1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Challenge 3- B-Klasse- Suzuka (full)

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Rox, 19 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    [​IMG]

    Met wat vertraging is dan ook eindelijk de derde challenge open. Om tegemoet te komen aan de wensen om snellere auto's te doen gaan we lekker in de B-klasse raggen (dit is tot iig PI 700) op een wat langer circuit. Om niet alleen maar de oude Forza circuits te gaan rijden, gaan we los op Suzuka. Een dikke 2 minuten ben je toch zeker kwijt om deze baan te ronden. Een foutje is snel gemaakt, dus het belooft weer spannend te worden :).

    Daarnaast wint de snelste van deze week een Forza 2 faceplate :) (1 getuned, 1 ongetuned). Tijden invoeren doe je hier en het overzicht is hier.

    Challenge 3
    Car: B-klasse (tot 700)
    Track: Suzuka (full)
    Begint: Dinsdag 19 juni
    Eindigt: Zondag 24 juni 18.00
    Challenge is Gesloten!!
    [​IMG]

    Gefeliciteerd aan de winnaars, kunnen jullie mij je adresgegevens sturen?
     
    Laatst bewerkt: 24 jun 2007
  2. axi73

    axi73 Active Member

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooie keuze, ik had hem niet beter kunnen bedenken :D:D
     
  3. fenomen4l

    fenomen4l Need a Target, Fast!

    Berichten:
    371
    Leuk Bevonden:
    0
    okay dan lets goo :)
     
  4. Niels G

    Niels G Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus je moet gewoon een race rijden in free ride, alles onthouden dat invoeren?
     
  5. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Daar komt het in het kort wel op neer ja :). En dan checken wij via xbox live of het klopt.
     
  6. axi73

    axi73 Active Member

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal wel het eerste balletje opgooien : 2.09,988 met getunde Peugeot 206, geen assist en met stuur :)
     
  7. SVS

    SVS Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    0
    *kuch* De B-klasse heeft ook een 'elannetje,' s klasse en hoger is op dit moment nog 'clean'
     
  8. axi73

    axi73 Active Member

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    0
    Er worden toch met verschillende auto's "toptijden" neer gezet en ik rijd met 4 verschillende upgrade mogelijkheden ongeveer dezelfde tijd op 1 auto. Daarnaast heb ik nog 2 B-klasse auto's (Elise en NSX-R) waar ik maar 'n halve seconde langzamer mee ben.
    En dan nog , iedereen kan toch dezelfde auto pakken, hetzelfde als met de Elan, ik zie het probleem niet. Iedereen heeft dezelfde middelen ter beschikking.
     
    Laatst bewerkt: 21 jun 2007
  9. Taker.

    Taker. Active Member

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij ben je meer een beetje bang dat XFNL met jullie kan concurreren. Dan zit er overal een bug in.
     
    Laatst bewerkt: 21 jun 2007
  10. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    @svs, dat had je dan best even wat eerder mogen zeggen ;).

    @axi73, agreed :)
     
  11. J0rin

    J0rin Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind dat er wel een hoop gezeken word mbt zogenaamde bugs in auto's. Niet zo zeiken en gewoon racen.
     
  12. SVS

    SVS Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    0
    LOL, jemig, jij bent arrogant.

    wow... XFNL invasie, ik heb geeneens iets gezegd over jullie? Behalve dat er een auto uit de oertijd met meer dan 1000hp is die ongelooflijke tijden rijd.

    @ rox, dan had je het me wel eens mogen vragen.

    @ jorin, ja, die ene post van rox, en die ene van mij, damn, 2, dat zijn er wel heel veel :lol:
     
    Laatst bewerkt: 21 jun 2007
  13. Taker.

    Taker. Active Member

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    Het was helemaal niet arrogant bedoeld, excuses als het zo over komt. Ik vond het alleen vreemd dat, pas toen Axi zijn tijd had gereden, er werd gesproken over een bug in de Peugot.

    Ik denk dat Jorin het ook heeft over het toernooi met de Elan. Daar zat wel een officiele bug in.
     
    Laatst bewerkt: 21 jun 2007
  14. J0rin

    J0rin Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar had ik het ook over ja. Ik wil niemand aanvallen hoor, maar het is al vaker aangehaalt dat je PRECIES hetzelfde materiaal voor handen heb. Maak er dan ook gebruik van.
     
  15. SVS

    SVS Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het niet over de peugeot... meer over een 1969 Charger die seconden harder gaat dan een moderne auto.
     
  16. Taker.

    Taker. Active Member

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeg dat dan meteen :+. Het is logisch dat die zin verkeerd wordt opgevat.
     
  17. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    omg, laten we over 5 maanden eens racen als er uberhaupt mensen van ons probéren en klaar zijn met de solo career.
     
  18. Taker.

    Taker. Active Member

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal het even uitleggen.
    Ik maakte deze ietwat overhaaste reactie, naar aanleiding van SVS' zijn reactie. Ik nam zijn post heel anders dan hij bedoelde. Deze post, samen met de verdenkingen van Axi, dat hij zijn Elan zou hebben laten tunen door TRC, (wat overigens niet geheel onterecht is aangezien hij een grappig getinte reactie postte in het topic over de D-klasse, die serieus overkwam,
    begon ik te denken dat dit jullie nogal zeikerig waren. Omdat ik zelf een hekel heb aan clans die zeuren, plaatste ik mijn gefrustreerde reactie. Mijn schuld. XFNL heeft totaal geen haatgevoelens jegens VVV, maar ik begrijp ten volle jullie boze reacties. Omdat op het XboxWorld Forum, naar mijn mening, nogal veel frustratie heerst tussen clans, willen wij niet zo gezien worden. We zouden graag sportief en competitief willen racen met VVV. Excuses van mijn kant.
    Race on!
     
    Laatst bewerkt: 21 jun 2007
  19. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Taker _O_. Je bent mijn persoonlijke held voor vandaag. Iemand die tenminste een beetje volwassen en neutraal kan reageren en (dit is hier helemaal revolutionair ;)) zegt dat ie fout zat.
     
  20. JeePee

    JeePee Guest

    Begin toch langzamerhand te merken dat power vele malen belangrijker is dan mechanische grip. Race bandjes zijn niet opgewassen tegen een turbo, en dat vind ik toch jammer. Is volgens mij ook niet helemaal realistisch, kijk maar eens naar de Spyker F1 wagen met z'n Ferrari motor... Ik tune mijn wagens altijd 50% power en 50% handling, maar met deze manier van tunen heb je bij het aankomen van de eerste bocht al een achterstand van 5 tiende, iets wat je niet meer goed kan maken in de bochten. En mocht dat wel zo zijn is daar nog altijd de drag race naar de finish lijn. Nee, dat upgraden heb ik nog niet helemaal door. Hopelijk volgende keer een race in de R3 of sneller.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina