hoor...