1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Centraal] Zonnet (Versatel) en Xbox Live?

Discussie in 'Games' gestart door T-box, 9 mrt 2003.

1. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
  2. Megramons

Megramons Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    64 upload, nee

3. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    jawel hoor

ken iemand die heeft ook zon upload en daar werkt t prima

4. Xante

Xante Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, iemand die constant lagt waardoor je hem bijv. met MM3 niet kan tikken, heerlijk zeg.

64kbit werkt NIET lekker, irriteer je alleen maar andere mensen mee.

5. Ghost

Ghost XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1
    Precies,
    Zelf merk je het niet maar andere wel!
    Je word geheid gekicked van de servers

6. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    je hebt minimaal een upload nodig van 128 om redelijk te kunnen spelen .. voor de lite discussie zie deze thread

en ik kick alle mensen met een slechte upload

je download is voldoende (dus je merkt zelf niet dat je lagt) maar andere merken het wel en kicken je

7. timmio

timmio GOOAALLLL!!

Leuk Bevonden:
    4
    WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOT

m'n live doet het weer!!! ik ben pas verhuisd en kreeg via versatel zo'n usb/netwerk modem ipv usb/inbelmodem , dus ik kreeg m'n live never niet aan de praat. voor mensen die dit probleem ook hebben de oplossing =>

netwerk brug, heel simpel via ICS instellen (dankje fardo ,lag dus toch aan ics) gewoon Netwerk Instellen kiezen, daar kun je een brug laten maken van je netwerkkaart naar je usbnetwerkkaart (ik heb wel nog poorten UDP 88, UDP 3074, en TCP 3074 ingevoegd,maar weet niet of dat nou nodig was,had ik voor die veranderingen van ICS gedaan)

toppie

8. Ikarus

Ikarus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Live gaan met Zonbreedband family???

Hoi, ik zit er aan te denken om een Xbox-live starters pakket te gaan aanschaffen. Ik weet echter niet hoe goed zonnet is in samenwerking met Xbox-live.

Heeft hier iemand ervaring met Zonbreedband family (512 kbit downstream en 128 kbit upstream).

Alvast bedankt, Ikarus
    P.S. lopen er ergens nog aanbiedingen behalve de 30 euro bij de FRS, bijv. een gratis game???
    ------------------------------------------------------------------------

Hoi, Ik ben erover aan het denken xbox live aan te gaan schaffen. Ik heb hier echter nog wel enkele vragen bij waarvan ik hoop dat iemand ze kan beantwoorden:
    1. Gebruikt iemand zonbreedband family (512 Kbit downstream en 128 Kbit upstream)???? Werkt dit goed??
    Kun je dan ook live spelen en tegelijkertijd mp3'tjes downloaden met je PC (M.a.w. je hebt dan geen 128 Kbit meer over maar minder, is dat te weinig)??
    2. Kent iemand nog een goede aanbieding (buiten die 30 euro bij de FRS bijv. gratis game)??

Alvast bedankt.

Greetz., Ikarus

9. mdemos

mdemos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb breedband family en het werkt prima. Maar ik denk dat je deze vraag beter kunt stellen in het daarvoor bestemde forum, onder live en networking en het forum van de provider

Laatst bewerkt: 15 sep 2003
  10. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    thread gemerged

11. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    ?centraal? Versatel en Xbox live

Ik heb Versatel als internet provider maar ik weet nou niet echt zeker of dit wel of niet compatible met Xbox Live is...... heeft iemand hier meer info over? Op de website van Versatel valt niks te vinden....

12. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    versatel = zonnet is compatible

13. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Maar het gaat dus om de UP- en DOWNload speed toch?
    Als het logo erbij staat, mogen ze ermee adverteren, maar zolang je snelheid hoog genoeg is kan je op live. (en dus updates downloaden, etc.)

Correct me if i'm wrong ;)

14. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    ja je moet minimaal 128 kb up hebben en 384 kb down

15. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    dan kan ik 2x tegelijk op Xbox live, lol

16. majidamarus

majidamarus »Sovjet Red Army«

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb weer een ander probleem. kheb windows xp en zonnet breedband family. Live doet t perfect maar alleen als k mn PC om mijn account laat staan. als je ICS hebt hoort het het toch altijd gewoon goed te doen al staat het internet maar aan??

17. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Heu... "Het internet" staat volgens mij altijd aan... Ik kan me niet voorstellen dat iemand even "het internet uit zet". :+

Maar serieus, wat bedoel je met "als k mn PC om mijn account laat staan"?

18. majidamarus

majidamarus »Sovjet Red Army«

Leuk Bevonden:
    0
    als k op xbox live zit en mn zus gaat op op de PC en dus op haar account (windows xp, you know) gaat, dan kapt xbox live er gewoon mee

19. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Kan kloppen. mogelijk heeft zij geen ICS ingesteld ... dus krijgt jouw xbox geen toegang tot het internet

20. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    ik heb een probleem;

al 3/4 jaar loopt Live lekker, geen problemen gehad...

maar gisteren wilde hij ineens niet meer connecten, op een of andere manier wil hij geen DNS- of IP-server meer achterhalen..

ik heb ICS en niets veranderd voordat dat gebeurde, dus ik vind het erg maf :confused:

weet iemand misschien een mogelijke oplossing, bijv. de precieze instelling voor ICS bij netwerkverbindingen??

/edit: of kan het zijn dat er gewoon een server van Microsoft uitligt??

Deel Deze Pagina