@ Tim & GeneralAsshole; ik zeg ook als voorbeeld dat hij 3,06 GHz is..de videokaart is goed. Ik zal even de specs opzoeken. /EDIT: Dit zijn dan de specs, maar toch is dit van een andere laptop, maar komt opzich overeen..die van ons is dan net iéts sneller enz. Merk : Vobis Type : Power Type processor : Intel Pentium 4 538 Processorsnelheid : 3,2 GHz Besturingssysteem : Microsoft Windows XP Home Edition Aantal geheugenbanken : 2 x Max. geheugen : 1 GB Geheugen : 512 MB Schermgrootte : 15 inch Resolutie : 1400 x 1050 pixels Videocontroller : Geïntegreerd Videogeheugen : 64 MB Harde schijf grootte : 60 GB
met onboard KAN het dus niet eens nou tjah de ati 9600 is wel minimale ongeveer maar ik weet niet of je die er wel op kan zetten met je onboard
Ik zit nu op mijn moeders PC en dat is dus 128 MB, ipv die 64 van de laptop, maar krijg ik weer precies hetzelfde.. Dat w32 geval en al die server-launchers die werken wel gewoon normaal.. //EDIT: deze pc heeft btw 3,20 GHz *)
Heeft iemand hier die hotfix gedownload en nu ook erge framerate problemen? Want ik heb em net gedownload maar mijn framerate is echt dramatisch slecht ligt niet aan mijn pc want ik had er hiervoor bij BF 2 nog geen last van en heb ook geen settings verandert.
Feodor, is het een Nvidea kaart? Anders die drivers installeren. Algemeen bekend bij BF 2 dat Nvidea kaarten het niet goed doen.
@GeneralAsshole; het gaat om deze pc: http://www.packardbell.nl/products/node1601.asp?partNumber=P862001305
Als iemand hem heeft omdat zijn computer te slecht is of gewoon omdat die hem wil verkopen stuur mij een PM
ik heb een vraag voor de mensen die battlefield 2 al hebben; ik heb net een deal gemaakt op x bazaar zodat ik ook kan genieten van battlefield 2, maar ik heb een vraag: 'is de cd key account gebonden?' in andere woorden; kan ik met een tweede hands cd key een nieuwe, eigen, account aanmaken of moet ik nu online spelen met de account van de persoon die het spel voor mij had?
Als het goed is moet dat niet uitmaken,je kan zoveel accounts maken als je wilt maar dan wel iedere keer met een ander emailadres.
het kan gewoon ik had 1942 ook 2e hands gekocht en je kan gewoon zoveel accounts hebben als je wilt maar zolang er maar 1 tergelijk online is anders staat er cd key in use en dan kan je niet spelen.
jah bij battlefield 1942 weet ik het zelf ook, maar ik heb het over bf2 iig hoef ik me geen zorgen te maken, de tweede hands bf2 die ik krijg, bevat een ongebruikte CD key (de game werkte niet op de vorige eigenaars z'n computer)
mensen hoe werkt dat battle tv of zo iets als ik dat aan zet en ik ga naar community om een te dowloaden zegt hij dat het niet kan???? wat doe ik fout!