Ik heb dit spel net en geen zin om 23 pagina's te lezen: Bij mijn klassementen (BFHQ??) staat na een paar potjes online nog niks. Nog 0 minuten gespeeld. 0 gedood. Klopt niks van. Hoe te fixen?
Dit spel is zo gaaf . Na 3 potjes won ik opeens in 1 match 3 onderscheidingen Met mijn Hospik en een goude medaille. Cool spel!
Ik krijg hem toen ik een aantal teamleden met die defibrator of zoiets weer op de been hielp je moet een bepaald aantal Team punten halen geloof ik
De hospic is net zo essentieel voor overwinnen als ieder ander type Kit. Probeer altijd met je team een evenwichtige balans te vinden. Als dit niet zo is, neem zelf dan een kit die er bijna niet is. (dan scoor je gigantisch veel punten) en houd je het evenwicht om te overwinnen in stand . Dit gaat bijna altijd op (tenzij je een clan bent en speciale taqctieken hebt met kits om te overwinnen. Wanneer je alle armor in bezit hebt hoef je vaak niet zo veel anti tanks te hebben bijv...) Anyways, de medic is er om maatjes te helen of uit de dood terug te brengen. Je doet dit met respectievelijk toets '5' of '6'. Op je radar/monitor zie je waar je moet zijn met jouw desbetreffende kit...dus ook met de medic. (let op de Medic kruisjes).
Patch 1.03 is al weer in de maak en moet eind Augustus uitkomen. Dit is de nieuwsbrief van die nieuwe patch.
Een vraag: Die wapens waar een slotje bij staat die je dus moet unlocken. Wanneer krijg je die? Want ik ben al 1x bevorderd en nog niks unlockt. Dus wat te doen?
even een vraagje.. je kan via mic met je team spreken tog?? maar ik hoor nooit iemand.. en ik weet zelf niet hoe ik moet praten..
Je kan met V tegen de commander praten en met B tegen de leden van je eenheid,maar zelf hoor ik eigenlijk niet echt iemand het gebruiken. @wessiej Als het goed is kan je om de 2 ranks een wapen unlocken ik kreeg er een bij de 2e rank
Waarom kan ik niet meer inloggen met BF2?? Ik had een tijdje terug die nieuwe patch geinstalleerd en hij werkte toen nog steeds. Nu wil ik hem spelen, maar hij wil maar niet inloggen. Ik moet de computer uitzetten om uit dat schermje te komen waar je aan het wachten bent... Neetje vervelend. Weten jullie of dit voor iedereen geld vanavond (ligt de server plat ofzo?), of dat het een onbekend probleem is ofzo??
Ik heb dus nu al 1016 punten (). En al 3x gezien dat ik ben gepromoveerd. Maar in mijn BFHQ blijft dat balkje vol staan en niet verder. Foutje bij mij?
BF2 was gehacked..ze waren een bug aan het fixen, vandaar dat het niet werkte. Heb nu 3000 puntjes, 2x gepromoveerd, GC036 ( special ops ) geupgrade maar ik raad aan om de medic up te graden, die heeft een ziek wapen. Heb al 7 buttons, 2 vaantjes en 32 medailles ( 5 verschillende ) Wessiej : jij bent 2x gepromoveerd, je 3x was gewoon een button. Bij elk type soldaat ( Special Ops, Medic, Sniper ) kan je een button verdienen.
Ik heb nu heel vaak dat als ik een game wil joinen staat er iets wat op dit lijkt: This is not the correct version please bring your bf2 game to the orginial form. Ik heb 1.2 patch wel maar als filter heb ik staan: Dezelfde versie dus wat moet ik doen?