Ik vind deze game echt bar slecht . Ik stopte na een paar minuten al, de oude Battlefield 1942 vind ik veel beter nog steeds.
nou het is toch logisch dat je het verschil merkt tussen 512 mb of 1500 mb?? tenminste... lijkt me wel
Weet iemand toevallig al wat er bij mij aan de hand kan zijn? Ik krijg geen verbinding om online te spelen. Er staat: 'connection failed' als ik een online account wil maken, terwijl ik gewoon internetverbinding heb. Ook wordt ie niet geblokkeerd door m'n firewall.
probeer eens even al die firewall zooi uit te zetten... en zoek ff naar dit probleem op google met jouw type verbinding...misschien is het een bekend probleem.
Ik heb de demo draaien . Hij loopt echt heel soepel. De graphics zijn goed, hetzelfde als bij Battlfield 1942 bij mij. Ik heb eerst een programma moeten installeren om hem te kunnen spelen via mijn videokaart. Ik had nooit verwacht dat hij zo goed zou lopen op mijn systeem . AMD 2200+ 512mb ram ATI Radeon Mobility 9000
ik heb de demo net geïnstalleerd alleen nou krijg ik na het scherm van get your preorderd kopie now dat scherm wat waziger en daarna zwart beeld ik weet niet of deze vraag vaker is gesteld maar wat moet ik doen?
maar die krijgen volgens mij niet eerst die reclame filmpjes of wel? ik nog wel en dan word het zwart en moet ik CTRL+ALT+DELETE gebruike om eruit te kome
Heb inmiddels de demo en dat is best verslavend. T is lekker voor de afwisseling met WoW. Af en toe een potje amerikanen knallen.
Klote zooi bij mij start de demo hem op.... zwart beeld en dan springt hij terug naar Bureaublad... ik baal hier heel erg van keek er erg naar uit Iemand een idee? Ik heb: P4 2000 758mb ram (of zo) 80gb. Geforce 4 ti4200 is toch niet zo heel slecht? En na de installatie instaleerde hij ook iets voor Nvidea Geforce... Bedankt voor tips..
installeer ff nieuwste directx9.0 (als je die al niet hebt) en nieuwste drivers voor je videokaart. volgens mij staat er ergens in dit topic ook nog wel een paar tips hierover.
Dit programma zorgde ervoor dat ik de Catalyst drivers voor de 'gewone' ATI kaarten kan installeren voor mijn Radeon Mobility. Daardoor kan ik het spel laten denken dat ik een andere videokaart heb. Hier kan je hem downloaden en er wat meer over lezen: