mijn video kaart staat er nog nie bij ik heb 9250 gameFX ik heb die gast gemaild en ik hoop dat hij er bij komt lukt bij de andere het wel?
wat lees ik nou in de gamespy online review http://pc.gamespy.com/pc/battlefield-2/626911p4.html daar staat: But the biggest complaint that we have with the game is the steep hardware requirements. You'll need a beefy video card: the minimum is a GeForce FX 5700 or a Radeon 8500. If you don't have the proper card, or the proper driver, the game dumps you unceremoniously to desktop without as much as an error message. maar niet dat er specifieke het niet doen en ik heb 9250 gamefx en die zou het dus moete doen volgens hun maar de demo in iedergeval niet edit/: sorry voor dubbelpost
kan jij ff uitlegge hoe je dat hebt gedaan want ik snap dat programmatje niet echt m.v.d edit:/ sorry das verdomme al de 2e post da komt omdat er nie meer zo veel word gepost in deze thread maar tog sorry
daar hoort hij het ook mee te doen en met de 9500 ook kijk maar in lijstje op pagina 6 ofzo ps. weet iemand waar je een goedkope 9500 of 9600 hebt pm me dan m.v.d weet iemand of hij het doet op een fx 5200 en doet hij het op elke 9550? want er staat (RV350LX) achter
weet iemand of de single player dus niet online je ook 32 tegen 32 kan doen ? ik hoor namelijk van iemand dat die alleen 8 tegen 8 kan en hij heb niet de demo ik vind 8 tegen 8 wel weinig ook al is het een online game vooral ik speel zelf veel single player maar als ut 8 tegen 8 is hoef ik hem nie
jah dat wil ik ook nog weten is single player gewoon online alleen dan tegen bots? of is het een soort van call of duty met bepaalde stukken?
ok maar heeft iemand voor mij nou het andwoord of je met elke ati 9550 het spel kan spelen want er staat (RV350LX) achter edit:/ en de 5200 geforce want op een anders forum speelde iemand hem met de 5200
Met de 5200 kan je hem spelen. Ik heb zelf een Geforce 5200 FX, valt mee te spelen als je alles op Low zet etc. Erg mooi is het niet though
jah maar wat zijn de specs van je computer? dat kan misschein ook schele want die andere gast speelde medium goed genoeg ik het overigens 3,2ghz en 1024mb werkgeheuge
ik heb een: 2.4 ghz pentium 4 512mb geheugen 5200 FX en ik kan de demo ermee spelen, op low dan... maar over 1 dikke maand pc upgrade weeten jullie hoeveel battlefield2 in de mediamarkt kost, want ze geven geen prijzen door
klopt het dat sommige winkels bf2 al binnen hebben en al verkopen? een vriend van mij heeft hem namelijk al, maar ik ben te lui om naar winkel te fietsen(hij woont in utrecht en ik niet dus weet nie of ze hem hier ook al hebben)