nee hij heeft hem volgens mij bij mediamarkt gekocht, ik heb wel een vriend die hem al heeft via downen maar dat boeit niet. waarom houden winkels zich niet gewoon allemaal aan die release dates of gewoon allemaal niet. want dit is echt gewoon irri.
tjah dat blijf je houde was ook zo met halo 2 en zo kan ik nog wel wat games noeme die TE vroeg werde verkocht
is het in de demo ook zo dat als er minder man is dat het level kleiner word? want daar had ik iets van gehoord en als dat zo is is het dan dat er gebouwen weg zijn of dat je gewoon een onzichtbare muur hebt tussen de gebouwen? m.v.d
volgens mij is dan gewoon de combat zone kleiner(het niet met rood gehaald gebied), je kan er wel doorheen lopen, alleen krijg je dan een bericht dat je terug moet...
ok maar het is dus niet dat je je hele taktiek moet aanpasse omdat er een straat wegvalt das fijn om te horen
denk dat het net zoals bij bf1942 is(daar heb je niet van die mappen die kleiner worden maar toch) gewoon zodra je buiten het speel gebied loopt heb je tijd om terug tekomen. ben je telaat word je afgemaakt, volgens mij ging het bij bf2 iets sneller dan bij bf1942 maar kan het ook fout hebben. voor zon speelzone hoef je geen gebouwen te slopen alleen de rodevlek om speelzone grotere maken.
I have a HUGE problem Ik heb sindsdat ik de demo speel een groot probleem, dat ook voorkomt bij het gehele spel wat ik vandaag heb gekocht elke keer na 5 min wordt uit de game geflikkerd omdat ik te weinig virtueel geheugen heb.. Wtf houd dit in, ik heb 1024 mbram en speel alles op medium en soms wat op high. Maar zelfs bij low-settings wordt ik er uitgeflikkerd.. Kan iemand me helpen?
daar zal het denk ik niet aan liggen heb je alle drivers want dit had ik eerst ook met brothers in arms
is het iemand opgevallen dat het nederlands in BF2 echt super beroerd is?? Let maar eens op hoeveel zinnen voor geen meter kloppen..best lollig voor een spel met zo'n budget..
Ik dacht toen ik Nederlands selecteerde dat hij de taal van de installatie bedoelde Maar nu is het hele spel verdomme Nederlands, Weet je hoe stom dat staa :/ Assault heet nu ''aanvaller'' damn das toch erg Maar voor de rest een toppie spel Is het mischien leuk om een ip te hebben waar we met zn allen es kunnen spelen?
ik moet toch nog ff wachten....gcshop heeft weer eens de pre order verneukt. Ik gaf ze altijd het voordeel van de twijfel, ze zijn idd goedkoop, maar ze hebben mij nog geen 1 keer een spel op de juiste releasedatum gegeven. Altijd pas een tijd erna...weer eens ruzie met de leveraars ofzo..jammer. Maar post een ip..ik doe wel mee als ik m heb.
bij mij crasht BF2 de hele tijd , wat moet ik doen???? ik heb de bijbehorende drivers geinstaleerd. systeem: P4 2.4 512mb 5200 FX