als ik me nieuwe pc heb,, dan zal ik het spel is gaan installeren, nu lukt het tog niej zow goed denk 300e post
Heeft iemand een lijstje met goede servers? Ik speel graag alleen maar Gulf of Oman of Strike at Karkand
Je moet gewoon in servers van 64 man, sorteren op klassement en op ping. Dan heb je alleen maar goeie. Bij Strike at Karkland zijn je punten trouwens niet te houden
Heb nu in totaal 80 goude medailles. Hoogste wat ik ooit gehaald heb is 167 zonder commander, als iemand het wilt post ik er wel een screenshot van
WOW IK BEN ONDER DE INDRUK!! MAG IK EEN HANDTEKENING!! *ff serieus: waar slaat da nou op, patsen met scores iedereen kan zo hoog halen zolang je maar in een goeie server zit waarin je gewoon de hele tijd flaggen kan capturen en punten scoren...
ik doe niet aan screenshots maken van scores, vind ik patserig. ik speel een spel omdat ik plezier wil maken, niet omdat ik beter wil zijn dan de rest (hoewel dat af en toe wel leuk is, maar het geeft me géén kick als ik alleen maar meer punten heb dan de rest, het geeft mij juist een kick wanneer ik 1 op 1 een gevecht win, dan hebje je punt tenminste echt verdiend)
Idd, met spawnkillen/flag capturen in een chopper of een potje van een uur haal je die score makkelijk. Hoeveel puntne hebben jullie btw (global score) ? Ik 3100 en heb het meer als 30 uur gespeeld
HEt spel geeft me Uberhaubt geen kick, maar dat terzijde, het is gewoon leuk om te spelen. En ik voel me niet beter als anderen, want er zijn er nog wel 10.000 beter bezig als mij het is gewoon leuk om een beetje competitie te hebben... ik heb 7200 punten, damn wanneer wordt je Corperaal
10.000 punten waarschijnlijk.. vind dat die rangen beetje te ver uit elkaar liggen, je wordt echt gedwongen da spel >10000000 uur te spelen
Wat kan mij het nou schelen hoeveel punten jij hebt? Ik haat zulke fanatiekelingen. Door zulke mensen vind ik Battlefield geen reet aan
Heb het spel weer sinds vorige week opgepakt en weet niet waroom ik het een paar weken heb laten liggen . Téh vet. Gaat opeens veel beter dan eerst en weet heel iemand hoe duur de expansion pack: Special Forces gaat kosten ben te lui -_-.