1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Centrale Battlefield 2 Thread

Discussie in 'Games' gestart door Manialmadcowie, 19 jan 2005.

  1. Game Error

    Game Error Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    Word het niet tijd om een XBW battlefield clan op te zetten?:+
    Iemannd trouwens enig idee hoe ik de taal alsnog kan veranderen, ondanks dat ik hem al geinstaleerd heb?
     
    Laatst bewerkt: 23 jun 2005
  2. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    weet ik niet. Als iemand tevens weet hoe ik straks mn echte serial moet invoeren zonder te deinstalleren dan hoor ik het ook graag!
     
  3. Game Error

    Game Error Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    heeft ati al nieuwe drivers die wel werken?
     
  4. n.e.r.d

    n.e.r.d pharrel williams

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    1
    neej het licht volgens mij aan de video kaarten die geen 1.4 shedar kan doen
    of openGL ofzoiets
    niet met drivers

    edit:/ hij is nu al een paar dagen uit
    ik wacht op possitieve reacties
     
    Laatst bewerkt: 25 jun 2005
  5. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.597
    Leuk Bevonden:
    8.699
    Ik heb ook een probleem. Ik word telkens uit de server gekicked door punkbuster met de message: No Packet flow.

    Ik had echt iets van wtf? Ik hoop dat dit vaker voorkomt, want anders voel ik me genaaid
     
  6. Ghost Leader

    Ghost Leader GT Ghost Leader NL

    Berichten:
    759
    Leuk Bevonden:
    4

    ok, de eerste positieve reactie :eek:

    HIJ IS VET!!!!! ik dacht eerts dat zoiets "masaals" nooit ging werken, kijk maar naar joint operation, maar bij BF2 is het echt goed geordend!!! Je opent bijv een de squad "Alpha" en er komen manschappen in, die geef je commands en zo verover je gebied terwijl de "commander" jou commands geeft!!!

    In ranked servers kun je medailes unlocken en nieuwe shit!!! denk aan wapens etc....

    Echt een aanrader voor iedereen die een beetje van shooter en oorlog houd, en natuurlijk online gameplay 8)

    PAS OP: verslaving lig op de loer :D

    Negatief: nouja, eigenlijk niks waar ik op kan komen.... eigenlijk één ding maar dat geld alleen voor mij neem ik aan, hij crast vaak.... weet iemand waar dit aan kan liggen???
     
  7. n.e.r.d

    n.e.r.d pharrel williams

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    1
  8. Ak-47(P)

    Ak-47(P) I love myself

    Berichten:
    473
    Leuk Bevonden:
    8
    Waarom zou je dat niet mogen posten? Trouwens, die gozer heeft vast een uberAlienware pc want alles loopt wel erg vloeiend.
     
  9. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb hem vandaag gekocht, en ik moet zeggen dat ie een stuk beter/stabieler loopt dan de demo. Morgen ga ik wat meer spelen dus ik laat het nog wel weten. Geen crashes meer naar de desktop iig :9.

    Voor de nVidia gebruikers, de nieuwe 77.72 drivers doen het erg goed. De demo liep met die 77.50 drivers wat stroef, maar nu loopt het tot nu toe vloeiend (de volledige game dan, misschien is dat het gewoon wel :+)
     
  10. Roberto

    Roberto ....

    Berichten:
    308
    Leuk Bevonden:
    0
    MM, heerlijk spelvandaag gekocht ! Loopt lekker soepe op mijn 6600GT 128 mb..speel op 1024x768, alles op high en gewoon rustug soepeltjes. Ik ga dit spel nog lang spelen..onwijs gaaf hoor.
     
  11. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    [​IMG]

    hehe total tickets: 1002 - 0 :) ze hadden geen kans :+
     
  12. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    is het spel in het nederlands ook de stemmen?
     
  13. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Neen dat is altijd engels. Ik heb de single player zelf nog niet gespeeld. Maar het zal zeker engels talige stemmen bevatten anders hoor je opeens ''begrepen'' ipv Roger.
     
  14. Roberto

    Roberto ....

    Berichten:
    308
    Leuk Bevonden:
    0

    lol..meestal winn ik 150-0 ofzo. Lage score heb je *) Meestal haal ik wel in de 40 ofzo. Welke mannetje hebben jullie altijd? Imo Special forces is t beste..die c4 zijn echt handig tegen tanks enzo.

    Heb ik niet hoor..het enige wat iritant is dat al die ranking servers altijd vol zijn, en dat het server zoeken menu enorm traag is..
     
    Laatst bewerkt: 27 jun 2005
  15. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.597
    Leuk Bevonden:
    8.699
    Dat trage is wel irritant. En dan heb ik eindelijk een ranking server dan doet ie het voor 10 seconden en is de game afgelopen, lol. Dat is natuurlijk niet goed voor mn stats.

    De vorige keer werd ik gekilled toen ik op een verkeerde plek in de game kwam en was de game over :mad: Dat is echt slecht voor de stats
     
  16. Phoenix NL

    Phoenix NL ...

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb battlefield sinds vanmiddag maar ik heb nu al problemen. Ik heb namelijk net een online account gemaakt, maar als ik wil inloggen staat er 'the server has refused your connection' of 'error during connection'. Af en toe kan ik me wel inloggen en dan valt ie na een minuut weer weg en kom ik weer bij het inlog-scherm terecht. Weet iemand wat de oorzaak is?

    EDIT: Ik heb nu hetzelfde probleem als ik servers wil joinen, dan staat er: 'connection failed, check your internet connection' ofzo. Maar ik heb gewoon verbinding met het internet... :confused:
     
    Laatst bewerkt: 27 jun 2005
  17. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind die systeemeisen wel te hoog om het er mooi uit te laten zien. Met mijn 2600+ 9600 pro 512 ram zit je echt te laag.
     
  18. Ghost Leader

    Ghost Leader GT Ghost Leader NL

    Berichten:
    759
    Leuk Bevonden:
    4
    heb ik ook gehad, probeer eens zonder een firewall
     
  19. Ghost Leader

    Ghost Leader GT Ghost Leader NL

    Berichten:
    759
    Leuk Bevonden:
    4
    ik heb de instalatie in het engels gepak, dus ook de game in het engels, bij mij is alles ENGELSSSSS :D _O_
     
  20. Phoenix NL

    Phoenix NL ...

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    1
    Al geprobeerd, ik heb net gekeken op de battlefield 2 site en ik zie mijn probleem daarbij staan. Ik moet in mijn router poorten inschakelen ofzo. Ik kan dit alleen niet vinden...
     

Deel Deze Pagina