1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Centrale Battlefield 2 Thread

Discussie in 'Games' gestart door Manialmadcowie, 19 jan 2005.

  1. Suffihannes

    Suffihannes L

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit las ik net op de BF2 site

    Dit heb ik ook net gevonden op planetbattlefield.com,een progammaatje waar
    je je stats kan zien en ook die van andere:Battlestats

    edit:Als je met die je awards niet werken moet je ff deze nemen en dan op download file klikken:
    Battlestats
     
    Laatst bewerkt: 10 jul 2005
  2. Ak-47(P)

    Ak-47(P) I love myself

    Berichten:
    473
    Leuk Bevonden:
    8
  3. Ghost Leader

    Ghost Leader GT Ghost Leader NL

    Berichten:
    759
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik was op een op BF2 online aan het spele en er waren maar 8 man ofzo, ik du alleen een vlag verdedigen en om de vlag en in de bettonblok( als je daar C4 ingooid kun je het niet zien maar het is er wel :) ) waar de vlag in staat allemaal C4 neergelegd. Toen kwam er iemand die wilde het overnemen, ik zat op een afstand van ongeveer 10 a 15 meter en zag dat de vlag omlaag ging, ik bliep bliep gedaan met mun afstandsbediening voor C4 en BOOOOOOOOOM!!!!! daar vloog die gast!!!! check dit plaatje maar eens!!! is net of die gast een straalmotortje op zun rug heeft :+

    ps: alles staat op low 8)

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 11 jul 2005
  4. Hoegieboegie

    Hoegieboegie Active Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    Als er iemand zin heeft om battlefield 2 te spelen, mijn xfire naam is:
    ezryder101
    iedereen die zin heeft om te spelen moet me maar toevoegen:)
     
  5. Ik speel nog steeds de demo:)
     
  6. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    toevoegen met wat?
     
  7. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Hij zegt:


    Wel goed lezen.
     
  8. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik denk dat jij ff nog een keer moet lezen. Hij zei weldegelijk toevoegen. En ik vraag met wat...aangezien een friendslist (geloof ik) ontbreekt. Je schijnt er namelijk proggies voor te hebben.
     
  9. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Xfire is het programma waar je mensen mee kunt toevoegen.
     
  10. Battlefield 2 is best wel vet. Er zijn alleen nog echt een paar dingen waar nodig wat aan gedaan moet worden. Hij lijkt op ranked namelijk erg vaak te laggen, ook als er gewoon lage pings zijn.. Ook vind ik dat anti-tank wapen echt te weinig schade doen en zo zijn er nog wel wat dingetjes waar aan gesleuteld moet worden
     
  11. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Met de anti tank wapen kan je makkelijk gasten mee vermoorden maar tanks opblazen gaat wel sloom ja. En de sniper is bagger |:-
     
  12. Ja precies, vooral als je die van de USMC hebt, elk schot herladen. Dan is die chinese/die andere groep beter omdat je bij die niet constant hoeft te herladen bij elk schot en zelfs die vind ik echt slecht. Al die dingetjes doen me weer aan battlefield 1942 denken :p. Hoewel ik deze game wel zeer tof vind hoor.
     
  13. n.e.r.d

    n.e.r.d pharrel williams

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    1
    ik heb 1 potje gespeelt bij een vriend van me
    maar ik vind dat snipere heerlijk gaan
     
  14. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    Is het met de sniper nou de bedoeling dat je van verre afstanden iets hoger mikt??
     
  15. n.e.r.d

    n.e.r.d pharrel williams

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    1
    had ik geen last van
     
  16. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem zojuist geinstalleerd, en als ik hem opstart krijg ik eerst zwart beeld/scherm en dan gaat ie weer terug, naar bureaublad (of waar ik voor het opstarten was). Weet iemand misschien hoe ik dat gefixed krijg? Aan de laptop zal het niet liggen, aangezien hij nieuw is en 3.06GHz..kan iemand me helpen?
     
  17. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Die 3.06 GHz zegt niet alles,wat voor een 3d kaart en hoeveel intern geheugen heb je bijvoorbeeld?
     
  18. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Het hoeft ook niet aan je processor te liggen, zelf heb ik ook 3.0 maar zo'n ouwe poep videokaart. Misschien ligt het daaraan? Of je hebt te weining RAM geheugen, dat kan natuurlijk ook nog.


    Geef anders ff de specs van je laptop.
     
  19. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Neh, ik heb het ook met 3.2Ghz, OC'ed 9800pro en 1gig @ dual channel, dus het zal wel weer een EA ding zijn.
     
  20. Suffihannes

    Suffihannes L

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    De Hotfix is er!

    http://www.eagames.com/official/battlefield/battlefield2/us/editorial.jsp?src=communityupdate_071505
     
    Laatst bewerkt: 16 jul 2005

Deel Deze Pagina