dat doe je volgens mij vanzelf als je rent en dan gaat liggen die duik dan... dat rollen weet ik niet nu we tog bezig zijn wil ik ook nog iets weten hoe kan je van positie veranderen in een voertuig zonder er uit te stappen
Jongens ik wil battlefield 2 kopen, maar welke grafische kaart moet ik daarvoor kopen? budget tot 200 euri
SYSTEEMEISES - Windows XP - 2Ghz processor - 1 Gb aan ram geheugen - Videokaart me 128Mb - DirctX 9.0 PS: battlefield 2 is egt een aanrader, heel vet spel!
Voor €199,- heb je bij Alternate een Radeon X800 Pro AGP. Dat is op het moment de beste videokaart die je voor €200,- kan halen.
Die Wake Island 2007 is ook wel een vette update Alleen dat ranken en bonuskits verdienen is even net iets te makelijk gemaakt
Morgen krijg ik Battlefield 2 ook als het goed is. Ben benieuwd hoe die online is. een maat van me liet hem zondag zien op ze laptop.. damn wat mooi en leuk
heb hem nu inmiddels de demo ging goed maar deze hapert nog soms echt klote denk ff opnieuw installen me laptop word die weer wat sneller was toch al de bedoeling
En bevalt het je goed? Ik houd nog steeds van deze game. Lekkere veldslagen maar wat zijn jullie favo maps?(met toelichting) Mijne duidelijk Strike at Karkand, speel het eigelijk als enige door alle huizen en goede verstopplekken en plekken waar bijna alle 64 tegelijk terecht komen .
Ja je kan helaas maar 1x inzoomen en je moet iets boven de persoon zitten omdat de kogel naar beneden gaat. Maarja nu met mijn M3 is een kogel 1 kill .
Whow, wat een gaaf spel is dit! Heb hem afgelopen week ook gekocht, en hij speelt super! (heb alles op high staan (met 2x AA, hoger speelt tie niet lekker...) Op welke servers spelen jullie zoal? Ik speel op de EA Europe servers, daar heb ik alleen een mooie ping van 10-30. En als jullie spelen, gebruiken jullie ook je microfoon? (heb het nog niet meegemaakt dat tie werd gebruikt, daarom) En wanneer kun je wapens unlocken? (multiplayer) Ben net Private First Class geworden, en ik kan nergens vinden waar je die locked wapens bij je profiel kunt unlocken...
Ik speel demo en het hele spel Mn xfire is Fr0z3nBull3t. Ik vind Operation Clean Sweap, Gulf of Oman en Strike at Kirkland wel vet
Dat kan pas bij je volgende rang . Ik raad je aan om de Medic gun te kiezen, goede schietkracht en je kan veel punten krijgen door mensen te healen.
Klopt, ik kwam er gister achter toen ik naar die rang steeg , heb alleen wel voor de G36C gekozen omdat ik Special Forces (Spec Ops) gaaf vind om te spelen. Maar bedankt voor je advies, dat wordt dus mijn tweede unlock, ben alweer bijna bij de volgende rang...