1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Centrale Battlefield 2 Thread

Discussie in 'Games' gestart door Manialmadcowie, 19 jan 2005.

1. masterninja

masterninja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt mij ook.

2. unXist

unXist F5 hoer

Leuk Bevonden:
    0
    Het blijft natuurlijk wel een game uitgegeven door EA, en zoals iedereen weet mikken ze op de mainstream gamer dus ik denk dat je er geen mega-PC voor nodig hebt als je niet zo kijkt op graphics, ik denk dat de minimum system requirements iets van 265 ram, 1.4 gigaherz en 64mb video ofzo.

3. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Hmm

Ik heb een Pentium 4 2,8Ghz met 512Mb en een 64mb videokaart. Maybe als ik 'm laag zet dat ie dan wel draait. Maar dat zie ik dan wel weer! :)

Aan processor en geheugen zal het niet liggen.

4. Manialmadcowie

Manialmadcowie Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Nee aan je processor en geheugen zal het niet liggen, Alhoewel ik wel denk dat je een 128mb videokaart nodig zal hebben om het echt lekker vlot te draaien.

@ FR@: Je hebt wel gelijk dat EA meestal de mainsteam gamers als doelgroep neemt maar kijk nu eens naar Battlefield (1) zijn aangeraden systeemeisen, Die waren ook totaal niet hoog maar als je het op zo'n systeem draaide dan speelde het wel VERSCHRIKKELIJK stotterend. Dus ik denk om het echt 'lekker' en soepel te kunnen draaien je toch ook voor Battlefield 2 niet alleen aan de minimum systeemeisen moet voldoen.

Laatst bewerkt: 25 jan 2005
  5. unXist

unXist F5 hoer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wilde ook alleen maar even zeggen dat EA het waarschijnlijk ook wel speelbaar maakt voor mensen met een mindere PC, het word alleen maar mooier wanneer je een betere pc hebt, dit was bij 1942 en vietnam ook. En system requirement zeggen lang niet alles, bij battlefield werd er geloof ik minimaal 1 gigaherz aangeraden terwijl hij toch ook gewoon redelijk draaide op mijn magere 733 mhz :'-(

6. Manialmadcowie

Leuk Bevonden:
    14
    Battlefield (1) liep zéér stotterend op mn oude 1200 mgh :{ :'-( |:- Zal wel aan mn oude videokaart gelegen hebben...

7. unXist

unXist F5 hoer

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is idd een beetje vreemd, ik kon hem gewoon goed spelen op mijn PC (733 mhz, 64mb video, 128 mb ram) zolang ik de graphics maar niet voluit zette :p, ik hoop alleen niet dat je naar een paar maanden al weer enorme patches moet gaan lopen downloaden, ik bedoel in 1942 als je dat nu installeert moet je eerst een patch van 150 mb downloaden (als het onertussen al nie meer is geworden) wil je aan de slag kunnen.

8. Manialmadcowie

Leuk Bevonden:
    14
  9. Beyond The Grave

Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat de eisen zoiets als dit zullen zijn:

Minimum requirements
    - 1.8 Ghz
    - 256 MB Ram
    - Videocard with Directx 9.0 support.

Recommended requirements
    - 2.8 Ghz
    - 512 MB Ram
    - Videocard with Directx 9.0 support.

Of iets in die richting ;).

Veel is het i.i.g. wel, dat is een feit

10. Franko

Franko Lets Roll

Leuk Bevonden:
    0
    ohh een AMD 64 bit 3000 + valt dat onder de recommended dan?

11. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb zoooo veel zin in dit spel kan niet meer wachten :) battlefield is altijd al 1 van mijn lievelings games geweest.

En als ik zo naar de laatste filmpjes kijk, hoe je in die helicopter zit enz.
    schitterend :)

12. Manialmadcowie

Leuk Bevonden:
    14
    Ja die valt onder recommended.

13. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    nou ik zag net een interview met een van de gasten van EA. Die zei dat het spel veeltoeters en bellen heeft die uit kunnen zodat het spel ook voor low-end gebruikers speelbaar is. Ze willen de toegankelijkheid hoog houden. Echter, wil je alles aan kunnen doen dan moest je volgens hem een P4 hebben met zo'n 4 gigahertz, hij noemde die duurste Nvidia fx nogwat op en een paar gig ram. Dus een stevig systeem komt wel ten goede.

14. Game Error

Game Error Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    pff dat zeggen ze nu, maar ik wed dat het spel nooit goed zal draaien op een pc met 1,5 ghz, zijn er trouwens al 4 ghz pc te koop?
    (ik blij dat ik hier een heel snelle pc heb staan:+)

15. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    ik heb zon beetje hetzelfde ding als franko. Dat vindik dus snel, maar net las ik een artikel wat inhoud dat next gen spellen als unreal 3 gemaakt zijn om te werken met PPU's. Dus voor computers met een cpu, gpu (3d videokaart) en ppu (physics processing unit). Weet ik dat deze computer dan ook geen reet meer waard is 8)

http://www.gamer.nl/nieuws/25925

16. Zal hij goed werken met een ATI9800 XT, pentium 4 3,0 ghz (Die van de Aldi)

17. Defanatic

Defanatic blauw beest

Leuk Bevonden:
    26
    als je in wassenaar woont kan je toch wel een beter kopen :p

maar ff serieus ik heb op een forum vernomen dat dit de minimale specs zijn:
    BENODIGD BF2:
    een minstens 1.8Ghz computer
    met 512 MB ram (aanbevolen 1Gb)
    een videokaart met minstens 128 MB ram die 1.4 shaders heeft.
    (geloof me dat hebben heel veel mensen)

mijn specs zijn:
    -2.4Ghz proccesor
    -768MB RAM intern geheugen op 400Mhz
    -Saphirre Radeon 9600Pro op 256 MB

Ik heb deze specs (en die schijnen voldoende te zijn):

Processor: Intel(R) Pentium(R) 4 CPU 3.00GHz (2 CPUs), ~3.0GHz
    Memory: 512MB RAM
    Page File: 258MB used, 992MB available

DirectX Version: DirectX 9.0c (4.09.0000.0904)
    ard name: MEDION RADEON 9800XL
    Manufacturer: ATI Technologies Inc.
    Chip type: RADEON 9800 AGP (0x4E48)

Dat is volgens mij dus dezelfde als die van jou (Bill Gates) inderdaad ook Aldi. Of je het kwa snelheid trekt zou je ff op www.speedtest.nl moeten checken.

18. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    weten jullie of bf2 ook gebruikt maakt van windows x64 zodat je alles uit je 64bit chip haalt?? Ik heb namelijk net die nieuwe windows geinstalleert, maar ik ben er niet helemaal tevreden mee... Als nieuwe spellen er gebruik van maken hou ik hem denk ik wel en wacht ik gewoon op wat servicepacks..

19. Jaywalker

Jaywalker XBW Elite

Leuk Bevonden:
    0
    kan ik het spelen met een radeon 9800 pro 128 mb?

20. DriesM

DriesM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja.

Vraagje trouwens, kun je met de demo ook lannen? Ik speel wel vaker hiero BFV tegen vrienden op 2 PC's met een netwerk...

Deel Deze Pagina