het nieuwste boek van terry goodkind is weer uit, chainfire genaamd. dit is het negende boek uit de wetten van de magie serie. hij is nou al een tijdje uit, en ik wou hem in het nederlands paperback, want zo heb ik de rest van de serie ook, maar ik kon niet wachten en heb hem toch maar in hardcover besteld in het engels. achja het is toch een nieuwe serie, om het hele verhaal af te sluiten. zijn er nog meer mensen die deze boeken lezen, kunnen we even of discusieren
Heb alleen het eerste deel gelezen....de eerste wet dus en was wel oke. Moet effe de rest van mijn maatje lenen. Ben ook bezig in robert jordan maar daar ben ik na deel 6 mee gestopt...ik koop de delen wel maar pas als de serie af is ga ik alles opnieuw lezen. Zit nu in het eerste boek van R. Feist, Magiƫr. Heb je de Poort des Doods van Weiss & Hickmann gelezen?
robert jordan heb ik de eerste 6 delen ook gelezen. ik heb tot en met 4 thuisliggen, dus moet er nog wat kopen. mm feist ken ik niet nee, is dat een goede schrijver. ik heb wel ook nog boeken van de zieners gelezen, uhm van hoe heet die gozer, ik weet neit en ik heb ook geen zin om naar boven te lopen, maar die vond ik ook wel oke
Feist is wel leuk...leest aardig snel, maar heeft niet de diepgang van Rad des tijds of de wetten van de magie....maar et waren zeker wel goede boeken.... @ Fardo: Terry Pratchett is een van de leukste schrijvers die ik ooit heb gelezen....naast douglas adams....
tot nu allemaal, behalve de laatste....een vriend van me heeft ze allemaal, ook alles van feist en rad des tijds en nog veel meer...ik heb alles van terry pratchett en nog meer....boeken zijn goed
boeken zijn zeker goed. en niet alleen om je kont mee af te vegen nee maar ff over wetten van de magie he. je weet wel die akkoorden die losgelaten waren op de wereld, en dat de magie verdween. daarna vonden ze nog een lijk van een draak enz. maar wat denk je, leeft gratch nog of niet, ik vond gratch echt cool, die moet echt nog een keer terugkomen. als richard gratch en heel zijn leger van kortstaartkaaien gebruikt in zijn leger, muhahah