1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Centrale Xboxlanparty-thread

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Tigerstyle, 1 feb 2004.

1. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Yep. Jouw thread was gesloten omdat 1) Jouw topictitel niet duidelijk maakt waar de thread over gaat ("LAN Thread") en 2) We Lanparty's in geen geval als contactadvertentierubriek willen/zullen gaan ondersteunen.

Misschien dat we wel een andere methode kunnen verzinnen en daar hebben we momenteel gewoon wat (intern) overleg over. Daarbij wordt uiteraard ook ge"luisterd" naar de meningen die hier gepost worden, maar tot nu toe vind ik de hoeveelheid reakties van members wat aan de magere kant... :eek:

Mocht het zover komen dan gaan we zeker een beroep op jullie hulp doen om ons bij de administratie te helpen.

2. Tinman NL

Tinman NL HD-Ready

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond die van Nosh_JSRF een goed concept hebben, per provincie LAN's en zelf aangegeven en bijgehouden door hem, dat was toch vrij overzichtelijk. Maar verzinnen jullie maar iets, en dan zien de mods wel of het ze uitkomt...

3. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    zijn we er al uit?

4. Tival

Tival Godlike

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn id beetje stelen!

5. Tival

Tival Godlike

Leuk Bevonden:
    0
    Als dit project nog van start gaat, bied ik me tevens aan om mee te werken.

Deel Deze Pagina