hoe verdien je punten, alleen op internet of zo??? heeft iemand geen code zodat k die wapens heb? ik kan tog nie op internet met t spel?
alsje niet op inet kan spelen met bf2, dan kan je die wapens volgens mij niet verdienen, je verdient punten in ranked servers. btw: bf2 is alleen leuk als je het op inet speelt dus waarom zou je het niet doen
Nee volgens mij gewoon standaard daar bij de mediamarkt. Spellen zijn daar soieso goedkoper maar deze was wel heel goedkoop vergelen met bijvoorbeeld FRS.
is zo en blijft zo, is gewoon een vaste prijs en hij is nog sealed ook!!! ik heb al 3 dagen ergens last van met BF2, iederekeer als ik bf2 opstart met xfire op de achtergrond, loopt het spel voor geen meter, maar als ik bf2 opstart zonder xfire, doet ie het wel gewoon. voorheen kon ie wel gewoon draaien met xfire op de achtergrond.....weet iemand hoe dit kan?
Blijkbaar is Xfire zwaar voor je systeem (wat het ook moge zijn...soort msn oid?). Heb je iets veranderd aan je configuratie? Je hd bijna vol? andere programma's draaien op de achtergrond? @Bill Gates: Oefenen
xfire is een ingame chat progamma en slaat ook op hoelang je op het spel heb gespeeld. Het enige wat ik sindsdien nieuw heb is WoW..... mun hd is voor 20% vol..... edit: ik ben vergeten te zeggen dat als ik bf2 opstart zonder xfire en xfire aanzet als ik eenmaal speel, het spel wel gewoon loopt....
Wat zijn we weer bijdehand Maar waar moet je op letten? Wat moet je bijvoorbeeld doen bij een 1 op 1 situatie waarbij je dicht bij een ander bent. Ik begrijp niet dat sommige mannetjes zo snel neer kunnen schieten (in minder dan een halve seconde). Zelfs als ik een mannetje eerder zie, schiet hij mij in één keer dood. Heeft iemand een verklaring hiervoor? Of zijn het gewoon cheaters?
Head shots, stil blijven staan, iron sight gebruiken. Helpt allemaal. Kan soms ook een claymore zijn. Of Headshot van de Sniper. Kortom, hoeft niet altijd een cheater te zijn.
Ik word er echt schijtziek van... Ik heb een favoriete gameserver (www.artofwarcentral.com - chicago). Daar spelen ze alleen de map Strike at Karkand. Zoals je weet is het altijd een drukke boel in die map. Ik gooi dan een handgranaat naar een groepje tegenstanders maar dan is er zo'n gek van mijn eigen team die daar heen gaat lopen. Dan word hij gekild en ik krijg minder punten. Dan drukt hij ook nog eens op punish for TK. Vandaag ben ik er nu al drie keer uit geflikkerd.
Grrr ! K'heb nu eindelijk óok BF2 .. Dus ik instaleren, ging allemaal prachtig ... todat ik hem wilde launchen ! Want dan wordt het beeld ff zwart (en flikkert het wat) En dan keert ie weer helemaal terug naar het bureaublad :{ Weet iemand hoe ik dit kan oplossen ?