Ik heb hem ook binnen en hij ownt zwaar(wask al achter toen ik de demo speelde) Echt een aanrader zelfs voor persone die nog nooit eerder een oorlogs game hebben gespeeld,zoals ik en ik heb ook geen goeie comp een trekplijster comp maar hij draait gewoon soepel hier hoor en over dat commander je kan ook gewoon met je crosshair ergen oprichten dan op het knopje T duwen en dan artillerie selecteren makkelijker kan niet
check www.portforward.com en zoek je router, daar word stap voor stap uitlegegd hoe en wat. ik heb dit zelf ook gedaan bij warcraft3, ik kon niet hosten, nu nog steeds niet omdat dat forwading geen nut had. Zelf had ik er nooit iets van gemerkt todat ik iets wilde hosten suc6
Ik heb een graphics probleem met Battlefield. Ik weet niet goed hoe ik het moet omschrijven dus ik heb er maar even een screenshot van gemaakt: Ik heb een Radeon 9800 pro (128MB), AMD Athlon 2600+ en 512mb ram. Ik heb de nieuwste drivers geïnstalleerd (5.6). Ik heb ook al oudere drivers geprobeerd maar dat lost niks op. Iemand die me kan helpen?
Wat is het probleem dan precies? Je kan toch wel zeggen waar het ongeveer staat op de screen? Zoals ik het zie, ziet het er behoorlijk normaal uit Edit: Als je bedoelt dat je de graphics tegen vindt vallen kan ik je vertellen dat met jouw specs ze niet veel beter zullen worden.
Yaay ik ben Soldaat eerste rank ! =) Ben intussen alweer bijna gepromoveerd naar de volgende rank..die zit op 1000 punten geloof ik.
Je stats gaan op de puntjes die je in een game wint heh ! Ook al verlies je een game..je aantal punten krijg je erbij geloof k
moet je wel langer dan 10 seconden aan een rankingserver mee kunnen doen. Als ik ff voor stats ga spelen zal ik er wel een uurtje of twee voor uittrekken om wel te scoren, maar daar heb ik momenteel geen tijd voor.
Ik speel niet eens op ranked servers er zijn er veels te weinig en meeste zitten vol ik speel gewoon maar op normale servers goed genoeg vind ik. Ik heb alleen maar de M4 van de special ops nodig sterk genoeg al die andere wapens hoef ik niet.
Dat vroeg ik me dus ook al af en @masterninja - Special Forces zijn goed he? *) (behalve bij de chinezen, die hebben een klotewapen imo.
Hoort zo . Heb ik ook. Ja..bij chinezen neem ik altijd sniper. Als je goed mikt is hij met 1 kogel daarmee dood.
Had ik net ook ! Potje was net klaar, opeens is t venster weg en zit ik op bureaublad. Gebeurde opeens, zonder ergens op te drukken !
Ja dat wapen van de chinezen is niet echt goed maar toch blijf ik dan nog als special ops spelen. Maar zit ook liever aan de amerikaanse kant die M4 is echt mijn favoriete wapen.