1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Centraal] Xbox Live Web & XSN Sports (website)

Discussie in 'Games' gestart door eisenhower, 25 aug 2003.

1. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb het nu precies het zelfde gedaan als jij nu zegt dus ik typ dit in...

CC nummer en Tel nummer zijn niet echt.

Na het goed invullen krijg ik nog steeds dit:

:eek: :'-(
    En andere manieren werken ook niet. :mad:

2. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Tsja... Geef me je credit card nummer en je pincode eens, dan probeer ik het wel voor je... :+ 8) :+ 8)

(Niet doen, hoor! Twas een grapje!)

Maar zonder gekheid... Ik vind de nioeuwe website ronduit schandalig slecht. Er klopt geen moer van die site. Me dunkt dat je gewoon nog flink wat geduld moet hebben tot ze eindelijk hun shit gefikzed hebben.

Ga je kijken naar de lijst van ondersteunde routers, krijg je een provider lijst. ha je kijken naar hardware eisen voor een ICS verbinding, krijg je de hardware lijst voor een directe verbinding. Opeens verschijnt er Zweeds op je scherm. enz enz enz

3. Opheodrys

Opheodrys Allround gamer

Leuk Bevonden:
    1
    Ligt het aan mij of werkt het nog steeds niet.?
    Net mijn tag proberen te linken maar er schijnt iets niet overeen te komen...tuurlijk
    Werkt het gewoon niet of is er een foefje voor?

Krijg dit elke x weer...maar vul alles corret in!!
    Koppel je Xbox Live gamertag aan je .NET Passport.

De informatie die je hebt opgegeven komt niet exact overeen met de informatie die je hebt opgegeven bij het instellen van je Xbox Live-account.
    Je kunt deze informatie vinden in het gedeelte met accountinstellingen van het Xbox Live Dashboard.

Laatst bewerkt: 26 sep 2003

Deel Deze Pagina