1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Centraal] XS4ALL en Xbox Live

Discussie in 'Games' gestart door Xearo Li, 14 mrt 2003.

1. haantje

haantje Valentino Rossi!!#46

Leuk Bevonden:
    1
    Xbox en Pc verbinding niet tegelijk

Hallo,

Ik heb een Adsl Basic abonement bij xs4all. Als ik mijn xbox live opstart en hij verbind hem verdwijnt de verbinding op de pc (kan dan bijv niet meer op internet surfen maar dus wel op xboxlive spelen) Als ik op xbox live speel en je drukt bij pc bijv. op email dan sluit hij meteen xobx live verbinding af en maakt gauw verbinding met email. weet iemand hoe dit komt??????????????????:'-( :9

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Re: Xbox en Pc verbinding niet tegelijk

waarschijnlijk heeft jouw pc en xbox het zelfde IP adres? Of werk je niet met ICS, maar via een directe connectie .... dan mag je maar 1 ip adres actief hebben

3. haantje

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben niet zo technisch :9 wat bedoel je met ICS???en comp en xbox zitten samen aangesloten op mn ethernet modem. En zelfe ip adres?:confused: uhhm staat volgens mij op Automatisch ip invullen bij xbox..

4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Hoe zit jouw comp en xbox aangesloten?

comp via USB en xbox via UTP?

In dat geval kan je maar 1 machine tegelijkertijd on-line hebben ... of de xbox of de pc

5. haantje

Leuk Bevonden:
    1
    computer en xbox zijn op een externe modem aangesloten...... mm wat is utp ? :9

6. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    usb = als je modem in deze slot geplugged is

heb je een usb modem

Dit is een plaatje van een USB kabel:

============================

UTP = de kabel die in je xbox zit ... als ze alle twee an je modem zijn aangesloten ... ga ik er van uit dat je een UTP/USB modem hebt ... dit betekend dat je maar met 1 machine on-line kan en de ander dus uit moet staan

7. Coolie

Coolie Zeer Zeker Onwetend

Leuk Bevonden:
    0
    [Centraal] XS4ALL en live

ik heb al een tijdje een starterskit en heb adsl en cc maar steeds als ik het aansluit en probeer te conecten gaat het niet door ik volg alles volgens de xs4all helpdesk maar dan staat er iets van dat de ip niet klopt terwijl ik die handmatig plaats en die gewoon heb gekregen op de manier hoe de helpdesk het zegt

[update]

ik sluit hem direct aan aan me modem zet de ip er handmatig in en dan krijg ik meldingen van dat alles goed gaat totdat ik een melding krijg van dat de ip ofzo niet klopt terwijl ik het doe via zoeken en dan win.. intoets

Laatst bewerkt: 27 dec 2003
  8. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    coolie - Lees deze thread even door ... er staan hier een paar oplossingen .. Kan je straks wat specifieker zijn .. Hoe connect je met live ... wat heb je gedaan ... enz

Deel Deze Pagina