waarschijnlijk niet kijk naar battlefield 1942 daar zijn de servers ook niet doodgegaan na 2 uitbreidingen, zelfs niet na een mislukt vervolg (vietnam) en het wordt nog steeds gespeeld ook al is er een superieur vervolg (battlefield 2).
heb em net pas en ben niet zo wegwijs met dit spel, speelde vroeger en nu nog alleen tactical ops. daarnaast moet ik nog w88 op mail om online te kunnen.....toch? maar het ziet er wel nice uit. en moet ik dat spel al update met nieuwe patch?
mogen dat 2 verschillende namen zijn? of moet dat er 1 zijn? ik heb telkens slechte connectie terwijl ik een 10-10mbit lijn heb. en zijn er nog andere dingen die ik moet doen om normaal te kunnen spelen, ben niet zo wegwijs met dit iemand zin om mij wegwijs te maken met dit spel plz // PM me
probeer eens ms onfig te draaien en zet alles uit onde het tablad opstarten na het opnieuw starten probeer het dan nog eens! o en hoe draait de single player draait dat wel vloeiend?
Ik heb een clan; www.bbq4u-gaming.nl Site is onder constructie, maar we zijn aardig goed. Voordat we stopten met spelen, stond iemand 4e van de wereld. Kijk, dat is niet slecht suxxer@bbq4u-gaming.nl voor recruiting.
Ik speel af toe de demo als afwisseling met WoW. Voorderest geen zin om voor het spel te betalen . Dus blijf ik maar de sp demo spelen XD.
Die is alweer achterhaald vergeleken met het spel Juist het systeem met ranken en punten is een sterk punt van dit spel. Het begint echt een beetje een oorlogssimulatie te worden. Als is simulatie hier misschien wat overdreven maar het is wel onzettend uitgebreidt. Daar merk je in de demo eigenlijk te weinig van, alhoewel het wel leuk is om af en toe te doen. (offtopic: Hoeduur is WoW eigenlijk, per maand enzo? )
Gekkenhuis, nouja valt nog wel mee maarja dan vermaak ik me voorlopig ook nog wel met BF 2 alleen met WoW is het wel mooi dat je bijna alles kunt, maarja beetje internetten en battlefielden en je bent zo weer een eind verder...
Nu wil ik dit toch wel een tijdje weten:Ik zie altijd mensen duiken en dan maken ze een rol. Hoe moet ik dat ingodsnaam doen.