1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Centrale Battlefield 2 Thread

Discussie in 'Games' gestart door Manialmadcowie, 19 jan 2005.

  1. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Hoort niet zo, heb al rond gevraagd en iedereen gewoon textures op die zwarte plekken. Dit is maar 1 voorbeeld, 1 kan van die silo daar is bijv. ook pik zwart en stukken weg ook weer pik zwart. Bij de map operation clean sweep is zelfs alles zo zwart dat ik vrijwel alleen namen zie.
     
  2. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Hmm, ik hoor nu van mensen dus dat zij wel de textures zien op de muren etc. Dus ik schroef mijn helderheid naar 100% op en dan zie ik ook de textures. Maar nu is het veels te licht en dat is niet de bedoeling natuurlijk. Iemand een idee hoe je dat voorkomt?
     
  3. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    Bij het spelen van multiplayer BAttlefield 2 heb ik ongeacht de server aantal of aantal mensen dat meedoet last van "haperingen". Deze haperingen komen niet voort uit een slechte verbinding, zelfs als de "ping" laag is heb ik hier last van.

    De singleplayer werkt wel perfect. Hier heb ik geen last van kleine haperingen. Mijn internetverbinding is snel genoeg, mijn pc is snel genoeg en mijn firewall/virusscanner staat uit.

    Mijn specificaties:
    AMD 64 3200+
    Geforce 6800 GT
    1 gig ram
    Windows XP servicepack 2
    Casema Multi internetabonnement.

    Welke instellingen/drivers zijn niet goed?
     
  4. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Welke instellingen/drivers gebruik je nu dan?
     
  5. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    voor mn videokaart gewoon de nieuwste van nvidea, voor mn moederbord ook de nieuwste orginelen. Maar Het gaat mij er om dat singleplayer als een zonnetje draait, maar multiplayer niet...

    Ik heb nu mn pc meegenomen naar een ander huis met een iets snellere verbinding...het gaat hier al veel beter...is friggin 2 mbit niet genoeg voor een simpel spelletje ofzo?? Iig bedankt dat je me weer eens wilt helpen :)

    Edit: ik heb net ff een potje gespeeld, en het is echt een tof spelletje moet ik zeggen :)
     
  6. Volgende week komt er een patch uit:

    Electronic Arts kondigt aan dat de eerste Battlefield 2 patch waarschijnlijk ergens volgende week zal verschijnen. De patch verbetert de meeste fouten die naar voren kwamen uit de feedback van de community op de demoversie en de volledige versie van het spel.
    De voornaamste problemen die zijn opgelost, zijn de trage serverbrowser, problemen met het instellen van de toetsen tijdens het spel en een crash bij het toekennen van de linkermuisknop.

    Voor wie zelf wil knutselen met Battlefield 2 is er ook goed nieuws, de leveleditor van het spel zal namelijk, in de vorm van een open beta, in de loop van juli verschijnen.

    Bron: gamer.nl
     
  7. Capt Keyes NL

    Capt Keyes NL Active Member

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    BF2 Friendlist

    Weet iemand of er een friendlist is bij BF2 en hoe die werkt want ik kom er niet uit ??
     
  8. masterninja

    masterninja Active Member

    Berichten:
    606
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry zit geen friendslist in maar ik weet mischien wel een andere oplossing voor je.
    http://www.xfire.com/xf/index.php is een programmaatje waarmee je vrienden kunt toevoegen die het ook hebben en via dit kun je als het goed is ook elkaars games joinen.
    Dus als je vrienden hebt die ook BF 2 hebben vraag of ze dit programmaatje effe downloaden.
    Werkt trouwens ook bij andere games.
     
  9. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    hoe zit het met die replay dat je de actie kunt opslaan imand een idee ?

    in de handleiding staat niks?:mad:
     
  10. masterninja

    masterninja Active Member

    Berichten:
    606
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet je naar servers gaan met de functie battlefield tv aan als je daar op gespeeld hebt ga je in de game naar community daar zou je ze moeten kunnen downloaden.
    Heb ik al een paar keer gedaan zag er echt cool uit. :)
     
  11. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    zie ik nergens staan? als je solo speeld moet je damn eerst gewoon spelen en als je dan denkt van he leuke actie dat je het dan terug kunt kijken? of hoe zit het?
     
  12. masterninja

    masterninja Active Member

    Berichten:
    606
    Leuk Bevonden:
    0
    In singleplayer werkt dat volgens mij niet uhm kijk online bij filters klik battlefield tv aan dan filters toepassen.
    Join er eentje speel er een paar potjes en kijk dan bij community om er eentje te downloaden.
    Als het goed is moet het dan lukken alleen af en toe lukt het niet.
     
  13. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    aha duidelijk
     
  14. Capt Keyes NL

    Capt Keyes NL Active Member

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    Help !!

    Ik heb echt een dringende vraag. Ik wil net BF2 op internet gaan spelen met mijn nieuwe pc. Internet is aangesloten en doet het. Als ik dan mijn profiel heb gemaakt en ik wil contact maken met multiplayer dan zegt hij dat er geen internetverbinding is en dat ik de kabels moet controleren. Please HELP !!
     
  15. Firewall uitzetten? maybee
     
  16. Ghost Leader

    Ghost Leader GT Ghost Leader NL

    Berichten:
    759
    Leuk Bevonden:
    4
    en als dat niet help miss de patch downen :)
     
  17. n.e.r.d

    n.e.r.d pharrel williams

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    1
    speelt iemand hem hier op een nvidia 6200?
    en zoja is het dan wel goed te spelen?
     
  18. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Op een 6200 zal het denk ik tegenvallen.
    Ik heb een 6600GT, en daar draait ie nog net soepel op.
    Het moet niet gekker worden ;)


    Zoek anders even benchmarks op van die kaart.
     
  19. n.e.r.d

    n.e.r.d pharrel williams

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    1
    http://www.tweakers.net/nieuws/37969
    dit is met welke kaarten je battlefield goed kan spelen
    en tjah als ik dit moet geloven moet het goed speelbaar zijn
    maar ik moet de AGP hebben
    maken die versies veel verschil?

    maar ik zag net die update
    er stond bij dat het crashes enzo kan verhelpen
    maar dat is denk ik niet voor als je de verkeerde videokaart hebt?

    en kan iemand voor mij een screenshot op medium posten
    want ik wil zien of dat goed genoeg is
    m.v.d
     
    Laatst bewerkt: 8 jul 2005
  20. JeeMan

    JeeMan wazaaa

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij speeltie alleen het beginfilmpie af en alsie bij het menu aankomt stoptie der ineenkeer mee. ik hoor nog wel achtergrondmuziek maar k heb geen beeld :confused: :confused: :confused:
     
    Laatst bewerkt: 10 jul 2005

Deel Deze Pagina